Keskustelua liikenteestä

<< < (81/3019) > >>

teropa:
Ja onko vielä kalsarikännissä ??

Tero

Henkka:

Tässä sulle kalsarikuski

En edes viitsi kysyä enempää...

FINLAS:
Kyllä nuo citikka kuskit ovat sitten kiireistä porukkaa...
Tänään, kun ajelin taas kotia kohti Turusta tuli 8-tiellä (taas) perään joku kiireinen isäntä "kapisella" Citroen ZX farmarillaan. 
Ajelin siinä itse jotain 85 km/h 80:n alueella ja tämä vaan roikkui aivan perässä kiinni. Sitten saavutin itse edellä ajavan Toyota Corollan joka ajoi sellaista vähän yli 80 vauhtia.
Siinä sitten, kun ajelin Corollan perässä rajoitusten mukaan, niin alkoi tämä persuksissa roikkuva citikka kuski vilkuttamaan pitkiä valoja. Ei oikein auennut vaan, että mitä koitti niillä viestittää. Meinaan koko ajan mentiin hieman yli 80:tä ja koko ajan oikeastaan oli keltaiset viivat, joten ohi ei ollut asiaa mennä...myös vastaantulevaa liikennettä oli runsasti. Melkein tuli morjestettua kansainvälisellä käsimerkillä. Mutta minkäs sille voi jos jollain on niin helkutin kova kiire. 

mk04:

Kyllä nuo citikka kuskit ovat sitten kiireistä porukkaa...

Ei meidän sitikka . Viikonloppuna tuli kokeiltua kun ajoin Seinäjoelta Tampereelle: se ei jaksa pitää 100:sta ylämäissä ilman että vaihteen tiputtaa neloselle. Eikä se todellakaan kiihdy vitosella mihinkään ja nelosellakaan ei mene paljoakaan sataa kovempaa; tekee ohituksista mielenkiintoisia.
  Sillä reissulla kyllä tuli todistettua että bemarienkin ratin takaa löytyy kunnon kuskeja, yksi ajoi melkein koko välin perässä siinä missä kaikki muut painoivat ohituskaistoilla ohi (suurinpiirtein kaikkia yleisiä merkkejä). Minä sentään ajoin tasan rajoitusten mukaan.

irakviper:

Ei meidän sitikka . Viikonloppuna tuli kokeiltua kun ajoin Seinäjoelta Tampereelle: se ei jaksa pitää 100:sta ylämäissä ilman että vaihteen tiputtaa neloselle. Eikä se todellakaan kiihdy vitosella mihinkään ja nelosellakaan ei mene paljoakaan sataa kovempaa; tekee ohituksista mielenkiintoisia.

Kuulostaa enemmänkin karavaanarien jutustelulta

Navigation

Up one level

Next page

Previous page