Keskustelua liikenteestä

<< < (369/3031) > >>

Aaltonen:

Miltä muuten tuntuu lähteä esim. Kehä III:n varrella olevalta kiihdytyskaistattomalta pysäkiltä bussilla sinne liikenteen sekaan? Varsinkin liikenteen ollessa vilkkaan, mutta nopeuksien ollessa yhä siellä 80:n "paremmalla" puolen. Matkustajan näkökulmasta tuntui välillä aika hurjalta, kun sahasin viime kesänä väliä Träskända Helsinki-Vantaa bussilla lähes päivittäin.

Jaa tosta ei ole kokemusta, mutta kiihdytyskaistalla liityttäessä ei muuta kun vilkku päälle ja vauhtia mittariin, peilistä seuraten mitä tapahtuu. Ei siinä muuta mahda. Usein ne tilanteet on matkustajan näkökulmasta paljon hurjempia, mitä kuljettajan paikalta, syystä että matkustaja ei peilejä nää, mitä takana tapahtuu.

Aaltonen:

Eihän tuossa mitään vaikeeta ole.

Seuraavasta rampista ylös ja etsimään reittiä takaisin linjalle. Peruuttaminen on mielestäni se vastuuttomin vaihtoehto ja Samia lainatakseni "Entä Jos....". Tuossahan voi tapahtua peruutellessa vaikka mitä. Jossain kehällä jo eteenpäin ajaminenkin on minun mielestäni riittävän vaarallista saati sitten väärään suuntaan peruuttaminen.

Jep samaa mieltä itsekin olen. Liikenne kuitenkin on mitä on, sielä voi tapahtua ihan mitä tahansa. Jopa näitä moottoritietä väärällä puolella vastaliikenteeseen ajavia on aika usein lehdissä. Mutta se on helppoa sanoa tässä mitä siinä teet kun huomaat ohi ajaneesi.

juksii:

Jep samaa mieltä itsekin olen. Liikenne kuitenkin on mitä on, sielä voi tapahtua ihan mitä tahansa. Jopa näitä moottoritietä väärällä puolella vastaliikenteeseen ajavia on aika usein lehdissä. Mutta se on helppoa sanoa tässä mitä siinä teet kun huomaat ohi ajaneesi.

Juu, en minäkään sanonut että se helppoa olisi. Helpointa lienee kuitenkin ajaa siitä oikeasta rampista   

Aaltonen:

Juu, en minäkään sanonut että se helppoa olisi. Helpointa lienee kuitenkin ajaa siitä oikeasta rampista   

Jep niinhän ne kovasti väittää ne. 

Joona:

Eihän tuossa mitään vaikeeta ole.

Seuraavasta rampista ylös ja etsimään reittiä takaisin linjalle.

Kaikki eivät kykene ajattelemaan noin yksinkertaisesti ja loogisesti.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page