Keskustelua liikenteestä

<< < (745/3031) > >>

Aaltonen:
Quote

Kannattais varmaan ottaa nastat käyttöön busseissakin 


Niin nastathan ne ojaan menot estää.... Eli toisinsanoen ne henkiöautoilijat, joilla on nastarenkaat alla, pitäisi pysyä tiellä ja pois onnettomuuksista. 
Vai olikohan se nyt....

Aaltonen:
Quote

Vielä kun lisätään tämänaamuinen loskakeli (nimim. meenasi ajaa huoltoaseman risteyksestä ohi kun ei jarrut oikein pelannut ja ESP vilkku jok'ikisessä mutkassa ja kiihdytyksessä  ) niin ei ihme että pöpelikköön meni..


Hetkinen, ajoit jarruttomalla autolla loskakelissä mutkatietä ESP vilkkuen kokoajan?!
Miten kovaa sie oikeen oot ajanut, saa aika lujaa puskea tulemaan että ESP ruksuttaa vähän väliä.
Kukas sielä nyt oikeestaan sitten kaahaa....
 

-Sami-

Mikko J Virtanen:
Quote

Hetkinen, ajoit jarruttomalla autolla loskakelissä mutkatietä ESP vilkkuen kokoajan?!
Miten kovaa sie oikeen oot ajanut, saa aika lujaa puskea tulemaan että ESP ruksuttaa vähän väliä.
Kukas sielä nyt oikeestaan sitten kaahaa....
 

-Sami-


Ei puhuta siitä sen enempää.. En mää yleensä kaasuttele, mutta piti päästä PPL teoriaa opiskelemaan Malmille. Ilmailu on aina hyvä tekosyy 
(Ja kyllä ne jarrut toimi STIGAmaisen hyvin)

Pe7e:
Quote

Niin nastathan ne ojaan menot estää.... Eli toisinsanoen ne henkiöautoilijat, joilla on nastarenkaat alla, pitäisi pysyä tiellä ja pois onnettomuuksista. 
Vai olikohan se nyt....

No eiköhän ne helpota kumminkin. Mielummin nastoilla ku slikseillä 

niksu99:
Tärkeää on myös että siellä penkin ja ratin välissä ollaan "hereillä" , ennakoidaan , huomioidaan muut jotka ei osaa ennakoida / välitä kanssa autoilijoista ja tsekata että tilannenopeus on ok vallitsevaan keliolosuhteeseen.

Iät ajat on raskas ajanut ilman nastoja, etusissa olen joskus nähnyt (söisivät muuten  varmaan aika kiitettävästi päällystettä) joten kyllä se mielestäni täytyy asenteista lähteä tätä tiellä pysymis ongelmaa ratkomaan, ei nastoista.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page