FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
18.10.17, 14:57

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1473146 times)
tornadof36
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #2600 on: 31.08.07, 08:42 »

Juu, rekoilla onkin ihan omat säännöt.

Itse joskus ajelin rekan perässä sen noin 85 km/h 80 km/h -alueella. Tuli 60 km/h alue ja rekka ei edes meinannut hidastaa vaan päästi risteysalueen läpi 80 km/h. Itse nostin jalan kaasulta kun huomasin merkin ja hetken päästä poliisit pysäytti ja antoi kirjallisen varoituksen ja sanoivat vielä että pitää olla 60 km/h merkin kohdalla.
Kyselin sitten että eikö rekalla tarvitse ja meinasin saada sakot. Reilu meininki  thmbup

Juu...

Eilen paineli tuossa motarilla DHL: n kärriä vetäen, sellainen uuden karhea puolikkaan vetäjä scania 100 lasissa. Ohitteli siinä täyspötköjä ja jumitteli aina sopivasti sitä ohituskaisstan liikennettä.

Kaipa sillä oli tunnit tulossa täyteen. Tai ajoi jo ylitunneilla.

-Jukka thmbdn
Ilkka Mäkelä

Date Registered: 02.04.04

« Reply #2601 on: 31.08.07, 09:05 »

Lenita-täti on näköjään päässyt lööppeihin hurjalla takaa-ajolla:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708316524850_uu.shtml

Kuorma-auto siis hajoitti tädin autosta PERUUTUSPEILIN  Cry

... ja kuinkahan paljon täti vaaransi itse liikennettä?

Juho Penttilä

Date Registered: 02.01.05

« Reply #2602 on: 31.08.07, 09:22 »

Lenita-täti on näköjään päässyt lööppeihin hurjalla takaa-ajolla:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708316524850_uu.shtml

Kuorma-auto siis hajoitti tädin autosta PERUUTUSPEILIN  Cry

... ja kuinkahan paljon täti vaaransi itse liikennettä?

Väitän kyllä, että tekisin itse ihan samalla tavoin, jos joku urpo lähtisi karkuun kolhittuaan autoani.

Masa
Former member
« Reply #2603 on: 31.08.07, 09:50 »

Väitän kyllä, että tekisin itse ihan samalla tavoin, jos joku urpo lähtisi karkuun kolhittuaan autoani.

Samoin. Erityisesti juuri stadissa nuo jakelunautojen sun muiden kuorma-autojen kuljettajien sietäisi saada oikein kunnon kurinpalautus.
Tänä päivänä he ajelevat kuin pellossa eivätkä välitä mistään säännöistä. He käyttäytyvät pahemmin kuin bussikuskit thmbdn
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #2604 on: 31.08.07, 11:26 »

Samoin. Erityisesti juuri stadissa nuo jakelunautojen sun muiden kuorma-autojen kuljettajien sietäisi saada oikein kunnon kurinpalautus.
Tänä päivänä he ajelevat kuin pellossa eivätkä välitä mistään säännöistä. He käyttäytyvät pahemmin kuin bussikuskit thmbdn

Kyllä. KAIKKI stadin bussikuskit ja jakeluautonkuljettajat ikään, rotuun ja sukupuoleen katsomatta saunan taakse. Saunan takana on vielä tilaa. Ja saunaa voi aina laajentaa.
Petri Pohjonen

Date Registered: 31.05.06

« Reply #2605 on: 31.08.07, 18:43 »

Kirkkonummen poliisi onkin Espoon poliisi  Smiley

Yksi tuommoinen 60 km/h-rajoitusalue poistui pari vuotta sitten siitä Sundsberg/Masala-liittymän kohdalta (Länsiväylän ja Kehä-III:n väliltä). Eli ei niitä rajoituksia aina vaan tiukenneta ja lisätä...

