FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.11.17, 08:39

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1475644 times)
Finski
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #4420 on: 01.07.08, 20:07 »

Onko se teiltä ja eräiltä muiltakin pois jos Sami kertoo täällä kokemuksiaan liikenteestä? Näitä juttuja kun ei ole ollenkaan pakko lukea. Siinä viestin vasemmassa yläkulmassa näkyy kirjoittajan nimi. Jos Samin jutut ei kiinnosta, niin voihan sitä vaikka sulkea silmät ja rullata alaspäin ja jatkaa niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan silloin kun siellä vasemmassa yläkumassa lukee Sami Aaltonen. Henkilökohtaisesti ainakin luen mielenkiinnolla Samin ja muidenkin kertomuksia liikenteen sekoilijoista. Tämän ei sitten ole tarkoitus olla mikään "hormooni-pätemis -viesti". Älkää suivaantuko. Smiley

Tapa jolla ylennetään itseä ja leimataan tiettyjä ihmisiä/autoilijoita, sekä paisutellaan jokaista liikennetilannetta ärsyttää minua ja muutamaa muuta. Lisäksi toisten viestien vääristely tai luetun väärinymmärtäminen kieltämättä virittää keskustelua. Onko se sinulta jotenkin pois jos annetaan oma mielipide kuulua?

Minusta on mielenkiintoista, etten ole kokenut läheskään niin paljon ikäviä asioita liikenteessä kuin Sami, vaikka ajan paljon ja olen aikaisemmin ajanut myös ammatikseni --> josta päästään siihen, että Aaltonen alkaa irvailla "Ollaanpas sitä kaiken kokeneita blaa blaa blaa...".

En hyväksy tiettyjä asioita, mitä Aaltonen tarjoaa, esim.:

- Paisutellaan asioita ja tehdään tilanteesta isompi, kuin mitä se itseasiassa on. Myönnetään kuitenkin, että on siellä muutamia juttuja, mitkä oikeasti ovat keskustelun arvoisia
.
- Kaikki isoilla saksalaisilla/ruotsalaisilla merkeillä ajavat ovat mulkkuja ja vaaraksi kaikille. Motoristeista puhumattakaan.
- Ei hyväksytä asioiden oikomista, vaan aletaan pillittää alla olevaan tyyliin:

Olis pitäny tajuta sillon joskus kun alkoi kirjottelemaan tähän topikkiin, että ymmärrystä ei saa. Olin kyllä todella tyhmä kun en sitä tajunnut. Enkä tajua vieläkään.Täällä on keskivertoa parempia kuljettajia niin moni, että ei ihme jos ei ymmärrystä tule. Ja aika moni ajaa vielä ammatikseen ja on nähnyt ja kokenut kaiken, joten ei yllätys jos mua pidetään taidottomana kuljettajana kun olen juttuja tänne kirjoitellut.

Tai sitten aletaan arvostelemaan toisen tietämystä.

Kukaan ei ensinnäkään ole Samia sanonut paskaksi kuljettajaksi saati sitten kehunut itseään. Tai jos on niin ainakaan itse en siihen ole syyllistynyt.

Mulle on oikeastaan ihan sama, mitä Aaltonen muuten ajattelee motoristeista, audi-/bemari-kuskeista tai tiellä liikkujista yleensä, mutta jos julkisesti niitä haluaa niin suureen ääneen tuoda esille, saa varautua siihen, että perästä kuuluu.

Läheskään joka kerta en pysty uskomaan siihen, että konflikti liikenteessä olisi mennyt juuri niin, kuten kerrotaan.

