FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
27.06.17, 07:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1462788 times)
Juha Kalli
Absolutisti Sukelluskello
Moderator
Offline Offline

Posts: 3129
Date Registered: 05.07.01

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3300 on: 24.11.07, 22:42 »




EDIT: Niin ja sitten vielä se että se rajoitus on Espoon puolella 100kmh.. niin eipä sitä Vantaan puolellakaan kukaan aja mitään 70/80.. kaikki ne huoletta laskettelee 100+ kmh... ainakin 8/10 kuljettajasta..
Tuo kehän 80 km/h rajoitus on kyl aika järjetön...hyvää baanaa Veromiehestä eteenpäin niin huoletta vois satasta ajella. Eikä liikennevaloja.

tornadof36
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3301 on: 24.11.07, 22:47 »

Tuo kehän 80 km/h rajoitus on kyl aika järjetön...hyvää baanaa Veromiehestä eteenpäin niin huoletta vois satasta ajella. Eikä liikennevaloja.

Onhan siinä vielä nuo Hämeenlinnan väylän valot!

-J
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14273
Date Registered: 21.07.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3302 on: 24.11.07, 22:50 »

Onhan siinä vielä nuo Hämeenlinnan väylän valot!

-J
Niin, ja niitä ennen vielä ne Teboilin valot, ne pienen risteyksen valot (yks sivutie) + motonetin valot.. Mutta todellakin ihan täältä Lahden motarilta vois kevyeen ajella sitä satasta sinne Motonetille missä ne ekat valot tulee kun täältä päin ajellaan..

EDIT:

Teinpäs huvikseni joutessani tälläsen kartan ikäänkuin selventämään tätä asiaa..  Grin

Eli siis, jos en pahasti erehdy niin, punaisella värjätyn osuuden vois huoletta vedellä 100kmh(Siis ihan rajoitusten mukaan, jos vaan sellaset olis...kesällä vaikka 120kmh tyyliin motari?) koska niitä valoja ei ole.. ekat valot tuossa nro 1 = Motonetin risteys, nro 2 = se turha pieni risteys, nro 3 = Teboilin risteys ja nro 4 = HML:n väylän risteys, jonka jälkeen niitä valoja ei ole lähimaillakaan joten taas vois painella sitä 100kmh sinne Espooseen asti...  Grin Tänne Porvoon väylän suuntaan en sano mitään kun siellä ei ole pahemmin tullut ajeltua.. siellä niitä valoja taas muutamat taitaa olla.. Ja noilla 1-3 liikennevaloilla on oikeesti väliä vaan korkeintaan joku 500metriä joten minusta nuo liikennevalot nro 2 sais poistaa..  Roll Eyes

[ attachment removed / expired ]
« Last Edit: 24.11.07, 23:21 by Petri Koivisto »
Olli Vainio
Offline Offline

Posts: 7347
Date Registered: 05.07.01

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3303 on: 24.11.07, 23:22 »

Kapina... laugh

Todella hupaisaa...  Mikä noissa rajoitusten noudattamisissa on niin pirun vaikeaa.
Varmaan asiat edistyis hienosti sillä että kaikki hyssyttelis miten hyvin valtio tekee juttutuja ja laittaa rajoituksia. I think not.

Enkö aika hyvin selittäny jo aiemmin asian...

Edelleen ajan hyvin pitkälti tilanteen mukaan eri vauhtia. En mää liukkaalla moottoritiellä lähde ajamaan yli satasta, monesti en edes sitä. Puhumatkkaan talvella maanteistä... Esim. eilen aamuna ei puhettakaan että olis moisi nopeuksia voinu ajaa.

Taas toisaalta jos kesällä oon liikenteessä varsin jänniin vuorokaudenaikoihin jolloin liikennemäärä on ehkä se että näkee 50km matkalla 1-2 autoa niin ajan kyllä surutta sen pikkasen alle 140...

