Keskustelua liikenteestä

<< < (817/3031) > >>

tornadof36:
Terve pitkästä aikaa...

Teiden ritareista puheen ollen.
Viime päivinä on ollut taas juttua noista kaahareista ( tyyliin 220 km/t, 50 alueella etc.) lehdissä ja muuallakin.

Ilokseni eilen oli joukko teidenritareita pitämässä suurta nopeusvalvontaratsiaa hyvinkään kohdalla. Siellä oli moottoripyöräpoliiseja toistakymmentä, ja kavereita oli silloilla tutkiensa kanssa. Toiminta näytti erittäin tehokkaalta .

Ja ennen kuin joku alkaa vinoilemaan, niin muistutettakoon vielä, että liikennettä oli reilusti ja kaaharit toisin sanoen vaarantavat myös muiden tiellä liikkujien turvallisuuden.

Ja viime kädessä kaikki maksamme niitä kolarikuluja. Kuten hyvin jokainen tietää.

Tsemppiä virkavallan edustajille. Ja turvallista liikennekesää kaikille. Poistun taas taka-alalle.

-jukka

Aaltonen:
Quote

Päteminen nyt on ehkä väärä sana..enemminkin olet luonut siitä bussikortista jonkun "teiden ritari" oletuksen itsellesi. Samanlaista se duunia se on kuin millä tahansa kulkineella ajaminen..


Voi olla, tyhmästä päästä kärsii. Mutta ei se oikeuta piilovtuilla selän takana, etenkään jos nämä piilovtuilijat eivät itse rekalla tai linja-autolla kotiin leipäänsä tuo.

Aaltonen:
Quote

Terve pitkästä aikaa...


Ja ennen kuin joku alkaa vinoilemaan, niin muistutettakoon vielä, että liikennettä oli reilusti ja kaaharit toisin sanoen vaarantavat myös muiden tiellä liikkujien turvallisuuden.

-jukka


Siitähän ne helv**** pahat tilanteet tulee, kun ajetaan reilusti kovempaa muuhun liikennevirtaan nähden. Tyyliin 80kmh alueella 140kmh+. Ei se ihme ole näissä tapauksissa jos kolisee. Jos nämä helvtin kiireiset saadaan esimerkiksi pois tuolta iltapäivä ruuhkasta kaahamasta ja pujottelemasta jonoissa, niin helv**** hyvä juttu.

Vielä kun nuo kaistojen välissä jonojen madellessa ajavat motoristit saataisiin tajuamaan se, että se ei todellakaan ole kovin viisasta sielä välissä surffata sillä prätkällä.............

Finski:
Quote

Joopajoo, melkosena piilovtuiluna nämä pari kommenttia olen ottanut itseäni kohtaan sinulta ja Matilta. Sori vaan pojat. Täällä on aina muutama, jotka haluavat päästä hinnalla millä hyvänsä pätemään ja näpäyttämään, ikäväkyllä. Etenkin meikäläistä, joka on täällä niin sanotusti jeesustellut ja pätenyt linja-autokortilla.

Mun mielestä Matin pointti oli varsin osuva. Näit, muttet tehnyt ilmoitusta, kun olisi ollut hyvä mahdollisuus ainakin säikäyttää paskat housuun tarinan kuskilta ja sitten täällä valitat sitä miten vastuuntunnottomia kuskeja on liikenteessä?

Quote

Tosin tässä kohtaa tais tuo piilovtuilu osua osua enemmänkin omaan nilkkaan. Voi voi.


Hassua kyllä, mutta näyttää siltä, että osui omaan nilkkaasi jälleen kerran aika lujaa

Quote

Voi olla, tyhmästä päästä kärsii. Mutta ei se oikeuta piilovtuilla selän takana, etenkään jos nämä piilovtuilijat eivät itse rekalla tai linja-autolla kotiin leipäänsä tuo.

Kyllä se silti eriävät mielipiteet oikeuttaa, vaikkei tiellä työkseen ajaisikaan.

Quote

Siitähän ne helv**** pahat tilanteet tulee, kun ajetaan reilusti kovempaa muuhun liikennevirtaan nähden. Tyyliin 80kmh alueella 140kmh+. Ei se ihme ole näissä tapauksissa jos kolisee. Jos nämä helvtin kiireiset saadaan esimerkiksi pois tuolta iltapäivä ruuhkasta kaahamasta ja pujottelemasta jonoissa, niin helv**** hyvä juttu.

Puhutaan vaihteeksi näistä matelijoista, jotka ajelee 100km/h alueella 70km/h. Mites nää saataisiin pois, kun ihan yhtä lailla aiheuttavat vaaratilanteita?

zikaduu:
Kuinkahan monta tuhatta sivua te jaksatte vääntää näistä samoista jutuista? Keskustelu tuntuu kulkevan ympyrää, joka päättyy aina samaan lopputulokseen. Sitten ollaan taas hetki sovussa ja puhutaan asiaa kunnes joku pääsee taas vähän näpäyttämään ja taas mennään.

Edit: No laitetaas tähän yksi ketjun aiheeseen liittyvä kysymys.
Huomenna (pe) olisi tarve ajaa neljän ruuhkan aikoihin Turun motarilta Kehä ykköstä Kivikkoon, eli kiertää lähes koko samperin rinkula. Oisikohan ruuhkien välttämisen kannalta järkevämpi mennä Kehä kolmosen kautta vai onko sekin yhtä tukossa?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page