Toni Pääkkönen

Date Registered: 10.10.07

« Reply #4421 on: 01.07.08, 20:10 »

Timo puhuu asiaa, mutta mielestäni on jokseenkin ihan mielenkiintoista lukea näitä juttuja... Embarrassed
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #4422 on: 02.07.08, 04:57 »

Lisätään nyt vielä Timpan kommenttiin, että aina joskus ovat jopa suurimmat "Samin vastustajat" olleet jopa samaa mieltä Samin kanssa. Ei kaikkea automaattisesti lytätä. Jos joskus sattuu se hetki kun kirjoitus on kirjoitettu ilman paisuttelua ja todellisesta ongelmasta, ei sitä ole suoraan lytätty sen takia, että se on Samin postaus.

-JukSii-
Aaltonen
Former member
« Reply #4423 on: 02.07.08, 05:55 »

Minusta on mielenkiintoista, etten ole kokenut läheskään niin paljon ikäviä asioita liikenteessä kuin Sami, vaikka ajan paljon ja olen aikaisemmin ajanut myös ammatikseni --> josta päästään siihen, että Aaltonen alkaa irvailla "Ollaanpas sitä kaiken kokeneita blaa blaa blaa...".

- Kaikki isoilla saksalaisilla/ruotsalaisilla merkeillä ajavat ovat mulkkuja ja vaaraksi kaikille. Motoristeista puhumattakaan.

Mulle on oikeastaan ihan sama, mitä Aaltonen muuten ajattelee motoristeista, audi-/bemari-kuskeista tai tiellä liikkujista yleensä, mutta jos julkisesti niitä haluaa niin suureen ääneen tuoda esille, saa varautua siihen, että perästä kuuluu.

1. Mitä olet ammatiksesi ajanut ja missä?
2. Juuri tuola sanoin, että ei kaikki saksalaisillä ym autoilla, katumaasturikuskit ym. ole hulluja, mutta liian monesti sen joutuu toteamaan. Vaikken niin haluaisi.
3. Olen nähnyt aika hurjia juttuja motoristien toimesta, en voi sille mitään jos sinä et ole ja et usko sanaani. En minä niitä päästäni ole keksinyt.
4. Ei se taida ihan sama olla kun siihen reagoit näin.
Finski
Former member
« Reply #4424 on: 02.07.08, 07:22 »

1. Jakelupaku ja kuorma-auto pääkaupunkiseudulla + parin kuukauden työharjoittelu bussilla (kaukoliikenne) Pohjanmaalla.

2. Niin sanoit, kun asiasta alettiin taittamaan peistä. Minä olen monesti todennut, että Toyota kuskit pitäisi poistaa liikenteestä.

3. Juu niin minäkin, mutten tosiaankaan niin usein kuin sinä. Taitaa olla myös siitä kiinni mihin sen rajan vetää mikä on hullua. Lisäksi uskottavuutesi kärsii, kun puhutaan kaistojen välissä ajamisesta, niin rupeat keksimään kaikenlaisia uhkaskenaarioita, kuten joku aukaisee oven ruuhkaliikenteessä K3:lla. Ei sitä ennakoi mitenkään ajoi kaistojen välissä tai ei.

4. Kyllä se todella on ihan sama. En välitä pätkääkään siitä mitä ajattelet, mutta kuten äsken sanoin jos julkisesti viitsit rueta yleistämään ja leimaamaan tiettyä liikenteen osaa, niin varmasti saat palautetta. Se sinun on vaan hyväksyttävä ilman, että alat taas nostamaan itseäsi jalustalle ja aliarvioimaan muiden käsitystä asiasta, kuten jälleen viimeisimmässäsi heitit:

Tiedänpähän ainakin, että muutamalla ei ole mitään hajuakaan siitä, mistä niin kovasti tuntuu haju olevan.
tornadof36
Former member
« Reply #4425 on: 02.07.08, 08:44 »

Moikka,

Menkääpä poijaat kahveelle, niin tilanne rauhoittuu. Wink thmbup.  Voisi olla ihan rakentavaa puhua näistä liikenneasioista jossain silmätysten. Parempi kuin jauhaa netissä samoja asioita vuodesta toiseen.
Ja se oli vain rakentava ehdotus Wink.

