FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.08.17, 04:55

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1468485 times)
Aaltonen
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #4060 on: 18.05.08, 18:49 »

Mikä?

No sitä saat kuule nyt ihan itse alkaa miettimään. Alotappa vaikka lukemalla koko tarina alusta lähtien, jos et osannut sitä aikaisemmin lukea.
Joskus ei ehkä kannattaisi kamalasti kysellä tollasia typeryyksiä, vaikka provomielessä ton varmasti kysyitkin. Ei muuta, mutta heti tuli mieleen tuosta kommentistasi se, että hyväksyt pienessä maistissa ajamisen kun et osaa päätellä asiaa sen pidemälle......................................
TarppiVertainen
Former member
« Reply #4061 on: 19.05.08, 23:05 »

Niinpä thmbdn
Itse sain juuri rekalla ekat ylinopeussakot, eli 50km/h alueella 64km/h vauhtia ja telkänpönttö oli vielä alamäessa Angry
Kyseessä siis Lahdesta Nastolaan välinen pätkä...
Vai mitenkä se oli Wink Tai kuka se oli?? Ja miksi mun Vollessa on nyt uudet kesärenkaat alla Grin
Mutta odotettavissahan nuo sakot olivat ja nyt oli mun vuoro ottaa ne.
Kristian Pöykkö

Date Registered: 11.03.06

« Reply #4062 on: 20.05.08, 12:53 »

Lauantai aamu Klo 8.32.
Kehä 3 länteen.
Askiston liittymä.
Poliisilla ISO puhallutusratsia.
Asia OK.

Eteeni syöksyi miljoonaa uudehko Ford Focus. Haki pientareelta parkkipaikkaa. Annoin räikkää, ei hellitä. Parkki pitää saada pientareelta. Ovi aukesi lähes vauhdista. Väistin. Kuljettajan vaihto oli kyseessä. Vaimoke ajamaan, ja kuljettajana ollut mies matkustajan puolelle. Kyydissä vaimokkeen lisäksi 2 lasta takapenkillä. Olisi pitänyt ilmottaa poliisille pysähtymällä puhallutuksen kohdalle, kun minua eivät puhalluttaneet. Toivottavasti näkivät.
Toivottavasti jäi kiinni.

Oikeesti.... tässä ei sanat riitä taas. Miten voi aikuisella miehellä olla noin uskomattoman alhainen moraali, vastuuntunto sekä järki. 2 lasta kyydissä + vaimo, eikä tiedä onko selvinpäin vai ei kun aamulla lähtee perheen kanssa autoilemaan.
TODELLA. MYKISTÄVÄN. SÄÄLLITTÄVÄÄ.

Juu ,niitä asioita joita ei pidäkään hyväksyä Paljon oot Sami p*skaa saanut tässä ketjussa, mutta nyt oli kommentti paikallaan. UGH!  Angry

Olen itse niin S''tanan tarkka siitä, miten esim. saunaillan jälkeen toimitaan. En usko, että voisin katsoa itseäni peilistä, jos olisin aiheuttanut kännissä liikenneonnetomuuden.

Canon 450D EF-S 17-55/f2.8 IS USM + EF 70-300 f4-5.6 IS USM
Finski
Former member
« Reply #4063 on: 20.05.08, 15:13 »

No sitä saat kuule nyt ihan itse alkaa miettimään. Alotappa vaikka lukemalla koko tarina alusta lähtien, jos et osannut sitä aikaisemmin lukea.
Joskus ei ehkä kannattaisi kamalasti kysellä tollasia typeryyksiä, vaikka provomielessä ton varmasti kysyitkin. Ei muuta, mutta heti tuli mieleen tuosta kommentistasi se, että hyväksyt pienessä maistissa ajamisen kun et osaa päätellä asiaa sen pidemälle......................................

Ehkäpä Matti ei hyväksy sitä sen enempää kuin sinäkään, kuka nyt hyväksyis, mut se, että jätkä jaksaa kouhkata täällä vuodesta toiseen ja raportoida läheltä piti tilanteita liikenteestä. Pari kertaa kai sun jo piti lopettaa kirjottaminenkin tähän threadiin Tongue Ei sillä, jatka vaan samaan malliin, ei paina minua  thmbup

Oikeesti.... tässä ei sanat riitä taas. Miten voi aikuisella miehellä olla noin uskomattoman alhainen moraali, vastuuntunto sekä järki. 2 lasta kyydissä + vaimo, eikä tiedä onko selvinpäin vai ei kun aamulla lähtee perheen kanssa autoilemaan.

Etkä muuten tiedä sinäkään oliko selvinpäin. Ehkä oli vaan kaahannut korttinsa hyllylle aiemmin, eikä halunnut jäädä siitä kiinni.
Vesa Juntunen

Date Registered: 27.05.07

« Reply #4064 on: 20.05.08, 15:21 »

Ehkä oli vaan kaahannut korttinsa hyllylle aiemmin, eikä halunnut jäädä siitä kiinni.

