FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.08.17, 22:30

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1467938 times)
Aaltonen
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #2940 on: 02.10.07, 10:31 »

No siehä se sälli oot! Sekö Ville sun pointti olikin pelkästään?  Samalla pieni vittuiluja mustamaalaus perään tosin tais lipsahtaa ihan vahingossa.
Juha-Matti Korvanen

Date Registered: 03.11.01

« Reply #2941 on: 02.10.07, 14:29 »

Ajoittain todella runsasta.. Grin Eli eihän kakskaistasella tiellä voi olla kuin muutama poro ja pari poronkusettajaa.. Wink

Ohan ala-arvoista provoilua. Tai huono vitsi hymiöistä päätellen. Herrat vois joskus käydä ensin itse katsomassa, eikä aina viisastella Grankullan kartanoista.
tornadof36
Former member
« Reply #2942 on: 02.10.07, 15:39 »

No juu..

Provo Ripatin juttuja ei kannata kauhean raskaasti ottaa. Hän ei muutu koskaan. Tai ehkä aikuisena.

-Jukka laugh
Aaltonen
Former member
« Reply #2943 on: 02.10.07, 16:03 »

Hmm...en ole Henri, mutta olemmehan muutaman kerran nähneet, olen ollut kyydissasi ja nähnyt ajotapasi, tiedän myös suhtautumisestasi jossain määrin....ja valitettavasti sinun ajotapasi/suhtautumisen kanssa on eroa työn ja siviilin välillä aika paljon (tai ainakin sen perusteella mitä annat täällä ymmärtää).
----
Pointtihan ei ollut muu, kuin se, että hyväksyt burnikset, känkällä leikkimisen yms. siviilissä, muttet töissä. Luulis että mielipiteet olis samat molempien ratissa, ei tarvis sit ihmetellä muiden tekemisiä liikenteessä.

Nyt kun on näppis millä vastata tähän typerään provoon, aion sen tehdä, vaikkei ehkä pitäis. Sitähän sinä haluat  Villeseni, että vastaan tähän, haluathan? Myönnä pois.

Olemme muutaman kerran tosiaan nähneet, joskus joo oliskohan siitä ollut 3-4 vuotta ainakin kun kyydissäni olet istunut. Sillon näit ajotapani kyllä juu, ja varmasti juttuja olet kuullut ihan meikäläisen suusta ammuttuna, joten tiedät suhtautumiseni kyllä, 3-4 vuotta sitten totta.

Hyväksyn burnikset, totta. Mikäs siinä illalla tyhjällä parkkiksella vetästä nakit katuun ja nauttia kuminkärystä, tai jollain suoran pätkällä paikallaan pidellä jarrun kanssa. MIkäs siinä.

Känkällä leikkimisen kyllä, kunhan se tehdään paikassa ja tavalla, jossa ei sivulliset ole vaarassa. Kuten kääntöpaikalla 20kmh nopeudesta.

En vaan tajua tätä sun hyökkäystä mua vastaan, tyhjästä nyhjästynä suoraan päin naamaa, mustamaalausta. Ei tota voi ottaa minnään muuna kuin henkilökohtasena vittuiluna ja sillä, että sun on vaan jumalauta pakko päästä olemaan vähän fiksumpi ja vähän parempi joka helv**** asiassa tässä topikissa.

"Tiedän miten sinä ajat, ja tiedän miten sinä suhtaudut, ristiriidassa ammattisi kanssa" ajattelua. Jumalauta!
Siitä on vähintään se 3-4 vuotta kun olet kyydissäni istunut saati kuullut tarinoita ihan livekorvalla mitä olen puhunut autoista! Olin sillon nuorempi ja sinä vieläkin nuorempi, mahdatkohan ees muistaa mitään noista yhdestä tai kahdesta cruisailu kerrasta?!
Jumalauta! Kehtaatkin tulla mulle selittämään tollasta 3-4 vuotta sitten tapahtunutta asiaa tän päivän leimalla.

Ne cruisin kuvat mihin varmasti nytkin viittaat, joissa kumi palaa ja mennään kaasulla 90 mutka kahvassa 10kmh tunnissa, okei jos sinä niihin vedoten mun asenteen osaat keksiä tähän kaikkeen, niin ole ihan hyvä vaan. Ihan rauhassa saat niin miettiä miten asiat nyt mietit.
Mutta älä jumalauta tule mulle sanomaan, että tiedät miten ajan. Koska siitä sulla ei ole tänä päivänä hevon helv**** hajuakaan, miten minä tänään autolla ajan.