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Sami Virkkula
Offline Offline

Posts: 13963
Date Registered: 19.04.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3304 on: 24.11.07, 23:30 »

Tuo kehän 80 km/h rajoitus on kyl aika järjetön...hyvää baanaa Veromiehestä eteenpäin niin huoletta vois satasta ajella. Eikä liikennevaloja.

jos oli 100km/h rajoitus eli todellisuudessa nopeudet olis 110-115km/h menemään ja kun iso osa kiihdytyskaistoista on tynkiä niin se voisi joillekin autoilijoille aiheuttaa päänsärkyä ja pellin kolinaa. Wink
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14273
Date Registered: 21.07.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3305 on: 24.11.07, 23:39 »

jos oli 100km/h rajoitus eli todellisuudessa nopeudet olis 110-115km/h menemään ja kun iso osa kiihdytyskaistoista on tynkiä niin se voisi joillekin autoilijoille aiheuttaa päänsärkyä ja pellin kolinaa. Wink
Jos se auto kiihtyy kunnolla niin yhtälailla se kiihtyy tuohon 110kmh:kin.. jos ei niin sitten on ongelmia tuossa 80kmh.. jos se autosta on kiinni.. Tongue Ja minä tunnustan että nykyisellä autolla on kyllä ongelmia tuohon kaheksaankymppiinkin jos kiihdytyskaista on kovin lyhyt.. on se sen verran mopo... Grin mutta eipä ole kauaa kun uusi auto tulee tammikuussa!  thmbup

Ja sitäpaitsi nytkin kun ne rajoitukset on 80kmh niin todellinen nopeus on 90-100kmh..  Tongue
tornadof36
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3306 on: 25.11.07, 10:25 »

Jos se auto kiihtyy kunnolla niin yhtälailla se kiihtyy tuohon 110kmh:kin.. jos ei niin sitten on ongelmia tuossa 80kmh.. jos se autosta on kiinni.. Tongue Ja minä tunnustan että nykyisellä autolla on kyllä ongelmia tuohon kaheksaankymppiinkin jos kiihdytyskaista on kovin lyhyt.. on se sen verran mopo... Grin mutta eipä ole kauaa kun uusi auto tulee tammikuussa!  thmbup

Ja sitäpaitsi nytkin kun ne rajoitukset on 80kmh niin todellinen nopeus on 90-100kmh..  Tongue

MItäpä sanoin autokoulutunneista tuossa aiemmin...

Jotkut tosiaan luulee olevansa siellä kehälläkin omalla valtaväylällään.

No, tämä on sitä nykyaikaa. Tosi ärsyttävää touhua, MINÄ ITE, MINÄ ITE jne.

Ja läks..

J
tornadof36
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3307 on: 25.11.07, 10:27 »

Niin, ja niitä ennen vielä ne Teboilin valot, ne pienen risteyksen valot (yks sivutie) + motonetin valot.. Mutta todellakin ihan täältä Lahden motarilta vois kevyeen ajella sitä satasta sinne Motonetille missä ne ekat valot tulee kun täältä päin ajellaan..

EDIT:

Teinpäs huvikseni joutessani tälläsen kartan ikäänkuin selventämään tätä asiaa..  Grin

Eli siis, jos en pahasti erehdy niin, punaisella värjätyn osuuden vois huoletta vedellä 100kmh(Siis ihan rajoitusten mukaan, jos vaan sellaset olis...kesällä vaikka 120kmh tyyliin motari?) koska niitä valoja ei ole.. ekat valot tuossa nro 1 = Motonetin risteys, nro 2 = se turha pieni risteys, nro 3 = Teboilin risteys ja nro 4 = HML:n väylän risteys, jonka jälkeen niitä valoja ei ole lähimaillakaan joten taas vois painella sitä 100kmh sinne Espooseen asti...  Grin Tänne Porvoon väylän suuntaan en sano mitään kun siellä ei ole pahemmin tullut ajeltua.. siellä niitä valoja taas muutamat taitaa olla.. Ja noilla 1-3 liikennevaloilla on oikeesti väliä vaan korkeintaan joku 500metriä joten minusta nuo liikennevalot nro 2 sais poistaa..  Roll Eyes

[ attachment removed / expired ]


Petri hoi..

