Keskustelua liikenteestä

<< < (605/3033) > >>

jmi:
Ja liukas keli yllätti autoilijat.

Näin taas uutisoidaan kohta kaikkialla. Alkaa eteläsuomen tauti iskemään tänne pohjoseenkin. Jos autolle kävellessään ei tahdo pysyä pystyssä kun piha on niin perkuleen liukas, niin miksi sitten moottoritiellä pitää ajaa kuitenkin kuin kesäkelillä...

Oulun moottoritiellä oli kuulemma ainakin 3 eri kolarisumaa. Pahimmassa nipussa eri lähteistä riippuen 9-13 autoa. Ei henkilövahinkoja, onneksi. Mutta jos autossa on alla kesärattaat ja tie on kauttaaltaan jäässä...

Järkeäkin voisi joskus käyttää.

- J

ADEs80s:

- J

Niin! Mie vaihdoin (edelleenkin) eilen ne talvirenkaat alle  Syyttäkää vielä, et oon nössö arkailija...

Ade

PS: Tänään Tampesterin, Jykylän ja Kuopion kautta ylä-Savoon sukkuloimaan. Toivon matkalle niin maan vietävän liukasta, että voin ohittaa kaikki  (no hah hah)

tornadof36:

Näin taas uutisoidaan kohta kaikkialla. Alkaa eteläsuomen tauti iskemään tänne pohjoseenkin. Jos autolle kävellessään ei tahdo pysyä pystyssä kun piha on niin perkuleen liukas, niin miksi sitten moottoritiellä pitää ajaa kuitenkin kuin kesäkelillä...

Oulun moottoritiellä oli kuulemma ainakin 3 eri kolarisumaa. Pahimmassa nipussa eri lähteistä riippuen 9-13 autoa. Ei henkilövahinkoja, onneksi. Mutta jos autossa on alla kesärattaat ja tie on kauttaaltaan jäässä...

- J

Tere...

Jösses, taas se alkaa. Itse meinasiin hiukan venyttää tuota renkaiden vaihtoa vielä. Mutta kun tulee liukasta, niin pitää vaikka tupla-aika varata tuohon työmatkaan (45 minuuttia), niin ei sitten kolise .

Ihmiset kai luulevat, että kun autoissa on ABS etc., niin millään ei sitten enää ole väliä. Auto vaan menee mihin sitä käskee menemään.

-Jukka

Stumppi:

Siis jos kyseessä on ollut oikea skootteri, niin sehän on moottoripyörä, eikä sellaisella ole koskaan mitään asiaa pyörätielle.
Moposkootterit ovat sitten erikseen, mutta ne taas ovatkin mopoja vaikka näyttävätkin skoottereilta.

- Ville -

En tarkalleen tiedä, minkälaisella kaksipyärisellä on kaveri sairaalaan ajettu, mutta kyllä näytti sen verran pahalta, että sallittua 40 km/h ei todellakaan ole ajettu. Onni onnettomuudessa, kaveri selvisi "pelkällä" aivotärähdyksellä, ja näillä näkymin pääsee sairaalasta ulos viikonloppuna. 
Pahemmin olisikin käynyt, olisi saanut ko. hurjastelija minusta väkevän vihulaisen, kun pistetään ne minun vähäisetkin kaverit sinne sairaalaan.

tornadof36:

Pahemmin olisikin käynyt, olisi saanut ko. hurjastelija minusta väkevän vihulaisen, kun pistetään ne minun vähäisetkin kaverit sinne sairaalaan.

Onneksi kavereissa laatu yleensä korvaa määrän, jopa moninkeratisesti. Riippuu minkälaisia kavereita on...

-Jukka

Navigation

Up one level

Next page

Previous page