Aaltonen
Former member
« Reply #2944 on: 02.10.07, 18:47 »

Kuka sanoi bussin peruuttamisen rampissa olevan sallittua? Ymmärtää voi, muttei se sallittua ole.
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #2945 on: 03.10.07, 03:49 »

Kuka sanoi bussin peruuttamisen rampissa olevan sallittua? Ymmärtää voi, muttei se sallittua ole.

Ei sitä kyllä voi edes ymmärtää millään lailla.
Aaltonen
Former member
« Reply #2946 on: 03.10.07, 04:51 »

Lähinnä siksi viittaa noihin, että nämä jokapäiväiset stoorit mitä täällä ilmenee, niin eivät sitä muutosta vaan tue..

Mistä sinä sen tiedät, onko sitä muutosta vai ei?

Aaltonen
Former member
« Reply #2947 on: 03.10.07, 05:04 »

Otos aikaisemmista

Niin eihän se oikein ole, mutta mitäs ymmärtämistäkään siinä on? Liikennerikkomushan se silti on!

Jaaha sitä on ihan jaksettu kaivaa vaivalla tuokin tuolta esiin. Juuh sulla pitää oikeesti olla jotain mua vastaan, kun pitää ihan vittuilun vuoksi kiusaa tehdä. Ei saa ottaa vakavasti, juupajoo. Mutta oikeuttaako tollanen vittumainen provoilu hyökkäämään mua vastaan tolla tavalla....? Jotain henkilökohtasta tässä varmaan on takana, en kyllä osaa sanoa että miksi ja mitä. Se ois kiva tietää.

Ei se oikein olekaan peruuttaa ramppia, mutta jos kerron siihen syyn miksi joku on ramppia peruutellut, niin onko sen syyn tietäminen niin helv**** vaikeaa ymmärtää? Ei se jumalauta ole oikein peruuttaa ramppia alas. Ei todellakaan ole.

Puhuit tuola aikaisemmin, että kun joku tekee Pemarilla jotain väärää, niin saa heti mun katseet niskaansa, toisin kuin takarenkaan kuluttajat. Totta helvetissä saa tollaset tapaukset, jos 50 alueella nykäsee yli 80kmh iltahämärässä pysäkillä SEISOVASTA bussista ohi sen takia, ettei se bussi pääse pilaamaan iltaa tulemalla sieltä eteen. Paikassa jossa on suojatie bussin edessä. Totta helvetissä saa ja tollasilta super ääliöiltä pitäs ottaa kortti ja auto samantien pois.

Se jos vedät 10kmh vauhdista kaasulla perän suoraksi, on todella super vaarallista tosiaan. Paljon vaarallisempaa kun tuo bussin ohitus iltahämärässä taajama-alueella. Totta helv**** puhut kyllä.

Oikeesti ole nyt jumalauta mies ja sano, mitä sullakin on mua vastaan äläkä kaiva historiasta todisteita, miten hyvin saat minut täällä nolattua.
Aaltonen
Former member
« Reply #2948 on: 03.10.07, 09:54 »

Niin eli vapaalla kun olet, niin on sallittua katsella jenkkien burniksia, mutta kun olet töissä niin "kaikki" on vaarallista. Eikös kumpikin ole yhtä vaarallista..?

Ja ei mulla ole edelleenkään mitään henk.koht, kuhan vaan kommentoin epäkohtia..

No jos sen haluat noin mieltää, että vapaalla kaikki on sallittua ja kun olen töissä ei. Sovitaan näin, niin voit tuntea itsesi viisaaksi.
Joona Väisänen

« Reply #2949 on: 03.10.07, 12:53 »

Lopeta nyt jo Sami. Sulla menee koko ajan se pointti täysin ohi etkä pysy samassa asiassa. Ja lopeta se marttyyriksi tekeytyminen,.
Aaltonen
Former member
« Reply #2950 on: 03.10.07, 14:41 »

Niin menee ja hyvä että meneekin.
Kyllä minä sen pointin tajuan, mutta en tajua tätä, että pitää hakemalla hakea asia, josta voi toista napauttaa.
« Last Edit: 03.10.07, 17:24 by Sami Aaltonen »
Masa
Former member
« Reply #2951 on: 03.10.07, 20:02 »

Niin eli vapaalla kun olet, niin on sallittua katsella jenkkien burniksia, mutta kun olet töissä niin "kaikki" on vaarallista. Eikös kumpikin ole yhtä vaarallista..?