MikkO
Kirkkonummella nyt kohta 12 vuotta asuneena muistan, että aikoinaan 90-luvulla Kivenlahden sillalta kehä III risteykseen oli Sundsbergin risteystä lukuunottamatta 100 rajoitus... Sitten vain eräänä keväänä (tai olla -97 tai -98, omaa kauppisaikaa) kun kesänopeudet tulivat (talvella siinä oli aina 80), niin ei enää nostettukaan rajoitusta takaisin sataseen.

HEL TKU MHQ KUO OUL KAO JYV IVL ARN OSD CPH SVG KEF MUC FRA AMS MAN VIE INN SZG ZRH GVA BUD TRS BCN PMI TFS TFN SPC LIS FAO FNC PDL SPU DBV TIV PVK RHO SMI VAR MIR AYT DLM HRG YHZ HOG BDA NRK CHQ IST OSL BGO TOS ROM MAD LGW FUE PRG TXL DUB
Petri Pohjonen

Date Registered: 31.05.06

« Reply #2606 on: 31.08.07, 18:45 »

Tuli myös äsken laitettua liikenneministeri Vehviläiselle mailia, että haista sinä pitkä p***a. Ovat siirtäneet 51-tien uudistamista TAAS kahdella vuodella eteenpäin. Syrjäseuduilla parannetaan kyllä KEPU-varoin teitä, mutta sitten siellä, missä oikeasti ovat Suomen pahimmat ruuhkat, saa kyllä edelleen jonottaa ja madella. Tämän totesi aikoinaan minulle suoraan kansanedustaja Pertti Salovaara, jonka vielä luulisi siviiliammattinsa puolesta olevan todellinen asiantuntija (vastusti nimittäin aikoinaan eduskunnassa 51:n parantamisen nopeuttamista...).

HEL TKU MHQ KUO OUL KAO JYV IVL ARN OSD CPH SVG KEF MUC FRA AMS MAN VIE INN SZG ZRH GVA BUD TRS BCN PMI TFS TFN SPC LIS FAO FNC PDL SPU DBV TIV PVK RHO SMI VAR MIR AYT DLM HRG YHZ HOG BDA NRK CHQ IST OSL BGO TOS ROM MAD LGW FUE PRG TXL DUB
Tatu Koiranen

Date Registered: 10.04.07

« Reply #2607 on: 01.09.07, 05:53 »

Tuli myös äsken laitettua liikenneministeri Vehviläiselle mailia, että haista sinä pitkä p***a. Ovat siirtäneet 51-tien uudistamista TAAS kahdella vuodella eteenpäin. Syrjäseuduilla parannetaan kyllä KEPU-varoin teitä, mutta sitten siellä, missä oikeasti ovat Suomen pahimmat ruuhkat, saa kyllä edelleen jonottaa ja madella. Tämän totesi aikoinaan minulle suoraan kansanedustaja Pertti Salovaara, jonka vielä luulisi siviiliammattinsa puolesta olevan todellinen asiantuntija (vastusti nimittäin aikoinaan eduskunnassa 51:n parantamisen nopeuttamista...).

Mitenkä tuota 51:stä olis tarkoitus uudistaa? Jorvaksen kohdalla sais paaluttaa muutaman sata tonnia betonia siihen suohon, niin tiestäkin saatettais saada tasainen.. Mutta muuten..

Eikä tuo 51 nyt muutenkaan kuulu niihin teihin, joilla on oikeasti jotain isompaa ruuhkaa.

0503277581 - tatu at koiranen piste fi
Aaltonen
Former member
« Reply #2608 on: 01.09.07, 08:51 »

Vai bussikuskit saunan taakke....huoh. Sulla Tatu on näköjään BUSSITRAUMA, onko jääny ennakoimatta pysäkiltä lähtö vai mikä on Herran ongelma? Alkaa jotenki maistua puulta...*huuoh*.
Aaltonen
Former member
« Reply #2609 on: 01.09.07, 08:55 »

Joonaalle piti tuo pistää. Alkaa tosiaan tuo sun asenne kypsyttämään. Tiedetään, että olet ...tanan hyvä kuski, täydellinen jopa. Mutta lopeta jo ....lauta toi bussien mollaaminen. Oikeesti.
Finski
Former member
« Reply #2610 on: 01.09.07, 09:02 »

Joonaalle piti tuo pistää. Alkaa tosiaan tuo sun asenne kypsyttämään. Tiedetään, että olet ...tanan hyvä kuski, täydellinen jopa. Mutta lopeta jo ....lauta toi bussien mollaaminen. Oikeesti.

