Keskustelua liikenteestä

<< < (897/3033) > >>

matskupu:
Quote

Mutta miksi ihmeessä Loeb sai pitää korttinsa mutta Gabor Meyr, Andrea Cortinovis ja Vytautas Baranauskas eivät? Baranauskasilla jopa oli sama määrä ylinopeutta kuin Loebillä.


taas ison staran p*rsettä nuollaan oikeen urakalla.. pitäs samat säännöt olla kaikille..

hynkel:
Quote

Mutta miksi ihmeessä Loeb sai pitää korttinsa mutta Gabor Meyr, Andrea Cortinovis ja Vytautas Baranauskas eivät? Baranauskasilla jopa oli sama määrä ylinopeutta kuin Loebillä.

Sama määrä ylinopeutta absoluuttisesti mitattuna, mutta oliko myös suhteellinen ylinopeus yhtä suuri?

Quote

taas ison staran p*rsettä nuollaan oikeen urakalla.. pitäs samat säännöt olla kaikille..

Joo, tämä oli varmasti poliiseilla suunnitelmana... Ei pyhä lehmä mitä itkua.

juksii:
Quote

Sama määrä ylinopeutta absoluuttisesti mitattuna, mutta oliko myös suhteellinen ylinopeus yhtä suuri?


Sitähän ei missään kerrota. Toisaalta Loeb ajoi oman ylinopeutensa 60 km/h alueella, joten suhteellinen nopeuskin on aikamoinen.

AnttiH:
Ajelinpa taas äsken sitä kuuluisaa Kehä 3:sta ja täytyy sanoa että yksi todella paska paikka on Hämeenlinnanväylän risteys länteen ajettaessa silloin kun liikennettä on vähänkin enemmän. Ongelmahan on siis siinä että Kehältä Hämeenlinnanväylälle (Helsingin suuntaan) kääntyville tarkoitettu kaista on aivan liian lyhyt. Ei tarvita kuin pari kuorma-autoa ja muutama henkilöauto, niin koko kaista onkin täynnä, minkä seurauksena kyseinen jono tukkii suoraan meneviltä vasemman kaistan kokonaan. Tähän kun vielä lisätään parin metrin "turva"välit ja 60-80 km/h nopeus, niin peräänajon riski on erittäin suuri, sillä tuo tilanne tulee pahimmassa tapauksessa todella yllättäen.

Pienenä vinkkinä voisi siis sanoa, että jos ajatte Kehä 3:sta länteen päin vähänkin ruuhkaisempaan aikaan, niin valitkaa suosiolla se oikeanpuoleinen kaista jo hyvissä ajoin ennen Vantaankosken liittymää.

Autopilot:
Väistämisvelvollisuudesta puheenollen ärsyttävät pyöräilijät jotka pyöräilevät suojateitten yli ja jalkakäytävää pitkin olettaen olevansa jalankulkiota joille pitäisi muka antaa tilaa....

Navigation

Up one level

Next page

Previous page