Asiasta kolmanteen. Olipas taas turhia murhenäytelmiä vkl:n aikana tieliikenteessä. Se 3 nuoren hengen vaatinut ulosajo. Ja sitten 17-vuotiaan tytön yliajo hyvinkään pitäjässä pe-la yönä (ja yliajaja lähti pois tapahtumapaikalta). Tekijä/tekijät on kuitenkin ilmeisesti jo saatu kiinni. Onneksi!

Kysymys voorumilaisille: Mitä tekisit, jos ajaisit jonkun ylitse kulkuvälineelläsi? Olisiko 1 reaktio: karkuun. Entäs jos poliisi laittaisi takanasi hälytysvalot päälle. Paniikissa karkuun.
Nykyään saa lukea lehdistä tämänsuuntaisista ongelmanratkaisuista. Tuntuu olevan joka toisessa takaa-ajossa, jossa kuski on ajanut yli 200 km/t selityksenä tuo paniikki. Liekö oppineet tuolta pohjalaisen poliisin yliajaneelta kaverilta tuon tarinan?

Oma vastaus: jäisin paikalle ja toimisin.

Muistakaa turvavyöt ja hirvet!

Huh jukka
Aaltonen
Former member
« Reply #4426 on: 02.07.08, 10:36 »

1. Jakelupaku ja kuorma-auto pääkaupunkiseudulla + parin kuukauden työharjoittelu bussilla (kaukoliikenne) Pohjanmaalla.

2. Niin sanoit, kun asiasta alettiin taittamaan peistä. Minä olen monesti todennut, että Toyota kuskit pitäisi poistaa liikenteestä.

3. Juu niin minäkin, mutten tosiaankaan niin usein kuin sinä. Taitaa olla myös siitä kiinni mihin sen rajan vetää mikä on hullua. Lisäksi uskottavuutesi kärsii, kun puhutaan kaistojen välissä ajamisesta, niin rupeat keksimään kaikenlaisia uhkaskenaarioita, kuten joku aukaisee oven ruuhkaliikenteessä K3:lla. Ei sitä ennakoi mitenkään ajoi kaistojen välissä tai ei.

4. Kyllä se todella on ihan sama. En välitä pätkääkään siitä mitä ajattelet, mutta kuten äsken sanoin jos julkisesti viitsit rueta yleistämään ja leimaamaan tiettyä liikenteen osaa, niin varmasti saat palautetta. Se sinun on vaan hyväksyttävä ilman, että alat taas nostamaan itseäsi jalustalle ja aliarvioimaan muiden käsitystä asiasta, kuten jälleen viimeisimmässäsi heitit:

1. Okei, hyvä tietää. Olisit vaan aikaisemmin kertonut tuon.  Smiley

2. Toyotakuskit pois liikenteestä, sitten kyllä puolittuisi koko Suomen autokanta.  Huh Eilen oli muuten monta ylileveätä Toyotaa.

3. Mikä on sinun mielestäsi hullua, missä se raja kulkee?
Kaistojen välissä ajamista en hyväksy normaali liikenneolosuhteiden vallitessa ollenkaan. Eilen tuli nähtyä pari kappaletta noita kaistapäitä. Kuorma-auton vierelle vaan 20kmh vaikka valot oli just vaihtumassa.
Eri asia on sitten se, että jos onnettomuus, tai jotain, jolloin koko liikenne seisoo. Mutta en missään tapauksessa normaalin liikennetilanteen vallitessa hyväksy minkäänlaista kaistojenvälissä ajamista. Joka ikinen kerta pelästyttää, jos omalle kohdalle osuu.