Ja ei mulla ole edelleenkään mitään henk.koht, kuhan vaan kommentoin epäkohtia..
Vapaalla on sallittua, mutta töissä kaikki on vaarallista  Cry

Tämän siitä saa, kun ei ole ikä- eikä älyrajaa näille palstoille kirjoittelussa Sad
Aaltonen
Former member
« Reply #2952 on: 04.10.07, 03:21 »

Ville: Saa sitä kommentoida. Mutta kommentoidessasi sitä, miten luulet ja uskot tietäväsi miten työni ja siviili ajoni ajan; menit pahasti hyvän maun rajan yli. Todella.
Aaltonen
Former member
« Reply #2953 on: 04.10.07, 06:26 »

Aivan. Perustaa tietonsa legendaariseen MUTU tuntumaan, ja voi sitten sanoa, että tiedän miten ajat.
Joona Väisänen

« Reply #2954 on: 04.10.07, 13:12 »

Niin menee ja hyvä että meneekin.
Kyllä minä sen pointin tajuan, mutta en tajua tätä, että pitää hakemalla hakea asia, josta voi toista napauttaa.

Tuskin tässä nyt hakemalla haettiin joku asia. Puhe oli bussin peruuttamisesta rampissa (mistä voisi muuten ottaa moniosaajalta ajokortin pois) ja sinä olit siitä puhunut aikaisemmin, niin Ville kaivoi sen viestin esiin ihan kuten asiaan kuului. Totta kai sinä näet vain vittuilua sinua kohtaan. Täällähän on muutenkin vittuilua kaikki mikä ei ole sinun mielipiteittesi mukaista.

Sun kanssasi keskusteleminen on sama kuin puhuisi seinälle tai 5-vuotiaalle pikkulapselle. Otat kaikki vastakommentit ja kritiikit henkilökohtaisena hyökkäyksenä suoraan sinua vastaan, muutat mielipiteitäsi muitten mielipiteitä vastaavaksi keskustelun aikana, rupeat aina syyttämään muita miten sinua mollataan ja muutenkin käyttäydyt kuin marttyyri. Kuka ***tu sun kanssasi haluaa keskustella, kun keskustelun kulun ja Samin käyttäytymisen tietää jo etukäteen. Ja monet eri henkilöt ovat kertoneet sinulle samoja asioita, mutta aina sinä vain jaksat inttää vastaan ja hukata pointit jne.

Äläkä nyt rupea Sami yhtään väittämään vastaan. Tämä sama on toistunut vuosia näissä sinun viesteissäsi.
Aaltonen
Former member
« Reply #2955 on: 04.10.07, 15:50 »

Tuskin tässä nyt hakemalla haettiin joku asia. Puhe oli bussin peruuttamisesta rampissa (mistä voisi muuten ottaa moniosaajalta ajokortin pois) ja sinä olit siitä puhunut aikaisemmin, niin Ville kaivoi sen viestin esiin ihan kuten asiaan kuului. Totta kai sinä näet vain vittuilua sinua kohtaan. Täällähän on muutenkin vittuilua kaikki mikä ei ole sinun mielipiteittesi mukaista.

Sun kanssasi keskusteleminen on sama kuin puhuisi seinälle tai 5-vuotiaalle pikkulapselle. Otat kaikki vastakommentit ja kritiikit henkilökohtaisena hyökkäyksenä suoraan sinua vastaan, muutat mielipiteitäsi muitten mielipiteitä vastaavaksi keskustelun aikana, rupeat aina syyttämään muita miten sinua mollataan ja muutenkin käyttäydyt kuin marttyyri. Kuka ***tu sun kanssasi haluaa keskustella, kun keskustelun kulun ja Samin käyttäytymisen tietää jo etukäteen. Ja monet eri henkilöt ovat kertoneet sinulle samoja asioita, mutta aina sinä vain jaksat inttää vastaan ja hukata pointit jne.

Äläkä nyt rupea Sami yhtään väittämään vastaan. Tämä sama on toistunut vuosia näissä sinun viesteissäsi.

Aivan aivan joo vai sillälailla on asiat jooh, no ei siinä mittään kummempia jooh tosiaan, vedin tossa munkkikahveet vaan pikasesti ku tuota aikaa tuossa tuppas olemaan.
Niin oli se kyllä hurja tilanne tänään Kehä 1:sellä. Saa se Audi kuljettaja kiittää henkeään sen yhdistelmän kuljettajan ajotaidoista. Meinaa tuppas valot vaihtumaan ja tämä Audisti sitten veti jarrut kiinni siihen katsomatta peiliin sen enempää. Takana tullut lavetti yhdistelmän kuljettaja oletti Audin menevän keltasiin, mutta tämä pistikin jarrut kiinni. Siinä olis voinu käydä todella pahasti. ABS jarrujen ansioista onnistui tuo väistö niin, että mitään ei tapahtunut. Vähän kyllä seisautti tuo nähdä kun kesken kaiken tajuaa mitä meinaa tapahtua vastaan tulevalla osastolla! Kerrankin tajus sen, miten paljon ABS jarrut voi pelastaa, nyt ne pelasti todennäkösesti vakavalta loukkaantumiselta, tai jopa hengenlähdöltä.
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #2956 on: 04.10.07, 16:54 »

