Keskustelua liikenteestä

<< < (449/3019) > >>

mmniemi:

On kuitenkin syytä muistaa, että tässä maassa hätävilkkuja ei virallisesti saa käyttää kuin auton seisoessa paikallaan.

Takapajula mikä takapajula. Jos mulle sakon antaisivat siitä hyvästä, että auto ei olisi pysähdyksissä, niin siinäpä antaisivat...

hynkel:

Takapajula mikä takapajula.

Aivan. Sillon ennen vanhaan turvavyöpakottomuutta perusteltiin mm. sillä, että kolarissa saattaisi jäädä jumiin sinne autoon jos vyö ei aukeakaan.. Niin, ja lisäjarruvalot kiellettiin koska niistä häikäistyi!

Joona:
Unohtakaa nyt jo se sana hätävilkut. Se on nelivilkut Niiden tarkoitus on kiinnittää muiden huomio. Tästä syystä niitä on hyvä käyttää monissa mm. edellämainituissa tilanteissa, eikä pelkästään siinä vaiheessa kun autosta puuttuu jo puolet ja loputkin on tulessa.

ApoN:
http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=6318

Henk. kohtaisesti mua ärsyttää tällaiset idiootit, jotka kuvittelevat, että Poliisille vittuilu ja suoranainen työnteon haittaaminen on jollainlailla poliisityön kehittämisen kannalta hyvä asia. Jostain sakosta jaksetaan narista ja käyttäytyä lapsellisesti vain koska joku tekee työtään. Veikkaanpa, että kyseinenkin herra on mielissään poliisin olemassaolosta, jos joutuu esim. väkivaltarikoksen uhriksi.

Seköhän tätä "eläkeläistä" ****ttaa, kun jollain toisella kansalaisella on häneen kohditustuvaa valtaa....?

Ei sillä, kyllähän tuossa nauraa sai.   

Juha:

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=6318

Henk. kohtaisesti mua ärsyttää tällaiset idiootit, jotka kuvittelevat, että Poliisille vittuilu ja suoranainen työnteon haittaaminen on jollainlailla poliisityön kehittämisen kannalta hyvä asia. Jostain sakosta jaksetaan narista ja käyttäytyä lapsellisesti vain koska joku tekee työtään. Veikkaanpa, että kyseinenkin herra on mielissään poliisin olemassaolosta, jos joutuu esim. väkivaltarikoksen uhriksi.

Seköhän tätä "eläkeläistä" ****ttaa, kun jollain toisella kansalaisella on häneen kohditustuvaa valtaa....?

Ei sillä, kyllähän tuossa nauraa sai.   

.Äläs nyt...Viheraho on legenda  .Youtubesta löytyy läjäkaupalla herran videoita 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page