Se oviskenaario juontaa juurensa niihin juttuihin, joita on nähnyt kun joillakin naksahtaa totaallisesti punaselle. Sillon jotkut ihmiset tekee ihan uskomattomia juttuja liikenteessä. (ESim:kehän liittymässä vuoroaan odotelleella paku kuskilla oli valmiiksi keskisormi ikkunalla autoletkan ohi menon ajan, tai koukataan eteen ja vedetään jarruja kiinni, jos joku törttöilee.....ym) Hyvin uskon tuon ovijutunkin olevan täysin mahdollinen, jos vaan täysin kilahtanut päivän kiroillut autoilija saa tarpeekseen jonottamisesta.

4. Hyväksyn kyllä, mutta olen vuosia yrittänyt jo etsiä vastausta siihen, miksi kalliilla autoilla ajavat tekee niin uskomattoman törkeitä juttuja. Ne autot kun liikenteestä erottuu varsin helposti. Miksi niitten kuljettajat eivät sitä tajua, että jos 600S Mersulla porhallat pujotellen Manskulla jonojen välissä, se kyllä huomataan. Toisin kun Toyotalla saman tehdessä, ei välttämättä kovin moni edes noteeraa. Siitä se yleistys johtuu. "Jaha taas Mersulla on kiire, omat säännöt...ym".

4+. Haluaisin todella sun kanssa jutella asiallisesti näistä asioista. Olen hyvin pahoillani, jos olen sinua ärsyttänyt täällä foorumilla. Se ei missään nimessä ole ollut tarkoitukseni. En minä pahaa halua.
Kommenttini ovat ehkä joskus huolimattomasti kirjoitettuja ja ei niin ajatuksella mietyttyjä, tai luettuja, mutta en minä ole riitaa tai ärsyttämistä sillä ole hakenut.
Myöskin muutamia mielipiteitä olisin voinut toisin muotoilla, aika moniakin itseasiassa.
Toivon, että tästä eteenpäin ei viikate heilu ja voidaan jatkaa nollasta eteenpäin kesän viettoa.

Aaltonen
Former member
« Reply #4427 on: 02.07.08, 10:38 »

Asiasta kolmanteen. Olipas taas turhia murhenäytelmiä vkl:n aikana tieliikenteessä. Se 3 nuoren hengen vaatinut ulosajo. Ja sitten 17-vuotiaan tytön yliajo hyvinkään pitäjässä pe-la yönä (ja yliajaja lähti pois tapahtumapaikalta). Tekijä/tekijät on kuitenkin ilmeisesti jo saatu kiinni. Onneksi!

Kysymys voorumilaisille: Mitä tekisit, jos ajaisit jonkun ylitse kulkuvälineelläsi? Olisiko 1 reaktio: karkuun. Entäs jos poliisi laittaisi takanasi hälytysvalot päälle. Paniikissa karkuun.
Nykyään saa lukea lehdistä tämänsuuntaisista ongelmanratkaisuista. Tuntuu olevan joka toisessa takaa-ajossa, jossa kuski on ajanut yli 200 km/t selityksenä tuo paniikki. Liekö oppineet tuolta pohjalaisen poliisin yliajaneelta kaverilta tuon tarinan?

Oma vastaus: jäisin paikalle ja toimisin.

Muistakaa turvavyöt ja hirvet!

Huh jukka

Joo tätä "pahaa viikonloppua" tässä oli ooteltu jo, sattuuko tänäkin kesänä näitä tuhoisia onnettomuuksia, joissa on nuorisoa mukana. Ikäväkyllä sattui. Sitä on turha spekuloida enempää. Mutta täysin turhia kuolemia.  Cry

Ei tossa ole mitään muttia, jos kolahtaa niin paikalle jäädään. Muuten ollaan isommassa liemessä ja se on sitten todella sakea se liemi, jos tosta karkuun lähtee.
Matias Hurtta

Date Registered: 10.01.07

« Reply #4428 on: 02.07.08, 11:02 »

Onko se sinulta jotenkin pois jos annetaan oma mielipide kuulua?