Hae nyt jo ihmeessä likeennesuunnittelijaksi. Sinulla on PIILEVIÄ kykyjä hommaan. Tai ehkä jopa liikenneturvaan laugh.

-Jukka
Aaltonen
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3308 on: 25.11.07, 10:55 »

Se on kyllä totta että kehä3:lla tuo 70/80kmh rajoitus on täysin perseestä kuten myös ne tuhannet liikennevalot siellä.. ei ihme että ruuhkia on.. missä niitä (ketju)kolareitakin sitten tulee..


Niin no ei ne liikennevalot niitä kolareita aiheuta, liian kovat nopeudet ja välimatkat edellä ajavaan ja aivojen käyttö 0 ne kolarit aiheuttaa. Monesti noissa Kehän ruuhkissa itse menen jarrulle kerran kaks, kun viereisen kaistan auto on samalla matkalla jarrutellut 20 kertaa ja kiihdytellyt saman verran. Ja silti taitettu sama matka samassa ajassa.
Joona Väisänen
Offline Offline

Posts: 6070
Date Registered: 27.10.01

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3309 on: 25.11.07, 13:43 »

Taas näitä idiootteja mitkä on pari kuukautta ajellut, ja heti tiedetään kaikesta kaikki ja ollaan neuvomassa vaikka se oma kokemattomuus paistaa joka lauseesta läpi.

HML:n motarin risteyksen/liittymän valot) -> aina hirveet ruuhkat. MUTTA, kerran oli yhet valot poissa käytöstä siinä HML:n motarin kohdalla -> ei ruuhkaa ei sitten yhtään sillä välillä.. Tongue

Ei ehkä sillä hetkellä ollut ruuhkaa.  Olit sitten ajamassa Kehää länteen ja kääntymässä Helsinkiin päin tai Kehää itään ja kääntymässä Tampereelle päin. Jos kääntyjiä on tarpeeksi, kun koko ajan valuu lisää ja vastaantulevaa liikennettä on paljon niin siinä on äkkiä mielenkiintoiset ruuhkat, kun valot eivät ole ohjaamassa ja Kehä 3 liikenne on sen verta raskasta, että sieltä ei ihan joka väliin pääse.

Quote
Mutta jokatapauksessa tuolta Tikkurila - Myyrmäki -väliltä sais ottaa ainakin yhdet turhat(tai miksei kahdetkin) valot pois.. esim siinä Motonetin valojen jälkeen ehkä parisataa metriä seuraaville valoille missä on joku ihan turha pikkuristeys.. missä varmasti selvittäisiin ilman niitä valojakin, koska kyllä siihen sellanen väli tulee että sieltä pikkutieltä siihen kehälle pääsee, koska siinä about parisataa metriä molempiin suuntiin on jo taas, yllätys yllätys, valot niin... ja sitten ne toiset, siitä HML:n motarin liittymästä, sillä perustelulla että hyvin (siltä se ainakin näytti) se liikenne sujui siinä kun ne valot oli muutenkin pois käytöstä pari päivää silloin..

Siitä Kalliosolantien (turha pikkuristeyksesi) kautta kulkee aika paljon raskasta liikennettä. Ei sieltä noin vaan esim millään rekalla lähdetä kiihdyttelemään mihinkään sekaan. Kyllä ne liikennevalot on ihan yhtä tarpeelliset ja tärkeät siinä, kuin ovat myös Ansatiellä ja Voutilan Essolla. Varmasti kokeneena voisit nyt kertoa meille, miten nämä Ansatien (Motonetin risteys, matkaa Kalliosolantieltä varmaan 300-400m) ja  Voutilan Esson risteys (matkaa Kalliosolantieltä n. 500m) risteysten liikenne hoidettaisiin ilman liikennevaloja? Ehkä sä alat hahmottamaan sitä kokonaisuutta kunhan ajelet muutaman vuoden ensin tuolla ja kilometrejä tulee useampikin.