Puhallusratsioissa ei yleensä kortteja kysellä.  Wink

Finski
Former member
« Reply #4065 on: 20.05.08, 16:12 »

Puhallusratsioissa ei yleensä kortteja kysellä.  Wink

Onko ratsioita ennen muka kylttejä mitä ne koskevat? Tongue

Kauempaa katsottuna ratsia kuin ratsia näyttää äkkiseltään samanlaiselta.
Mckeke83
Former member
« Reply #4066 on: 20.05.08, 17:08 »

Sanoinko jossain hyväksyväni maistissa ajamisen?

Teit kyllä asiasta hirveän haloon täällä foorumilla ja jeesustelet muutenkin joka asiasta, muttet viitsinyt nähdä vaivaa ilmoittaa asiasta poliisille? Siitä moraalista.. Cool
Vesa Juntunen

Date Registered: 27.05.07

« Reply #4067 on: 20.05.08, 17:11 »

Onko ratsioita ennen muka kylttejä mitä ne koskevat? Tongue

Kauempaa katsottuna ratsia kuin ratsia näyttää äkkiseltään samanlaiselta.

Totta turiset...

Mikko Heimo

Date Registered: 25.11.05

« Reply #4068 on: 20.05.08, 17:30 »

Ensinnäkin esim 51-tiellä ei voi ajaa 90km/h koska siellä on kameroissa nolla-toleranssi.
Voi voi sun kanssas, jos luulet, että siitä tulee ihan oikeita sakkoja.  Nolla-toleranssi Cool

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
zikaduu
Former member
« Reply #4069 on: 20.05.08, 18:28 »

Voi voi sun kanssas, jos luulet, että siitä tulee ihan oikeita sakkoja.  Nolla-toleranssi Cool
Mene kokeilemaan ja tule sitten kertomaan.
Aaltonen
Former member
« Reply #4070 on: 21.05.08, 04:56 »

Sanoinko jossain hyväksyväni maistissa ajamisen?

Teit kyllä asiasta hirveän haloon täällä foorumilla ja jeesustelet muutenkin joka asiasta, muttet viitsinyt nähdä vaivaa ilmoittaa asiasta poliisille? Siitä moraalista.. Cool

Et, mutta sen kuvan siitä voi saada....

Voiko käninssä ajamisesta koskaan tehdä tarpeeksi isoa haloota tällä foorumilla?
Ja siitä moraalista, 200m ennen puhallutusta oli muutama poliisi seuraamassa jonoa moottoripyörän selästä, eri puolilta tietä, uskon heidän tämän tapahtuman nähneen.
Olisi tottakai pitänyt pysähtyä, kaikki tapahtui nopeasti. Jälkiviisaus on helppoa.
Aaltonen
Former member
« Reply #4071 on: 21.05.08, 04:59 »

Ehkäpä Matti ei hyväksy sitä sen enempää kuin sinäkään, kuka nyt hyväksyis, mut se, että jätkä jaksaa kouhkata täällä vuodesta toiseen ja raportoida läheltä piti tilanteita liikenteestä. Pari kertaa kai sun jo piti lopettaa kirjottaminenkin tähän threadiin Tongue Ei sillä, jatka vaan samaan malliin, ei paina minua  thmbup

Etkä muuten tiedä sinäkään oliko selvinpäin. Ehkä oli vaan kaahannut korttinsa hyllylle aiemmin, eikä halunnut jäädä siitä kiinni.

Taitaa se painaa kun jaksoit kommentoida.... Wink
Oli tai ei, ajo kortitta tai ei. Varsin ääliömäistä toimintaa silti.
Janne Andersson

Date Registered: 16.10.03

« Reply #4072 on: 21.05.08, 06:09 »

Mä en oikeen ymmärrä miten toi yleinen "kouhkaaminen" liittyy tähän Samin havaintoon. Mun mielestä täysin turha letkautus tähän väliin, mutta ehkä sun oli sit pakko päästä sanoo se.   Tongue

Marko Ryynänen

Date Registered: 05.10.04

« Reply #4073 on: 21.05.08, 07:46 »

Ehkä oli vaan kaahannut korttinsa hyllylle aiemmin, eikä halunnut jäädä siitä kiinni.

Ei kai mahdollinen kortitta ajo voi olla hyväksyttävää kuten ei maistissa ajeleminenkaan.