Ei, se ei ole minulta pois, mutta esimerkiksi sinä olet sen mielipiteesi tuonut aika monesti tässä ketjussa julki. Sen sijaan se, että yritetään saada porukka olemaan kirjoittamatta niitä kokemuksia/mielipiteitä liikenteestä saattaa ollakkin minulta pois. Äläkä nyt provosoidu, olet sinäkin puhunut paljonkin asiaa tässä ketjussa. Smiley
jranki
Former member
« Reply #4429 on: 02.07.08, 13:03 »

Mitä se, että Timo kertoin tämän muuttaa? Ei ainakaan olisi pitänyt muuttaa mitään. Mikäli muutti, niin myönnä sitten, että aliarvioit monesti muut..
Niinpä. Ja liikenteessä voi liikkua paljon ilman että ajaa autoa työkseen.
Nykyisellään olen itse liikenteessä ainoastaan n. tunnin päivässä ja silti kaikenlaista töppäilyä näkee miltei joka kerta. Osa selkeästi tahallista ja osa huolimattomuudesta johtuvaa (mm. turistit). Väitän että 10v. sitten kun ajoin vielä työkseni jakeluautoa kaikenlaista hölmöilyä näki paljon vähemmän. (tai sitten olin itse se joka hölmöili  Embarrassed)

Mitä tuohon yliajotilanteeseen tulee jälleen väittämä: Sen tietää vasta siinä tilanteessa jääkö paikalle vai lähteekö karkuun. Mielelläni tietysti sanon että jään paikalle, mutta oikeasti en tiedä.
tornadof36
Former member
« Reply #4430 on: 02.07.08, 13:08 »

Mitä tuohon yliajotilanteeseen tulee jälleen väittämä: Sen tietää vasta siinä tilanteessa jääkö paikalle vai lähteekö karkuun. Mielelläni tietysti sanon että jään paikalle, mutta oikeasti en tiedä.

Aivan...

No ehkä tuota asiaa on syytä sitten oikein miettiä. Jopa ennen kuin seuraavan kerran rattiin lähdet. Mutta kiitos rehellisestä vastauksestasi.

Kannattaa ottaa uhrinkin kannalta sellainen asia huomioon, että pikaisesti saatu ensiapukin voi ihmishengen pelastaa. Jos pakenet on uhrin henki kenties menetetty ja lisäksi syyllistyt erittäin vakavaan rikokseen.

- Huh jukka
jranki
Former member
« Reply #4431 on: 02.07.08, 18:10 »

Veikkaan että Jouni tarkoitti enemmän sitä, että ei sitä tiedä etukäteen miten oma ihmismieli käyttäytyy tuossa tilanteessa. Siihen kun saattaa vaikuttaa monetkin asiat, kuten panikointi, väsymys jne.. vaikka ei saisi.
Jep. Juuri tätä tarkoitin.
Aaltonen
Former member
« Reply #4432 on: 02.07.08, 21:28 »

Mitä se, että Timo kertoin tämän muuttaa? Ei ainakaan olisi pitänyt muuttaa mitään. Mikäli muutti, niin myönnä sitten, että aliarvioit monesti muut..

On varmasti tullut aliarvioituakin. Pahoitteluni siitä.
Finski
Former member
« Reply #4433 on: 03.07.08, 13:25 »

2. Toyotakuskit pois liikenteestä, sitten kyllä puolittuisi koko Suomen autokanta.  Huh Eilen oli muuten monta ylileveätä Toyotaa.

No se oli vain kärjistetty heitto tuomaan ilmi, että on niitä muitakin. Yhden saksalaisen merkin (tässäkin ketjussa montaa kertaa tullut esille) omistajana näen helposti punaista jos leimataan ja yleistetään syyttä. Kaveripiirissäkin on muutama sellainen jolle Bemari on punainen vaate ja aina kun keskustelu menee autoihin tuntuu, että näiden eräiden pitää päästä jostain Bemariin liittyvästä asiasta soittamaan naamaa. Itse kuitenkin pyrin ajelemaan muille harmia tuottamatta enkä nyt ole muidenkaan Bemaristien (pois lukien usein juuri kortin saaneet vanhan 3-sarjalaisen ostaneet) ajaneen mitenkään mainittavan huonosti/törkeästi yleisellä tasolla. Ainakaan niin, että se muista merkeistä poikkeaisi.

