Keskustelua liikenteestä

<< < (809/3019) > >>

Aaltonen:

Kyllä niistä kiistämätön hyöty turvallisuudelle vaan on niistä tolpista! Sen olen itsekin todennut muutamalla tieosuudella. Toki on aina ihmisiä, jotka jarruttelevat niiden kohdalla, mutta en nyt sanoisi sitä haitaksi, joka kumoaa turvallisuushyödyn.

...Ja jos pitää siihen edessä olevaan riittävää turvaväliä, ei siinä jarrulle tarvitse edes harkita hyppäämistä.  
Jos tosiaan se edessä oleva jarruttelee, ja siinä joutuu itse jarrulle menemään, niin sillon ajaa liian lähellä....

mmniemi:

Tiukan tulkinnan mukaan muodostaa varmaankin jonkinsortin henkilörekisterin. Olisikohan tuo syynä? Eli tuossahan valtio tallentaisi tietoja kuka liikkuu missäkin ja koska, ja sitten taas tämän rekisterin käyttö....

Eiköhän luulisi, että tietokone osaa ne kuvat automaattisesti poistaa samantien, ellei ylinopeutta ole ajettu? Eihän siinä mitään silloin kerätä...

mmniemi:

...Ja jos pitää siihen edessä olevaan riittävää turvaväliä, ei siinä jarrulle tarvitse edes harkita hyppäämistä. 
Jos tosiaan se edessä oleva jarruttelee, ja siinä joutuu itse jarrulle menemään, niin sillon ajaa liian lähellä....

Höpöhöpö Aaltonen. Ilmiselvästikkään et ole paljoa tolppateillä ajanut...

Mikko86:

Käytännössä niihin kärsii ajaa reilusti yli 90 ihan oikeaa nopeutta (ellei lasketa sitä jotain Etelä-Suomen nollatoleranssipätkää). Valitettavasti totuus on, että oman karkean arvioni mukaan 60% kuljettajista nostaa jalkaa kaasulta tolpalle tultaessa, 20% painaa jarrua ja vain ehkä se 20% osaa ajaa hidastamatta tasaista vauhtia...

Jos itse ajaa sitä tasaita 90km/h vakkari päällä tolpista huolimatta niin arvaa vaan v*tuttaaks se kun tolpan kohilla joutuu aina ottaa sen pois päältä muiden jarruttelun takia. Naurettavaa kun joku uskaltaa ajaa yli satasta ohi, mutta tolpan kohdalla jarruttaa  alinopeuden puolelle. Yleensä nää on kiireisiä bisnesmiehiä ja naisia autoista päätellen....Hitto mitä luusereita

teroe:

Miksi?

Kyseessä on jonkin sortin tietosuojaongelma, lehden mukaan tietosuojavaltuutetulle on lähetetty kysely asiasta.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page