Keskustelua liikenteestä

<< < (373/3019) > >>

svirkkul:
Sami prkle! Ne on juoppoja kaikki

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/04/521440

Joona:
Siinä taas pilataan ammattikunnan mainetta. Eikä tästä ole pitkäkään aika, kun kaverin kaverin kaveri täräytti rekalla Herttoniemessä kerrostalon seinään ja puhalsi muistaakseni kanssa jotain lähemmäs 2 promillea.

kiza:
Quote

Sami prkle! Ne on juoppoja kaikki

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/04/521440

About. kuukaus sitten uutisoitiin kun Saariselän ski bussin kuljettaja oli ajanut lievässä jurrissa. Seuraamuksia en sen enempää tiedä, mutta kuski oli tuttu. 

hynkel:
Quote

Tuntuu olevan normaalin töihinmenoliikenteen aikaan lähes joka päivä, ainakin jos ei ole vielä ihan ruuhkan puolella.
-A-

Kun minä siellä klo 18-19 aikaan ajan kuorma-autolla vielä kohtalaisen liikenteen seassa, se nopeus ei tunnu olevan välillä leppävaara-malmi juuri koskaan yli 80 km/h oikeanpuoleisella kaistalla, aika paljon saisi ohitella jos haluaisi tasan 80 km/h ajaa siinä....  (toki henkilöauton mittarista katsottuna nopeus voi samaan aikaan olla jo 85 km/h)

klo 19 jälkeen liikenne on niin harvaa, ettei nopeuksien lievä kohoaminen voi aiheuttaa ongelmia liikenteen "sekaan" pääsyssä, kun tyhjää tietä on vaikka miten paljon.

edit: ja luulenpa, että ennen klo 18:sta se nopeus ei siellä ainakaan yhtään kovempi ole, ruuhkaisempaa siellä vain on ja nopeudet ovat pudonneet huomattavasti... Aamusta ja aamupäivästä en sano mitään, yleensä nukun silloin (lauantaiaamuna saatan ajaa, mutta sillon ei oo työpaikkaliikennettä)

Tekisipä suorastaan mieli laittomasti pysähtyä bussipysäkille kuorma-autolla, jossa tuo teho/paino-suhde on kuitenkin suhteellisen heikko (Väisäsen vakituisesti ajamasta yhdistelmästä puhumattakaan) ja kokeilla, miten sillä pääsee liikenteen sekaan, vaikka iso osa moottorin tehosta jää käyttämättä kun vaihdetta pitää vaihtaa..

Aaltonen:
Joo o mie en kuulkaas enää jaksa sotia teijän kanssa siitä, että miten monta peiliä pitää olla ja miten hyviä tai huonoja kuljettajia on ja sen sellasta.
Tämä peili, C,D,E kortti, kiihdyskaista, kävellen alle kuski kattoi peiliä; asiat jää minun osaltani tähän. That's It.

Syystä että osalle on ihan turha edes selittää asiota, koska ei ole minuuttiakaan liikenteessä kuorkilla ym. laitteella oltu ajamassa. Eli yhtälö mahdoton ymmärtää. Sitten tämä C-E korttilaiset jyrää, D korttilaiset ei ; ajattelu saa multa edelleen pyyhettä kehään. Saahan sitä yleistää, vaikka tossa asiaa vähän avattiinkin. Yleistää nimenomaan kannattaa, se on fiksua se. Jos joku haluaa tosiaan ton asenteen ottaa, niin sitten ole hyvä vaan ja ota se asenne. Älä kuitenkaan mene ihan kenelle tahansa linja-auton kuljettajalle tota juttua sanomaan. Ymmärrän, jos mua pidetään täällä kokemattomana ja riskialttiina kuljettajana kun luonteenseeni kuuluu pohtia tapahtumia, jotta niistä voisi jotain oppia, mutta sitä ei kannata tosiaan ihan kaikille mennä sanomaan.

Mutta kuten sanoin, tämä keskustelu jää mun osalta nyt tähän. Ei tätä joopaseipäsjuuei osastoa enää jaksa yksinkertaisesti soutaa. Täällä kun tuntuu olevan yks sun toinen parempi kuljettaja kun muut, joten ehkä meikäläisen kaltasen kannattaa nyt hiljentyä sitten.  Antaa viisaampien jatkaa näistä aiheista.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page