Keskustelua liikenteestä

<< < (769/3019) > >>

Joona:
Quote

ainakin se on ihan superärsyttävää, kun on muutenkin paskanen ja liukas tie, sitten kaiken huipuksi jotkut pökiöt ajavat aivan perseessä kiinni, pitämättä minkään sortin välimatkaa. 


Tuossa vaiheessa on ihan hyvä heijata kärryä vähän kinoksen puolelle. Tulee kummasti välimatkaa   Tulee onneksi liikuttua sen verran vähän henkilöautolla ettei ole tuosta haittaa. Rekalla kun ajaa niin se on jokaisen oma henkilökohtainen kyynel, jos haluaa ajaa nelimetrisen seinän edessä 

Aaltonen:
Eilen oli loppuenlopuksi ihan jees keli olla töissä illalla.  Täristi ja hakkas tuo tamppautunut lumi, mutta pitoa oli todella hyvin. Kiitos pakkasen.

Pe7e:
Quote

Niin että moottorikelkalla töihin rekan rattiin?

No eiköhän se rekkakin mee siinä hangella paremmin kuin henkilöauto?  Mikäli sen nyt saa ensin liikkeelle, mutta kun lähtee niin ei siellä alla varmaan paljoa tunnu tollanen 15-20cm kerros? 

Aaltonen:
Meneehän tuo raskaskalusto lumipöpössä, eilisen kaltasessa kelissä vakaammin tottakai. Mutta pitää aina kuitenkin muistaa, ett tarkkana pitää olla, vaikka miten laullellen se siinä lumipöpössä tuntuis menevän.

juice:
Quote

Meneehän tuo raskaskalusto lumipöpössä, eilisen kaltasessa kelissä vakaammin tottakai. Mutta pitää aina kuitenkin muistaa, ett tarkkana pitää olla, vaikka miten laullellen se siinä lumipöpössä tuntuis menevän.


Se oikea raskas kalusto (rekat) on vähän huono menemään varsinkin hitaalla vauhdilla lumessa ja mäet on pahat. Yleisestikin tuollaisessa tuoreessa lumessa pitoa ei tahdo löytyä. Tietysti telivetoisella on jo heti vähän helpompaa. Puoliperävaunun kanssa on sitten taas asteen vaikeampaa.

Henkilöautolla on huomattavasti helpompaa ajaa melkein joka tilanteessa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page