Keskustelua liikenteestä

<< < (713/3033) > >>

Aaltonen:

Duunissa on autoissa kahta eri rajoitinta, toinen on max. 85km/h (Volvo, Rellu) ja toinen max. 89km/h (MAN, Scania ym.)

Joo Linja-autoista 8700 Volvot ei mee kun ton 82kmh rajotin kun napsahtaa päälle.

Pe7e:

Ja kun sinä ajoit 70km/h, kuten sanoit, rekka ei silti saisi ajaa sinun ohi? Olisit ajanut kovempaa, niin ei tarvitsisi marista

No jos se oiskin vetäny sit kunnolla ohi ni eihän siinä mitään mut ku piti jäädä siihen vierelle 

Pe7e:

Nimenomaan. Ei omalla mittarin näyttämällä ole niin paljon merkitystä, enemmän merkitsee suhteellinen nopeus.

Just joo, taas näitä "pullisteluja kokemuksen syvällä rintaäänellä"

Lauri:
No väitätkö vastaan? Mielestäni turha ruikuttaa jos ei aja/pysy muun liikenteen mukana. (joka edistäisi koko liikenteen kulkua)

Ja vaikka en olekaan vielä kovin kokenut kuljettaja, ei sun kannata sen perusteella näitä kommentteja suoraan ampua alas. Mieti vaikka itse hetkinen ensin?

Pe7e:

No väitätkö vastaan? Mielestäni turha ruikuttaa jos ei aja/pysy muun liikenteen mukana. (joka edistäisi koko liikenteen kulkua)

Ja vaikka en olekaan vielä kovin kokenut kuljettaja, ei sun kannata sen perusteella näitä kommentteja suoraan ampua alas. Mieti vaikka itse hetkinen ensin?

No oletko ajanut metriäkään autoa liikenteessä?  Ja sitä paitsi siinä vaiheessa moni muu ajoi varmaan abt 50-60kmh että sikäli... kun olin siis tulossa koulusta tuolta varistosta.. sielläpäin se liikenne tosiaan mateli. Eli en ollut ainoa "joka ei aja/pysy muun liikenteen mukana"  Mun puolesta sä (kunhan saat sen kortin eka) ja muutkin voitte ajaa vaikka kahtasataa siinä kun tiellä on 10cm loskaa/lunta, mikäs siinä. Mua ei ainakaan ihan heti hotsita ajaa sitä autoa katolleen johonkin skutsiin

Navigation

Up one level

Next page

Previous page