Keskustelua liikenteestä

<< < (585/3033) > >>

Aaltonen:

Mitä huonompi keli, sitä kovempaa? Älä nyt oikeesti viitsi.

No siltä se tuntuu kun tuola ajelee. Mökkireissullakin kun oon Hämppää ajanut Klaukkalaan, niin turvavälit 1s luokkaa nopeudella 140kmh, sato tai paisto.

Jone:

Näinpä näinpä. Turvavälit 0 ja nopeudet kovia. Kumma vaan, AINA SE VASEN KAISTA on se, jossa kolahtaa. Luulisi, että oikea se ongelma olisi kun siihen rampeilta liitytään. Nastarenkaista joo pitää työaikojen takia itsekin olla ajoissa. Muttei vielä ihan kuitenkaan.

En tiiä oliko sama kolari, mutta iltapäivällä oli ilmakehän rampissa etelään päin tullessa kolissut kanssa. Sinivilkkua tien täydeltä ja pari autoa ainakin oli sikinsokin keskellä tietä.
Siis tuusulantiellä tämäkin.

Henkka:

No noita ketjukolareita noilla isoilla teillä tapahtuu ihan puhtaasti siitä syystä, että ihmiset on yksinkertasesti niin helvatan tyhmiä. Mitä huonompi keli, sitä kovempaa ja sitä lähempänä.

Jopas! En ole itse huomannut moista tapaa pääkaupunkiseudun ruuhkaliikenteessä.
Liioittelemalla et voita täällä mitään, vaan "meuhkaajan" mielikuva vain syvenee, valitettavasti.

Tyhmyys ja ajattelemattomuus ovat eri asioita. Ajattelematon yksilö voi vielä oppia virheistään, vaikka muut ajattelemattomat ei anna tilaisuutta sen huomaamiseen 

Aaltonen:
Vai meuhkaaja olen. Selvä. Pidä Henri minua vaan meuhkaajana kun minut tunnet näköjään ja ajotapani ja suhtautumiseni näytät tietävän. Hyvä niin.

Henkka:

Vai meuhkaaja olen. Selvä. Pidä Henri minua vaan meuhkaajana kun minut tunnet näköjään ja ajotapani ja suhtautumiseni näytät tietävän. Hyvä niin.

Sinua en tunne, saatikka ajotapaasi. En edes tiedä sitä mutta en myöskään ymmärrä että miten ne liittyvät tähän?
Kirjoitustapasi täällä antaa vain toistuvasti sen kuvan helposti. En siis väitä että se on niin, mutta vaikea on välttyä siltä päätelmältä tässä vuosien saatossa, koska toistuva sävysi kirjoituksissasi (juuri liikenne/autoasioissa) vain vahvistaa sitä mielikuvaa.

Tuo väite että turvavälit pienenevät ja nopeudet lisääntyvät kelin huonontuessa on mielestäni juuri sitä 100 % huttua joka peittää alleen ehkä monta asiallistakin ajatusta. Ja tämähän oli sitten vain minun mielipide.

Sulta tulee tosi paljon hyvääkin antia tällä foorumilla, eli mulla ei ole sua vastaan mitään, vaikka näissä tietyissä asioissa onkin ollut kieltämättä paljon ajatusten vaihtoa...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page