Lisäksi täytyy mainita, että Bemari aiheuttaa typeryyksiä näköjään muille autoilijoille joskus. Varsinkin Lahden väylällä kun ohitat normaalisti jonkun, niin aika helposti jotkut ääliöt haluavat lähteä roikkumaan takalistoon kisamielessä. Itseasiassa tälläinen tuli todettua viimeksi isin (?) Audilla ajavalta finninaamalta.

3. Mikä on sinun mielestäsi hullua, missä se raja kulkee?

Minun mielestäni hullua on se, kun jollain on riski loukkaantua vakavasti (halvaantua etc) tai jopa kuolla. Sellainen kaistojen välissä puikkelehtiminen, mitä minä yleensä näen ei ole sellaista.

4+. Haluaisin todella sun kanssa jutella asiallisesti näistä asioista. Olen hyvin pahoillani, jos olen sinua ärsyttänyt täällä foorumilla. Se ei missään nimessä ole ollut tarkoitukseni. En minä pahaa halua.
Kommenttini ovat ehkä joskus huolimattomasti kirjoitettuja ja ei niin ajatuksella mietyttyjä, tai luettuja, mutta en minä ole riitaa tai ärsyttämistä sillä ole hakenut. Myöskin muutamia mielipiteitä olisin voinut toisin muotoilla, aika moniakin itseasiassa.

Eipä sitä pahoittelemaan tarvitse rueta, kun ei kuitenkaan loukkauksista kyse ollut. Usein sitä saattaa väittelytilanteessa toinen ärsyyntyä. Juuri tuo mainitsemasi ei niin ajatuksella mietitty tai luettu on se syy, miksi tuntuu, että joskus vääristelet tahallasi asioita. Kuitenkin, kun nettifoorumilla kirjoitetaan, niin mielestäni tämän tyylisessä keskustelussa kannattaa lukea ja miettiä toisen vastaus ja omakin ajatuksella.

Eri mieltähän toki saa asioista olla, muttei se tarkoita sitä, että toinen ei tietäisi mitään. Juurihan, kuitenkin ymmärsit asian Smiley

Ei, se ei ole minulta pois, mutta esimerkiksi sinä olet sen mielipiteesi tuonut aika monesti tässä ketjussa julki. Sen sijaan se, että yritetään saada porukka olemaan kirjoittamatta niitä kokemuksia/mielipiteitä liikenteestä saattaa ollakkin minulta pois. Äläkä nyt provosoidu, olet sinäkin puhunut paljonkin asiaa tässä ketjussa. Smiley

En provosoidu, mutten ole missään vaiheessa ketään kieltänyt kirjoittamasta kokemuksiaan tänne.
« Last Edit: 03.07.08, 13:57 by Timo Salenius »
Aaltonen
Former member
« Reply #4434 on: 03.07.08, 21:13 »

Minä kun aina vuohotan maastureiden leveyksistä ja pituuksista, niin tässä on todiste! 
Tyypillinen CitiMaasturi tapaus.  Grin

Oli aikaa valoissa pohtia elämää hetken aikaa. Tuo herra ohitti minut sisäkaistalla ja käänsi sitten tuollatavalla sopivasti tohon poikittain. Huomioikaa, kuinka paljon on tilaa vasemmalla.  Tongue
Kun valot vaihtui, ajelehti hän ilman vilkkuja kahden kaistan välissä leikaten seuraavan S-mutkan ja jääden sulkuviivalle punasiin valoihin kääntyäkseen oikealle Haagaan.....
Ei se kyllä ihan NOIN leveä auto ole, jos noissa kaikissa paikoissa mahtuu telibussillakin kaistoilla pysymään, joskin keula ja perä taitaa kiertää vähän naapurin puolella, mutta fillarit pysyy kyllä kaistojen sisällä, jos niin haluaapi.  Cheesy

