Keskustelua liikenteestä

<< < (377/3031) > >>

B757:

Toisinaan on havaittavissa sellastakin käytöstä, että yhdistelmän ym. kuljettajat ennakoivat sen bussin lähdön, joskus saa jopa valojen vilautuksen, että anna palaa. Hienoa toimintaa! 

Ai tarkottaako se valojen vilkautus sitä että mee vaan  S.A. kuittaa sitten vissiin laskut?

Finski:

Ai tarkottaako se valojen vilkautus sitä että mee vaan  S.A. kuittaa sitten vissiin laskut?

Jep. Aika useesti oon ton nähny tarkoittavan myös: "Tuun ohi".

MasterBaziz:

No justhan oli lehdessä tosta, että nuori jannu luksusautolla vetäny mettään, 4 kyydissä. Jaguari täysin romuksi, kyllä se kannattaa kovaa ajella.

Niin jos uskoo lehtiä tai erästä paskantärkeetä autokoulunopettajaa, joka sattui paikalle (väitti mm. osuneensa paikalle lähes välittömästi kolarin jälkeen, todellisuudessa melkein 10min kului ja saapui samaan aikaan poliisin kanssa, väitti soittaneensa poliisit, autoa ajanut kaveri ne soitti, arvioi nopeuden reilusti yli sadaksi kilometriksi, todellisuudessa alle 80, jnejne, säälittävä äijä). Eikä se auto mennyt todellakaan täysin romuksi, ainoastaan perä otti hittiä.

Enkä ymmärrä miten tämä liittyy mitenkään keskusteluun alkoholista tai poliisille ilmoittamisesta. Kaahaaminenkin on vähän kaukaa haettua, kun tässä tosiaankin ajettiin verrattain rauhallisesti ja pääsyynä oli tekstiviestin kirjoittaminen.

//b

hynkel:

Jep. Aika useesti oon ton nähny tarkoittavan myös: "Tuun ohi".

Ammattiliikenteen vai henkiköautojen kesken? Meinaan vaan, että vähän sama, kuin raskas yhdistelmä vilauttaisi vilkkua oikealle merkiksi "voit ohittaa". Siihen voisi kommentoida vaikka seuraavasti:

Jep. Aika useesti oon ton nähny tarkoittavan myös: "Käännyn oikealle".

MasterBaziz:
Osaako muuten joku sanoa, mitä tarkoittaa Porschen virallisen nimen alussa "Dr. Ing. h.c. F. (Porsche AG)"?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page