Kuinka ironista, että sanot noin, kun vaikuttaa, että ainut kellä täällä on traumoja liikenteestä olet juuri sinä Tongue

Jos itse mollaa, niin saa varautua siihen, että joku mollaa sinuakin  Cry
Aaltonen
Former member
« Reply #2611 on: 01.09.07, 10:24 »

Jaahas, ei mulla traumoja ole. Ja sinä tuskin ajat parit ruuhkat päivää kohti kaupungissa. Tuu sitten avautumaan mulle, kun tiedät mistä puhut.
Joona Väisänen

« Reply #2612 on: 01.09.07, 10:53 »

Tässä ensin oma kommenttini:

Kyllä. KAIKKI stadin bussikuskit ja jakeluautonkuljettajat ikään, rotuun ja sukupuoleen katsomatta saunan taakse. Saunan takana on vielä tilaa. Ja saunaa voi aina laajentaa.

Ja tässä vastauksesi, Sami.

Vai bussikuskit saunan taakke....huoh. Sulla Tatu on näköjään BUSSITRAUMA, onko jääny ennakoimatta pysäkiltä lähtö vai mikä on Herran ongelma? Alkaa jotenki maistua puulta...*huuoh*.

Voi voi Sami, kyllä nyt lankesit suoraan ansaani. Tuo viestinihän oli aivan ilmiselvä trolli, Kirjoitin että bussi- ja jakarikuskit. Totta kai sinä huomasit vain bussikuskit ja rupesit tästä itkemään. Oletko siis sitä mieltä, että jakarikuskit voi heivata saunan taakse, mutta bussikuskeja ei? Kun et kommentoinut niiden saunan taakse viemisestä mitään..? Niin, ja olen 3v ajanut jakaria itse. Mullahan ei ole mitään traumaa, eikä ongelmia eikä ole jäänyt mitään ennakoimatta.

Aaltonen
Former member
« Reply #2613 on: 01.09.07, 10:56 »

Luuletko, etten tota trolliksi tajunnut...
Finski
Former member
« Reply #2614 on: 01.09.07, 11:09 »

Jaahas, ei mulla traumoja ole. Ja sinä tuskin ajat parit ruuhkat päivää kohti kaupungissa. Tuu sitten avautumaan mulle, kun tiedät mistä puhut.

Jätkä taas puhuu läpiä päähänsä. Ajan hyvinkin jos en parit niin yhdet ruuhkat kaupungissa päivää kohti.
Joona Väisänen

« Reply #2615 on: 01.09.07, 12:54 »

Luuletko, etten tota trolliksi tajunnut...

Itseasiassa, ottaen huomioon, että kirjoitit siihen vastauksena kaksi viestiä, ja viestien sävystä voi päätellä turhautuneisuutesi ja ärtymyksesi rivien välistä, niin vastaan, että kyllä. Luulen ja tiedän ettet sitä trolliksi tajunnut. Muutenhan olisit jättänyt vastaamatta tai olisit vastannut ainakin toisella tavalla. Kiinnosti vain että miten reagoit kun kommentoin omaani sekä sinun ammattikuntaasi samalla tavalla.
Aaltonen
Former member
« Reply #2616 on: 01.09.07, 13:10 »

