Keskustelua liikenteestä

<< < (709/3019) > >>

Aaltonen:
Tuli mieleen, että yksi syy tohon loskan heittoon voipi olla se, että ei taida rekan ja henkilöauton raideleveys olla sama. Aina toinen puoli uralla ja toinen lumella kun ajat henkilöautojen tekemiä ajouria raskaalla laitoksella. Eikä paljoa tartte ohjausta liikautella kun linja vaihtuu ja loskaa lentää. Tuskin tahalleen tuo kuski noin teki.

mmniemi:

Silloin kun oli vasta saanut kortin niin muutaman kuukauden sitä ehkä jaksoi stressata kaikista ääliöistä ja muiden virheistä liikenteestä, kunnes huomasi että kaikki sujuu paljon sujuvammin ja mukavammin kun ei yksinkertaisesti välitä vaikka miten muut käyttäytyisi ääliömäisesti liikenteessä.  sitä on itse ihan samanlainen idiootti...

Tarkoitit varmaankin noin

mmniemi:

Tuli mieleen, että yksi syy tohon loskan heittoon voipi olla se, että ei taida rekan ja henkilöauton raideleveys olla sama. Aina toinen puoli uralla ja toinen lumella kun ajat henkilöautojen tekemiä ajouria raskaalla laitoksella. Eikä paljoa tartte ohjausta liikautella kun linja vaihtuu ja loskaa lentää. Tuskin tahalleen tuo kuski noin teki.

Kehällähän ei tietenkään ole tuota ennen ajanut yhtään muuta rekkaa? Ja henkilöautot ajavat tasan tarkalleen toisten jälkiä pitkin?

jranki:

No on se helppo sellasella helv**** isolla autolla tulla siihen eteen ja heittää ne loskat siihen toisen auton päälle ihan huvikseen. Ihan syystäkin alkaa keittää tollasten idioottien takia.

Vähän sama jos sä seisot jalkakäytävällä lätäkön vieressä ja mä ajan siihen lätäkköön tuhatta ja sataa niin että siitä ne paskat lentää sun päälle, sinäkö otat sen sitten rauhallisesti? Kysyn vaan.

Olen itsekin saanut jalkakäytävällä kävellessäni ohiajaneen linja-auton heittämät loskat päälleni eikä se kivaa ollut, mutta turha siinä oli hihojaan polttaa. Bussi ajoi rajoituksen mukaan ja sitä loskaa ei voinut mitenkään väistää (sitä oli kaikkialla). Näitä sattuu, samoin kuin autoillessa. Harva sitä tahallaan tekee.

Henkka:
Petrillä on vielä "kuherruskuukausikin" uuden auton kanssa 

Siitä se lutviutuu ajan kanssa. Näillä keleillä paska lentää. Milloin ropisee nastat, tai jotain muuta. No can do.
Kohta huomaat että et pese autoa enään joka kurakelin jälkeen ja lopulta suostut ajamaan sen silloin harvemminkin pesukoneenkin läpi 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page