Keskustelua liikenteestä

<< < (401/3031) > >>

nisse90:

Noniin.. Minäkin olen nyt uskaltautunut liikenteen sekaan. Eli reilun kuukauden olen skootterilla huristellut kentälle ja takaisin.. Siinä vain sitten on herännyt kysymys: Eikö autoilija pysty ajamaan 40 alueella mopon perässä, vaan aina on pakko mennä ohi?

Kyllähän tuo tuli huomattua....Samoin kevarin kanssa, mutta nyt tosin voi vähän pitää hauskaa, kun auto lähtee ohittamaan, niin lyöpi sitten itsekin kaasun pohjaan, niin ettei auto pääse ohi. Paitsi, jos alla on joku yli kaksilitrasella koneella varustettu vehje.

mmniemi:

mutta nyt tosin voi vähän pitää hauskaa, kun auto lähtee ohittamaan, niin lyöpi sitten itsekin kaasun pohjaan, niin ettei auto pääse ohi.

Just, ja vielä kehtaa leuhkia. Sukkasaippua tai vastaava olisi hyvä lääke tuohon tautiin   

mkallas:

mutta nyt tosin voi vähän pitää hauskaa, kun auto lähtee ohittamaan, niin lyöpi sitten itsekin kaasun pohjaan, niin ettei auto pääse ohi.

Pidä joskus sen verran taukoa hauskan pidossa, että ehdit lukemaan tieliikennelain 19 § (etenkin toisen kohdan).

MikkO

svirkkul:

Kyllähän tuo tuli huomattua....Samoin kevarin kanssa, mutta nyt tosin voi vähän pitää hauskaa, kun auto lähtee ohittamaan, niin lyöpi sitten itsekin kaasun pohjaan, niin ettei auto pääse ohi. Paitsi, jos alla on joku yli kaksilitrasella koneella varustettu vehje.

Kannattaa varoa ettei käy näin.  

http://www.youtube.com/watch?v=9ecyM55Q69Q

nisse90:

Kannattaa varoa ettei käy näin. 

Jos mä oon omalla kaistalla, niin silloinhan se on autoilijan vika, jos se mun kylkeen ajaa. Mä saan vakuutuksesta uuden pyörän, pään, jalat jne. 

Pidä joskus sen verran taukoa hauskan pidossa, että ehdit lukemaan tieliikennelain 19 § (etenkin toisen kohdan).

MikkO

Menee hauskanpitoon niin paljon aikaa ettei tollasen kuivan tekstin lukemiseen jää aikaa.

Jeesustelkaa, jeesustelkaa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page