Keskustelua liikenteestä

<< < (821/3033) > >>

niksu99:

Mua v*tuttaa kanssa, ku meiän koulussa joku opettaja teipannu jotai V*tun viestejä mun mopon katteisiin, vaikka se on pysäköity aivan oikein. Ajattelin, että jos vielä löydän teippiä moposta, niin teippaan sen volvon jesarilla. kyrsii vaan nuo maalarin teipit mopon katteissa.  Niin: Onkos tollanen ihan laillista, että mennään teippailemaan toisen kulkuneuvoa. Oli se kerran vieny mun kypäränkin. Ja sillekkään ei ollut mitään syytä.

Anteeksi.

Et taida olla open kultapoika eli turha odottaa tänä keväänä hymypoika patsasta

Ei vaan... Oletko kysynyt opelta miksi hän näin käyttäytyy? kaippa sille jokin selitys on.

Osguu:
Eikä ole ees mun opettaja. vaan yläasteen. Kait se luulee olevasa joku maailman poliisi, kun keksii siellä parkkipaikalla aina kaikkee uutta[kypärien vienti, teippailu, mopon siirtäminen jonnekkin huitsun nevadaan...] Kaikki täällä sille nauraa. no mut ei oo vielä maalit lähteny sentään.

tornadof36:

Appiukko on näitä hitaasti kiiruhtavia jotka ajavat varmuuden vuoksi mittarinopeuttakin alle rajoituksen. ``Täten taisi kerrankin elämässään appiukkokin ajaa sellaista nopeutta että muu liikenne ei kokenut häntä aivan tientukkeeksi. Anoppi meinasi pudota tuolilta naurusta kun kerroin asiasta autoa takaisin hakiessani

Hah haa...

jukka

juksii:

Eikä ole ees mun opettaja. vaan yläasteen. Kait se luulee olevasa joku maailman poliisi, kun keksii siellä parkkipaikalla aina kaikkee uutta[kypärien vienti, teippailu, mopon siirtäminen jonnekkin huitsun nevadaan...] Kaikki täällä sille nauraa. no mut ei oo vielä maalit lähteny sentään.

Voihan sitä käydä vaikka rehtorille kertomassa sen open tekemisistä niin loppuu varmasti.

Muistan joskus kauan sitten kun itse olin yläasteella, eräs opettaja kanssa vei kypäriä mopoista. Eräs sitten teki rikosilmoituksen varastetusta kypärästä ja kun poliisit soitteli koululle, niin homma loppui siihen paikkaan. Ope oli hiukan nolona.

Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että jos moisiin keinoihin ryhtyy niin kannattaa pitää huolta, ettei omasta käyttäytymisestä löydy vikaa.

AnttiH:
Avaudutaanpas hieman, kun sattui aamulla jokseenkin huvittava tilanne.

Ajelin siis tänä aamuna kahdeksan aikoihin Kehä 3:sta itään ja perinteiseen tyyliin molemmat kaistat oli suhteellisen tukossa. Itse tosin pidin reilun 50 metrin välimatkan edellä olevaan jonoon, joka siis oli pysähtyneenä Hämeenlinnanväylän risteyksen liikennevaloihin ja annoin auton rullata n. 20 km/h ettei minun olisi tarvinnut pysähtyä kyseisiin valoihin. Noh, eikös perässä roikukin joku Euroopan omistaja, joka päättääkin painaa kaasun pohjaan Isontammentien risteyksessä ja siitä vaan tyylikkäästi oikealle kääntyvien kaistaa pitkin ohi, ja tämä kaikki ainoastaan päästäkseen edessä seisovan jonon jatkoksi.

Itse toki jatkoin samalla nopeudella ja valotkin siitä pian vaihtuivat vihreiksi, joten ei tarvinnut edes pysähtyä, toisin kuin tämän kyseisen ohittajasankarin. Kaiken huippu oli vielä se, että tämä sankari kääntyi seuraavasta eli Vanhan Nurmijärventien liittymästä oikealle, joten ajallisesti tuo ohitus nopeutti kyseisen äijän matkaa suunnilleen yhden sekunnin. Erittäin järkevää toimintaa siis.

Tiedän kyllä, että tuollainen liikennevaloihin "matelu" saattaa ärsyttää joitakin, mutta kun ei se matka siitä kuitenkaan etene sen nopeammin vaikka niihin punaisiin valoihin ajaisi 80 km/h ja viime tingassa löisi jarrut pohjaan, varsinkaan mikäli edessä on jonoa. Lisäksi polttoainetta säästyy, kun ei tarvitse turhan takia kokonaan pysähtyä.

Valitettavasti vaan tuntuu nykyään ihmisillä olevan aina tajuton kiire jonnekin, ilmeisesti hautaan.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page