Timolle: aivan totta, unohdin että ajat sielä työksesi, joten tiedät mistä puhut. Sori. Joonalle: kaikkea saat luulla ja tietää. Kypsyttää vaan tuo sun asenne. Montako kertaa olen sinun ammattikuntaasi samalla tavalla mollannut kuin sinä ja Tatu olette bussikuskeja..? En ole halunnut tehdä niin, enkä tee niin, koska samalla alalla ollaan. Super lässytystä se on, että "tanan bussit, ei me rahtarit...". Siksi en vaan voi ymmärtää, mikä ihme saa teidät aina mollaamaan heti kun on vähänkin aihetta. Oli trolli tai ei. ....lauta, leipä saadaan samalta alalta ja täällä ollaan sotapolulla. Ei voi ymmärtää.
Joona Väisänen

« Reply #2617 on: 01.09.07, 13:25 »

Joonalle: kaikkea saat luulla ja tietää. Kypsyttää vaan tuo sun asenne. Montako kertaa olen sinun ammattikuntaasi samalla tavalla mollannut kuin sinä ja Tatu olette bussikuskeja..?

Enpä nyt muista, että kertaakaan olisin ilman syytä mitään sanonut. Se nyt vain on niin, että te käytätte sitä pysäkiltälähtemisoikeuttanne väärin, kuvittelette että teillä on jotain muitakin etuoikeuksia, kiilaatte lähes poikkeuksetta muitten eteen liikenteessä jne. Niin paljon olen istunut kyydissä ja katsellut sivusta, että kehtaan yleistää. Mutta mitä muuta voi olettaakaan, kun suurin osa on neekereitä. Anteeksi, siis kulttuuriamme rikastuttamaan tulleita kouluttamattomia huippuja alan moniosaajia Etelä-Afrikasta.
Tatu Koiranen

Date Registered: 10.04.07

« Reply #2618 on: 01.09.07, 13:31 »

Nyt on pakko kommentoida väliin. Toivottavasti pointtini selviää noilla boldauksilla..

Timolle: aivan totta, unohdin että ajat sielä työksesi, joten tiedät mistä puhut. Sori. Joonalle: kaikkea saat luulla ja tietää. Kypsyttää vaan tuo sun asenne. Montako kertaa olen sinun ammattikuntaasi samalla tavalla mollannut kuin sinä ja Tatu olette bussikuskeja..? En ole halunnut tehdä niin, enkä tee niin, koska samalla alalla ollaan. Super lässytystä se on, että "tanan bussit, ei me rahtarit...". Siksi en vaan voi ymmärtää, mikä ihme saa teidät aina mollaamaan heti kun on vähänkin aihetta. Oli trolli tai ei. ....lauta, leipä saadaan samalta alalta ja täällä ollaan sotapolulla. Ei voi ymmärtää.

Enempää ei ehdi lätistä, sillä jonkin käsittämättömän julman syyn takia lähden kuitenkin vaihtelun vuoksi töihin. Johan edellinen työpäivä päättyi 15 tunnin jälkeen aamulla kahdeksalta... Tänään joutuu ihan keskustaan asti menemään 10-metrisellä jakarilla, mitähän siitäkin tulee. On suhteellisen ahdasta tuolla sokoksen huoltotunnelissa kuitenkin, mutta onneksi vain osumat lasketaan... Onneksi ei tarvi normaalisti ajaa (Helsingin) keskustassa, ihan perseestä koko touhu. Sellasta nurkissa veivaamista.
« Last Edit: 01.09.07, 13:42 by Tatu Koiranen »

0503277581 - tatu at koiranen piste fi
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #2619 on: 01.09.07, 14:59 »

Heittääkö mittarini vai ajavatko kaikki kehä3:lla oikeasti ylinopeutta? Mä ajan tasan 80km/h lentokentältä tikkurilan suuntaan ja kaikki senkus painaa ohi vähintään 90km/h.  Huh Oikeesti varmaan 30:sta 5 ajaa sallittua nopeutta.. rupee tuntumaan jo että se mun mittari heittää oikeesti..  laugh
Pages: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1