Keskustelua liikenteestä

<< < (69/3031) > >>

petri2:
Juu, pitää paikkansa. Ajoimme Puolan läpi tullessamme Saksasta...
Suomen liikenne on Puolalaisiin verrattuna Preussilaisen tiukkaa ja kurinalaista. Puolaan en mene enää koskaan...kuin ehkä T-55 tai T-72 allani...tai ylläni.

Helsingin kaupunkiliikenne oli kuin olisi ollut lastentarhan kevätretki meneillään: Kova meteli mutta kaikki iloisia ja ystävällisiä. Puolasta minulla on vain kahden kaupungin läpiajosta kokemusta ja näen joskus vieläkin painajaisia niistä! "Suojelusenkelini" koki kovan sulkasadon retken aikana

Aaltonen:
Tänään oli yks super tahvo taas....

Ajotunnilla oltiin bussin kanssa ja vauhtia oli sellanen 20-30 ylämäkeen, risteyksestä kiihdyttelin kun sitten eräs Hyndai V6 omistaja koki ilmeisesti pienen kikkelin tuomaa uhmaa ja lähti sitten ylämäessä vastaan tulevan liikenteenkaistaa käyttäen 40 alueella ohi, about 70-80 se siitä pyyhkäs ja 10 sekan päästä oli valoissa meidän vierellä.......
Kysyn vaan, että MIKSI.......

Se on ainakin varmaa, että tämän pienen kikkelin omistaja ei ole koskaan isolla, raskaalla autolla ajanut.
Se on ainakin varmaa, että tämän pienen kikkelin omistaja luulee V6 moottorin tuovan joitain kyseenalasia etuja ohittaa 40 alueella nolla näkyvyydellä sielä missä huvittaa.
Se on ainakin varmaa, että tämän pienen kikkelin omistaja oli vastuuton pölhö, joka 40 alueella, koulujen päättymisaikaan päätti näyttää, miten V6 soi.....
Harmi, ettei tullut kyttiä. Ois saanu makeet naurut.

B777:
Se on ainakin varmaa, että Sami on ikuisesti katkera autoille jossa on enemmän tehoa kun 100hp.
Se on ainakin varmaa, että Sami saa verisuonen pullistuman liikenteessä 5v sisään.
Se on ainakin varmaa, että Sami nauttii toisen vahingoista.
Se on ainakin varmaa, että Samilla on jotain patoutumia.

Aaltonen:

Se on ainakin varmaa, että Sami on ikuisesti katkera autoille jossa on enemmän tehoa kun 100hp.
Se on ainakin varmaa, että Sami saa verisuonen pullistuman liikenteessä 5v sisään.
Se on ainakin varmaa, että Sami nauttii toisen vahingoista.
Se on ainakin varmaa, että Samilla on jotain patoutumia.

En ole katkera autoille, missä on tehoa enemmän kuin 100hp, koska ne ovat siltikin tahnapumppuja tonne 500hv asti.
En taida saada tuota verisuoni ahtautumaakaan, en ainakaan usko. Terveelliset elämän tavat.
Oishan tolle sakot ollu ihan hyvä opetus?
Patoutumia? Näkekööt kukin asian miten näkee.

Enkä minä siitä hermostunu. Pohdittiin vaan, että mitä se sillä maskuliinisella tempullaan voitti.. Vaaransi meijät, sen ittensä, muutaman jalankulkijan ajamalla ohi 0 näkyvyydellä 40 kmh alueella 80kmh sen takia, että pääsee 10 sekkaa aikasemmin seisomaan punasiin?
Aika ääliö hommaa?

Ja se on ainakin ihan varmaa, että Mikko ei nää asiaa ihan niiku minä nään sen. Toi teko mitä se pölhö teki, oli niin uskomaton, että siis ite en ees harkitsis ohittamista tollasella pienellä kadunpätkällä, missä on suojateitä ja muksuja, aikuisia, autoja, näkyvyyttä 0.......
Mitäs sitte, jos meidän bussin edestä oiskin muksu juossu suojatietä "ehtii vielä yli" menttaliteetillä? Mitä se pölhö V6 kuski ois tehny meidän vierellä? Todennäkösesti noin 1,5 sekan reaktioajalla ajanu sen yli. Fiksua toimintaa tuo ohitus tosiaan oli.

B777:

Ja se on ainakin ihan varmaa, että Mikko ei nää asiaa ihan niiku minä nään sen. Toi teko mitä se pölhö teki, oli niin uskomaton, että siis ite en ees harkitsis ohittamista tollasella pienellä kadunpätkällä, missä on suojateitä ja muksuja, aikuisia, autoja, näkyvyyttä 0.......

En mä edelleenkään sanonu, että se sen teko oli oikein. Vai sanoinko sun mielestä?

Ainoastaan kommentoin tota sun lähes jokapäivästä todella agressiivista avautumista. Ihan oikeesti, en mä voi olla ainoa, joka saa sellasen vaikutelman sun teksteistä, että olet jotenkin katkera ja otat ihan hirveästi jengaa näistä asioista, ehkä muut eivät viitsi/jaksa/kehtaa tai ovat säädyllisempiä kun minä, eikä sano sitä suoraan. Mä vaan en jaksa kierrellä ja kaarrella vaan sanon niinku asiat on.

Enkä mä nähnyt sitä tilannetta, se varmasti oli todella tyhmää ja vaarallinen teko jne, mutta tolla sun asenteella millä tuot sen esille ja kirjoitat, kumoat sitä sen tapahtuman painoarvoa. Ihan syytttä rupeet puhumaan V6 koneista ja kikkelinjatkeista 10 kertaa samassa tekstissä, koska sillä oliko siinä V6 tai V8 tai 3 sylinterin kone ei ollut vaikutusta tilanteen vaarallisuuteen. Samalla tavalla muillakin pääsee eteenpäin ja vaarantamaan liikennettä. Nyt kun jauhat vaan munanjatkeista ja muista moottoreista, saat itsesi kuullostamaan katkeralta vaan sitä "nopeata" autoa kohtaan ja se itse tilanne unohtuu sitten siihen sen munanjatkeen sekaan..

Capish?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page