Quote
EDIT: Niin ja sitten vielä se että se rajoitus on Espoon puolella 100kmh.. niin eipä sitä Vantaan puolellakaan kukaan aja mitään 70/80.. kaikki ne huoletta laskettelee 100+ kmh... ainakin 8/10 kuljettajasta..

Älä puhu paskaa. Kyllä se 80-90km/h on se todellinen nopeus siellä. Ei Kehällä ajeta 100+km/h. Ainakaan 80% ei aja.

PS. Voutilan, Kalliosolantien ja Ansatien valot ovat kyllä poistumassa ja tilalle tulee eritasoliittymät...joskus..
Mikko Heimo
Offline Offline

Posts: 3983
Date Registered: 25.11.05

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3310 on: 25.11.07, 14:56 »

Miten olis kääntyminen Ansatieltä kehää länteen ilman valoja, varsinkin raskailla ajoneuvoilla. Tongue

Onhan siinä Motonettiä sun muita kauppoja joissa käy paljon porukkaa. Saattais mennä hermot muutamilla kuskeilla, jos jonon keulilla rekka odottelee sopivaa väliä.

Pääsee Tuupakantien kautta myös, jos tuntee seudun, (siinä välttää Voutilan Esson valot). Wink

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
Marko Ryynänen
Offline Offline

Posts: 733
Date Registered: 05.10.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3311 on: 25.11.07, 15:00 »

Eikös Helsingissäkin ollut 80-90-luvulla liikennesuunnittelija jolla ei ollut ajokorttia Smiley

Tuolla kehällä muotoillaan nykyisilläkin rajoituksilla viikoittain peltiä, mitä se jälki on jos liipastaan 100km/h seisovan jonon perään.

Mikäli kääntyville ei olisi valoja, tukkisivat ne vielä enemmän vasemman kaistan, sillä eivät nytkään sinne omalle kaistalle sovi.


-make-
tornadof36
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3312 on: 25.11.07, 15:01 »

No, täältä Idästä kun joudun(jouduin) kulkemaan tuonne Länsi-Vantaalle kouluun(enää ei onneks tarvii ku max 2 päivää viikossa..) niin tulee siinä niitä valoja neljät jo pelkästään kehällä(Motonetin risteys, Motonetistä 200m eteenpäin risteys, Autovuokraamojen valot(on vissiin teboilikin siinä tai joku bensis?) ja HML:n motarin risteyksen/liittymän valot) -> aina hirveet ruuhkat. MUTTA, kerran oli yhet valot poissa käytöstä siinä HML:n motarin kohdalla -> ei ruuhkaa ei sitten yhtään sillä välillä.. Tongue Normaalistihan noista valoista johtuvat jonot on sinne Viinikkalan liittymään asti.. ja siinä jonossa menee helposti se 10min(+ muut jonot) ainakin. (NOJOO, pitää tietty lähteä 10min aikasemmin himasta.....  Tongue) Ja sitten niistä HML:n motarin valoista menee taas ihan sujuvasti sinne Turun motarille asti ainakin, koska siinä välillähän niitä valoja ei ole.. Tongue Mutta jokatapauksessa tuolta Tikkurila - Myyrmäki -väliltä sais ottaa ainakin yhdet turhat(tai miksei kahdetkin) valot pois.. esim siinä Motonetin valojen jälkeen ehkä parisataa metriä seuraaville valoille missä on joku ihan turha pikkuristeys.. missä varmasti selvittäisiin ilman niitä valojakin, koska kyllä siihen sellanen väli tulee että sieltä pikkutieltä siihen kehälle pääsee, koska siinä about parisataa metriä molempiin suuntiin on jo taas, yllätys yllätys, valot niin... ja sitten ne toiset, siitä HML:n motarin liittymästä, sillä perustelulla että hyvin (siltä se ainakin näytti) se liikenne sujui siinä kun ne valot oli muutenkin pois käytöstä pari päivää silloin..

Onneks enää ei tarvii kulkea kun tuohon lentokentälle asti ja siihen ei tule yhtään noita liikennevaloja niin eipä ole ruuhkaakaan..  thmbup

Noh, tulipahan epäselvä vuodatus...

