Keskustelua liikenteestä

<< < (765/3031) > >>

Autopilot:

Päiväsakkoja tulee 60km/h alueella yli 25km/h ylityksestä vähintään 14kpl, mutta opiskelijan tuloilla (ei mitään extraduuneja mukana) päiväsakon osuudeksi jää minimi 6€, jolloin sakko olisi 84€, jonka jälkeen siihen tulee sitten korotus 115:aan euroon, joka on minimi päiväsakkomäärä. Tosin kun ylitystä on yli 30km/h, et välttämättä selviä noin vähällä määrällä päiväsakkoja. Jopa kortin lähtö on täysin mahdollinen...

Onneksi olin vielä opiskelija kun omalle kohdalle sattui ensimmäiset (ja toivottavasti vikat) ylinopeussakot. Tuli nimittäin 90 päiväsakkoa (jonka määrää en tänäpäivänäkään ymmärrä perustelluksi). En edes halua kuvitella millasia summia ois jos ois ollut kunnon kuukausitulot. 

Mikko J Virtanen:

kuinkas helevetin kovaa on tullu ajettua kun mä taidan saada n. 25 tuolla mun rikkomuksella

Kohta sieltä paukahtaa pommi sullekin 

mmniemi:

kuinkas helevetin kovaa on tullu ajettua kun mä taidan saada n. 25 tuolla mun rikkomuksella

Jos pärähtää 25:een, niin ethän silloin edes selviä minimillä...

juice:

ainakin juicen tiedän olevan täysin enkeli liikenteessä 

Älä ala! Oon ajanu noin nelisensataa tuhatta kilometriä ja pari kirjainta lisää ajokorttiin meidän viime tapaamisen jälkeen, joten voisin hyvinkin väittää ajotapani muuttuneen kovastikin.

Pe7e:
Ei huonompi keli tänään aamulla klo 0415  (kännyllä kuvattu)

[ attachment removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page