Ihmettelen tuon Yhdistelmäkuljettajan ajotaitoja, mikäli joku toimii liikennesääntöjen mukaan(kuten kaikki oletamme)niin tämä tulee ammattikuskille yllätyksenä, näin ei saisi olla.
Tiedän että keltaisilla vielä voi ajella mutta ei tuo ole mikään lupa, tietääkseni vieläkin on voimassa säännös joka edellyttää jopa ammattikuljettajan pystyvän pysäyttämään törmäämättä mihinkään edessään olevalla ajokaistalla.
Toivon muutenkin Sami että olet vain virtuaalikuljettaja, mikäli kiihdyt toisten sanomista ja tekemistä kuten täällä en haluaisi olla kyydissä.
Kaikkea hyvää jatkossakin.
t:aw

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Olli Vainio

Date Registered: 05.07.01

« Reply #2957 on: 04.10.07, 17:15 »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710046677963_uu.shtml

Joo-o. Vois kyllä kohta muuttaa Saksaan jossa on jotain järkeä vielä liikennekulttuurissakin. Siellä sentäs vielä tajutaan laittaan rajoituksia paikkoihin jossa ne ehkä parantaa vähän turvallisuuttakin eikä tehdä mitään rahastusautomaatteja kuten Suomesssa...

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Aaltonen
Former member
« Reply #2958 on: 04.10.07, 17:28 »

Ihmettelen tuon Yhdistelmäkuljettajan ajotaitoja, mikäli joku toimii liikennesääntöjen mukaan(kuten kaikki oletamme)niin tämä tulee ammattikuskille yllätyksenä, näin ei saisi olla.
Tiedän että keltaisilla vielä voi ajella mutta ei tuo ole mikään lupa, tietääkseni vieläkin on voimassa säännös joka edellyttää jopa ammattikuljettajan pystyvän pysäyttämään törmäämättä mihinkään edessään olevalla ajokaistalla.
Toivon muutenkin Sami että olet vain virtuaalikuljettaja, mikäli kiihdyt toisten sanomista ja tekemistä kuten täällä en haluaisi olla kyydissä.
Kaikkea hyvää jatkossakin.
t:aw

Niin kumpikin tossa mokas, Audi kuljettaja joka ei katsonut tilannetta sen enempää vaan noudatti sääntöjä pilkkua myöten. Yhdistelmän kuljettaja ei pitänyt riittävää turvaväliä ja ei ennakoinut mahdollisesesti vaihtuvia liikennevaloja.

Niin täällä netissä saa kyllä vouhottaa, mielikuvia synnyttää ja aukoa päätään ja vääntää ja kääntää ja soutaa, tämä live elämä on sitte ihan eri juttu........
Ja kuka sanoi, että kiihdyn? Okei tolle Villelle piti sanoa vähän suorempaan, koska kaveri ilmiselvästi tykkää tollasesta toisten ärsyttämisestä, jota kutsutaan myös nimellä provosointi. Mutta meinaako se, että olen sitten hiilenä liikenteessäkin? Mene ja tiedä.
Mikko Kallas

Date Registered: 28.06.02

« Reply #2959 on: 04.10.07, 17:39 »

Niin kumpikin tossa mokas, Audi kuljettaja joka ei katsonut tilannetta sen enempää vaan noudatti sääntöjä pilkkua myöten.

Mä kun en ole koskaan käynyt autokoulua, niin mulla on varmaan jäänyt sen takia aukko tietoihini tämmöisestä asiasta. Voitko pikaisesti kerrata ne tilanteet, joissa autoilijan pitää tarkastaa takana tulevan liikenteen tilanne ennen omia toimiaan?

Mä keksin äkkiseltään ainakin kaksi tilannetta: peruuttamaan lähteminen ja kaistan vaihtaminen. Mutta pitääkö mun jatkossa katsoa ensin taakse, ennen kuin jarrutan liikennevaloihin tai välttääkseni ajamasta edessä jarruttavan perään päin (ehtiiköhän siinä edes katsoa...)?

MikkO
Pages: 1 ... 146 147 [148] 149 150 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1