EDIT: Niin ja sitten vielä se että se rajoitus on Espoon puolella 100kmh.. niin eipä sitä Vantaan puolellakaan kukaan aja mitään 70/80.. kaikki ne huoletta laskettelee 100+ kmh... ainakin 8/10 kuljettajasta..

eli kannattaisko sitä rajoitusta nostaa siihen sataseen suosiolla tälläkin puolella vai ajaisko jengi sitten näin ollen 120kmh..  Tongue Siinäpä kysymys..  Cheesy

Niin...

Se on ihan  hyvä että on niitä liikennevaloja, että ihmiset ( ne muut) pääsevät sieltä risteäviltä sinne sekaan. Ja tosiaan noilla liikennemäärillä ei ole toivoakaan nopeuksien nostamisiin noilla väleillä. Pitäisi kai sen

järkikin sanoa, jos hiukan ajattelee, vai?

-Jukka Huh
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14273
Date Registered: 21.07.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3313 on: 25.11.07, 17:08 »

Taas näitä idiootteja mitkä on pari kuukautta ajellut, ja heti tiedetään kaikesta kaikki ja ollaan neuvomassa vaikka se oma kokemattomuus paistaa joka lauseesta läpi.

Ei ehkä sillä hetkellä ollut ruuhkaa.  Olit sitten ajamassa Kehää länteen ja kääntymässä Helsinkiin päin tai Kehää itään ja kääntymässä Tampereelle päin. Jos kääntyjiä on tarpeeksi, kun koko ajan valuu lisää ja vastaantulevaa liikennettä on paljon niin siinä on äkkiä mielenkiintoiset ruuhkat, kun valot eivät ole ohjaamassa ja Kehä 3 liikenne on sen verta raskasta, että sieltä ei ihan joka väliin pääse.

Siitä Kalliosolantien (turha pikkuristeyksesi) kautta kulkee aika paljon raskasta liikennettä. Ei sieltä noin vaan esim millään rekalla lähdetä kiihdyttelemään mihinkään sekaan. Kyllä ne liikennevalot on ihan yhtä tarpeelliset ja tärkeät siinä, kuin ovat myös Ansatiellä ja Voutilan Essolla. Varmasti kokeneena voisit nyt kertoa meille, miten nämä Ansatien (Motonetin risteys, matkaa Kalliosolantieltä varmaan 300-400m) ja  Voutilan Esson risteys (matkaa Kalliosolantieltä n. 500m) risteysten liikenne hoidettaisiin ilman liikennevaloja? Ehkä sä alat hahmottamaan sitä kokonaisuutta kunhan ajelet muutaman vuoden ensin tuolla ja kilometrejä tulee useampikin.

Älä puhu paskaa. Kyllä se 80-90km/h on se todellinen nopeus siellä. Ei Kehällä ajeta 100+km/h. Ainakaan 80% ei aja.

PS. Voutilan, Kalliosolantien ja Ansatien valot ovat kyllä poistumassa ja tilalle tulee eritasoliittymät...joskus..
Taas näitä idiootteja rekkakuskeja jotka luulee olevansa teiden kuninkaita.. Roll Eyes No onhan se kyllä hyvä monien tonnien painosella autolla ajella.. eipä siinä itelle käy kuinkaan jos tollasella täräyttää jonkun takakonttiin...

Jaa että siinä aamulla klo 7-8 välillä ei ole ruuhkaa kehällä? just  Tongue On se kumma kun viikon joka päivä olen noiden valojen jonoissa seisonut... noh, ehkä silloin just kun ne valot oli poissa käytöstä niin sitä ruuhkaa ei tosiaan vain ollut.............