-make-
Mikko Heimo

Date Registered: 25.11.05

« Reply #4074 on: 21.05.08, 14:29 »

Mene kokeilemaan ja tule sitten kertomaan.
Ei kai niitä ole viikossa päivitetty?? Roll Eyes Mene ja tiedä..... Kyl ne saattaa ottaa kuvan jos ajaa todellista nopeutta 90km/h(eli jos mittari näyttää vähän vajaa sataa).  Mahdollisesti postissa tulevasta tiedotteesta saa infoa miten käyttäydytään liikenteessä Smiley

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
Finski
Former member
« Reply #4075 on: 21.05.08, 17:22 »

Ei kai mahdollinen kortitta ajo voi olla hyväksyttävää kuten ei maistissa ajeleminenkaan.

Ei, mutta vähemmän siinä vaaraa aiheutat, kuin maistissa.

Mä en oikeen ymmärrä miten toi yleinen "kouhkaaminen" liittyy tähän Samin havaintoon. Mun mielestä täysin turha letkautus tähän väliin, mutta ehkä sun oli sit pakko päästä sanoo se.   Tongue

Ihan vaan sen takia, että pääsisit sinäkin kommentoimaan Tongue

Voiko käninssä ajamisesta koskaan tehdä tarpeeksi isoa haloota tällä foorumilla?

Niin vai oisko sillä isompi vaikutus jos teet sen oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Kuten, tuossa äskeisessä tapauksessa, vaikka ilmoittamalla kytille, kuten Matti tuossa aiemmin sanoi. Mikä hyöty täällä intoilemisesta on jos voi vaikuttaa itse asiaan yhdellä puhelinsoitolla?
Finski
Former member
« Reply #4076 on: 21.05.08, 20:47 »

Tähän väliin kysymys:

Jos Sami olisi sanonut, että näki kuskin vaihtuvan ja esittänyt samalla epäilyksensä, niin uskoisiko poliisi/ voisiko se antaa sanktioita?  Huh

Siinä olisi varmaan sana toisen sanaa vastaan ja voisi olla sikäli nihkeää siitä mitään sanktioita antaa, paitsi kunnon säikäytys kaverille.
Aaltonen
Former member
« Reply #4077 on: 22.05.08, 06:13 »

Ei, mutta vähemmän siinä vaaraa aiheutat, kuin maistissa.

Ihan vaan sen takia, että pääsisit sinäkin kommentoimaan Tongue

Niin vai oisko sillä isompi vaikutus jos teet sen oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Kuten, tuossa äskeisessä tapauksessa, vaikka ilmoittamalla kytille, kuten Matti tuossa aiemmin sanoi. Mikä hyöty täällä intoilemisesta on jos voi vaikuttaa itse asiaan yhdellä puhelinsoitolla?

Joopajoo, melkosena piilovtuiluna nämä pari kommenttia olen ottanut itseäni kohtaan sinulta ja Matilta. Sori vaan pojat.
Täällä on aina muutama, jotka haluavat päästä hinnalla millä hyvänsä pätemään ja näpäyttämään, ikäväkyllä. Etenkin meikäläistä, joka on täällä niin sanotusti jeesustellut ja pätenyt linja-autokortilla. Tosin tässä kohtaa tais tuo piilovtuilu osua osua enemmänkin omaan nilkkaan. Voi voi.

Jos jaksoit viitsit muistit lukea, kerroin tuola ylhäällä mikä se tilanne oli.
tornadof36
Former member
« Reply #4078 on: 22.05.08, 09:28 »

Terve pitkästä aikaa...

Teiden ritareista puheen ollen.
Viime päivinä on ollut taas juttua noista kaahareista ( tyyliin 220 km/t, 50 alueella etc.) lehdissä ja muuallakin.

Ilokseni eilen oli joukko teidenritareita pitämässä suurta nopeusvalvontaratsiaa hyvinkään kohdalla. Siellä oli moottoripyöräpoliiseja toistakymmentä, ja kavereita oli silloilla tutkiensa kanssa. Toiminta näytti erittäin tehokkaalta thmbup.

Ja ennen kuin joku alkaa vinoilemaan, niin muistutettakoon vielä, että liikennettä oli reilusti ja kaaharit toisin sanoen vaarantavat myös muiden tiellä liikkujien turvallisuuden.

Ja viime kädessä kaikki maksamme niitä kolarikuluja. Kuten hyvin jokainen tietää.

Tsemppiä virkavallan edustajille. Ja turvallista liikennekesää kaikille. Poistun taas taka-alalle.

-jukka Cheesy
Aaltonen
Former member
« Reply #4079 on: 22.05.08, 10:47 »

Päteminen nyt on ehkä väärä sana..enemminkin olet luonut siitä bussikortista jonkun "teiden ritari" oletuksen itsellesi. Samanlaista se duunia se on kuin millä tahansa kulkineella ajaminen..

Voi olla, tyhmästä päästä kärsii. Mutta ei se oikeuta piilovtuilla selän takana, etenkään jos nämä piilovtuilijat eivät itse rekalla tai linja-autolla kotiin leipäänsä tuo.
Pages: 1 ... 202 203 [204] 205 206 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1