Keskustelua liikenteestä

<< < (865/3019) > >>

juksii:

Poliisin surmaaminen on aina murha, oli harkittu tai ei.

Paitsi jos sattuu olemaankin vain kuolemantuottamus...

tom_joke:
Tuossa bemari episodissa on kyllä taas Suomen oikeuslaitos mennyt metsään.
Matti Nykänen viilsi puukolla kaveriaan , tapon yrityksestä tuomiona 2 v 2 kk vankilaa.
Tässä tapauksessa kaveri ajaa autolla kännissä, törkeää ylinopeutta, jättää virkavallan pysähtymismerkit huomioimatta ja lopuksi tappaa vielä ihmisen. Tuloksena lähes sama tuomio!! Ei voi kuin ihmetellä!

odo:

Tuossa bemari episodissa on kyllä taas Suomen oikeuslaitos mennyt metsään.
Matti Nykänen viilsi puukolla kaveriaan , tapon yrityksestä tuomiona 2 v 2 kk vankilaa.
Tässä tapauksessa kaveri ajaa autolla kännissä, törkeää ylinopeutta, jättää virkavallan pysähtymismerkit huomioimatta ja lopuksi tappaa vielä ihmisen. Tuloksena lähes sama tuomio!! Ei voi kuin ihmetellä!

Ja sitten taas tuhopoltosta jossa ei kuole kukaan niin 6v ja isot korvaukset päälle...

tornadof36:
Juu..

On oikeuslaitos mennyt pieleen. Itse sanoin tästä kyseisestä liikennetragedian tuomiosta mielipiteeni.

Minun mielestäni tuo oli vähintä tuo tuomio. Tosiaan joku 5-7 vuotta olisi ollut oikeampi.

Olen ihan samaa mieltä, että murhista, tapoista ja monista muistakin tulee liian pieniä tuomioita. Mutta on nuo rattijuoppojen tuomiot olleet aika päänsilittelyä, ainakin näihin päiviin saakka.

- jukka

odo:
Oijoi, Poliisilla vaihteeksi oikea asenne:

"Liikkuva poliisi: Hidastelijoilta tarvittaessa kortti pois"

Navigation

Up one level

Next page

Previous page