[ attachment removed / expired ]

PS. Ei saa provosoitua!  Cheesy
Mikko Heimo

Date Registered: 25.11.05

« Reply #4435 on: 04.07.08, 05:31 »

Ihan hyvä todiste Smiley

Itseäni ihmetyttää porukka joka Lapinmäentien risteyksessä väkisin siirtyy heti vasemmalle, vaikka oikeella kaistalla olisi vain pari autoa ennen valoja. Pahimmillaan ne on siinä kaarena poikittain estäen vapaan oikeanpuoleisen kaistan käytön. Useat bussikuskit antavatkin heille torvea. Oikein!

Ilmeisesti ollaan siinä pelossa, ettei kaistan vaihto valojen jälkeen onnistu.. Tongue

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
Jari Mäensivu

Date Registered: 31.12.05

« Reply #4436 on: 04.07.08, 09:01 »

Ihan hyvä todiste Smiley

Kyl kyl mutta tähänkin saadaan varmaan joku erittäin kitkerä ja viisas vastaheitto  Tongue

Peruspokkarilla vaan, no pitää keksiä jotain, kamera ja kiikari on ihan hyvä yhdistelmä
Staok
Former member
« Reply #4437 on: 09.07.08, 18:13 »

Tänään sitten jäi oma kaveri auton alle, ajoi kevytmoottoripyörällä normaalisti liikenneympyrässä, kolmion takaa ajoi n. 50v nainen päälle.. Ensin töölööseen teholle ja nyt odotellaan tietoja siitä, että mitä on käynyt, kohta 6h ollut leikkauksessa. ****ttaa ns. paljon nää törtöt, nyt.  Undecided Kortti pois tollasilta.

EDIT: Vihdoin sain kaverin kiinni, pystyi onneksi puhumaan itse yms. joten ei mitään älyttömän vakavaa, jalka kuulemma sahajauhona tms. pahan pillerihumalan takia en saanut enempiä selville, mutta onneksi ei pahempaa.
« Last Edit: 09.07.08, 18:52 by Santtu Salomaa »
Aaltonen
Former member
« Reply #4438 on: 10.07.08, 08:29 »

Hienoa kuulla, että voi jo paremmin! Ei tässä muuta voi sanoa, stemppiä ja paranemista!
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #4439 on: 10.07.08, 09:14 »

Eilen myös meinas mullakin kolahtaa kun joku nuorehko(<20v?) nainen meinas tulla väärään suuntaan liikenneympyrässä..  Tongue Tapahtui Jumbolla, hesburgerin ympyrässä.. olin tulossa sieltä heseltä katsottuna vasemmalta ja olin kääntymässä pois ympyrästä kun tuo neito meinas tulla jakajan väärältä puolelta.. noh jarrut tiskiin ja huomasi se naikkonenkin että nyt ollaan menossa vähän väärästä paikasta.. pakitteli sitten vaan pois ja meni oikealta puolelta.. ei sen kummempaa..  Tongue Siinä kun on ne puskat vielä edessä niin ei oikein nähnyt että sieltä on joku tulossa vastaan ennenkuin se oli siinä nokan edessä..  Tongue

Mikäköhän kumma niissä ympyröissä on niin mahdottoman vaikeeta.. vilkkuja vilkutellaan vasemmalle kun vasemmalle ei voi kääntyä ja ties mitä muuta hölmöä..  Tongue

heh, tuli mieleen yks koulussa maikan kertoma "vitsi" ajotunnilla...

"Millanen on ruotsalainen ikiliikkuja? - ympyrästä vasemmalle" Grin
Pages: 1 ... 220 221 [222] 223 224 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1