Ja kas kummaa taas, kun itse ajaa 80kmh tuossa kehällä niin miksiköhän se 8/10 kuljettajasta ajaa ohi ja kovaa..  Huh Nojoo, ehkä mun mittari heittää sitten 20kmh ylöspäin  thmbdn

EDIT: Ja tuon myönnän että siitä "pikkuristeyksestä" menee ehkä pari kertaa päivässä jotain raskasta kalustoa... joten ehkä ne valot on sitten ihan paikallaan siinä..... Tongue
« Last Edit: 25.11.07, 17:18 by Petri Koivisto »
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14273
Date Registered: 21.07.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3314 on: 25.11.07, 17:10 »

MItäpä sanoin autokoulutunneista tuossa aiemmin...

Jotkut tosiaan luulee olevansa siellä kehälläkin omalla valtaväylällään.

No, tämä on sitä nykyaikaa. Tosi ärsyttävää touhua, MINÄ ITE, MINÄ ITE jne.

Ja läks..

J
Mitä ne autokoulutunnit tähän/muhun liittyy? Huh Tiedätkö jotenkin miten mä tuolla ajan?
tornadof36
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3315 on: 25.11.07, 17:15 »

Jotenkin sun jutuistas paistaa jotain läpi.

Voin olla väärässäkin...

-J  Cool
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14273
Date Registered: 21.07.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3316 on: 25.11.07, 17:20 »

Jotenkin sun jutuistas paistaa jotain läpi.

Voin olla väärässäkin...

-J  Cool
Olis kyllä ihan kiva kuulla että mitä jotain  Cool Sano toki suoraan.
Marko Ryynänen
Offline Offline

Posts: 733
Date Registered: 05.10.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3317 on: 25.11.07, 17:52 »

Taas näitä idiootteja rekkakuskeja jotka luulee olevansa teiden kuninkaita.. Roll Eyes

EDIT: Ja tuon myönnän että siitä "pikkuristeyksestä" menee ehkä pari kertaa päivässä jotain raskasta kalustoa... joten ehkä ne valot on sitten ihan paikallaan siinä..... Tongue

Kuuleppas Petri, nuo ammatikseen tienpäällä olevat kaverit, varmaan tietää mistä puhuvat. Kun ajokokemusta kertyy niin sitä alkaa pikkuhiljaa tajuamaan asioita myös omaa autoa pidemmälle.

Ja mitä tuohon pikkuristeykseen tulee (Voutilan Esso) niin siinä takana on iso Kaukokiidon ja hieman taaenpana DHL:n terminaali, joten kyllä sieltä suht vilkas raskasliikenne liittyy kehätielle.

Mutta onnea vaan autoilu-urallesi ja kolarittomia kilometrejä.


-make-
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14273
Date Registered: 21.07.04

Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3318 on: 25.11.07, 17:56 »

Kuuleppas Petri, nuo ammatikseen tienpäällä olevat kaverit, varmaan tietää mistä puhuvat. Kun ajokokemusta kertyy niin sitä alkaa pikkuhiljaa tajuamaan asioita myös omaa autoa pidemmälle.

Ja mitä tuohon pikkuristeykseen tulee (Voutilan Esso) niin siinä takana on iso Kaukokiidon ja hieman taaenpana DHL:n terminaali, joten kyllä sieltä suht vilkas raskasliikenne liittyy kehätielle.

Mutta onnea vaan autoilu-urallesi ja kolarittomia kilometrejä.


Olkoon vaikka kuinka ammattilainen niin ei se minusta oikeuta täällä ketään idiootiksi haukkumaan....... Angry

Ja siitä Esson risteyksestä ei puhuttu, se "pikkuristeys" on sitä ennen kun tullaan Idästä.
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator
Offline Offline

Posts: 33498
Date Registered: 05.07.01

WWW
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #3319 on: 25.11.07, 17:59 »

Olkoon vaikka kuinka ammattilainen niin ei se minusta oikeuta täällä ketään idiootiksi haukkumaan....... Angry

Ehkä siinä nyt viitattiin kuitenkin lähinnä noihin sun viimeisimpiin kommentteihin tässä threadissa, jotka kyllä rehellisesti sanottuna osoittavat, että autoa on tosiaan ajettu vasta muutama kuukausi...

                                Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

                                 My photos on Airliners.net
Pages: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1