Keskustelua liikenteestä

<< < (641/3031) > >>

Aaltonen:

Mäkin joskus olen julkisesti arvostellut bussinkuskeja. Jos yksi aamu pitäisi turvautua nyssen kyytiin, niin pitäisikö nolottaa kun astun bussiin? Tämäkö on logiikka tässä?

No eipä ole tuo logiikka. Minä en virkavaltaa kehtaisi avoimesti haukkua niin kuin historiassa tekivät. Kyse on ihan vaan siitä.

Henkka:

Minä en virkavaltaa kehtaisi avoimesti haukkua niin kuin historiassa tekivät. Kyse on ihan vaan siitä.

Nyt en kyllä yhtään ymmärrä mistä kirjoitat. Tai siis mitä tarkoitat.

Masa:

Pitää vielä muistaa että yleensähän tässä mollaamisessa on kyse LP:stä. Aika harvoin kukaan normaalia polisiia mollaa...sille jolle sitä ilmoitusta jätetään.

Osansa tässä on sillä, että se on lähinnä LP, joka liikkuu merkkaamattomilla poliisiautoilla tuolla liikenteessä.
Ja se härnääminenkin tapahtuu yksinomaan merkkaamattomilla autoilla. Itse olen kerran joutunut poliisin härnäämisen kohteeksi. Kyseessä siviiliauto ja yritys saada minut ajamaan kovempaa. Olivat perälaudassa kiinni (niin lähellä, että näin pienen Stalkerin antennin tuulilasin nurkassa) useampaan otteeseen, vaikka ohi olisi päässyt. Jossain vaiheessa sitten tiemme erkanovat ja nämä aholet jäivät etsimään seuraavaa uhria.
Tämän kokemuksen jälkeen aloin uskoa helpommin muiden kertomuksia vastaavista tapauksista. Niitä tapahtuu.

Poliiseissa on persläpejä siinä kuin muissakin ihmisissä. Lukekaapa vaikka 6 kk valtakunnallisia sanomalehtiä sillä silmällä, ja huomaatte, että kyllä siellä tapahtuu.

Aaltonen:

Nyt en kyllä yhtään ymmärrä mistä kirjoitat. Tai siis mitä tarkoitat.

No sitä tarkotan vaan ihan, että jos julkisesti huudat poliisille päin naamaa veetä, kun estävät hauskan pidon, niin luulisi nyt aikuisen miehen tajuavan, että kenelle sitä päätään aukoo. Kyllä itse olisin varsin nolona, jos olisin pari iltaa takaperin avautunut poliisille ja menisin sitten myöhemmin kertomaan, että autoon on murtauduttu. Kyllä se jumalavita kaduttais se avautuminen. En tiedä sitten miten muut reagoisi.

Aaltonen:

Osansa tässä on sillä, että se on lähinnä LP, joka liikkuu merkkaamattomilla poliisiautoilla tuolla liikenteessä.
Ja se härnääminenkin tapahtuu yksinomaan merkkaamattomilla autoilla. Itse olen kerran joutunut poliisin härnäämisen kohteeksi. Kyseessä siviiliauto ja yritys saada minut ajamaan kovempaa. Olivat perälaudassa kiinni (niin lähellä, että näin pienen Stalkerin antennin tuulilasin nurkassa) useampaan otteeseen, vaikka ohi olisi päässyt. Jossain vaiheessa sitten tiemme erkanovat ja nämä aholet jäivät etsimään seuraavaa uhria.
Tämän kokemuksen jälkeen aloin uskoa helpommin muiden kertomuksia vastaavista tapauksista. Niitä tapahtuu.

Poliiseissa on persläpejä siinä kuin muissakin ihmisissä. Lukekaapa vaikka 6 kk valtakunnallisia sanomalehtiä sillä silmällä, ja huomaatte, että kyllä siellä tapahtuu.

Niin kaipa niitä joukkoon kaikenlaisia mahtuu.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page