Keskustelua liikenteestä

<< < (997/3019) > >>

HannaR:
joo,pitääkin kokeilla tuota... Tai mennä seisomaan sen kyltin viereen ja katsoa moniko vilkuttaa

piuku:

joo onhan täällä. Liikenneympyrästä mm. kun poistuu, niissä lukee "muistithan vilkuttaa". MITÄ IHMETTÄ???

Ahaa... ne on sitten varmaan porilaisia, joilla on ympyrässä koko ajan vilkku vasemmalle. Vilkutetaan, kun kerran käsketään  

En mahda mitään, mutta aina kun porilaisista puhutaan, niin mieleen tulee Jussi Vareksen kuolematon lause elokuvasta V2  

HannaR:
jep jep. ja uskotko sen leffan julkaisun jälkeen olin Jazzeilla töissä erään baarin ovella... olisin rikas jos olisin saanut euron JOKAISESTA kerrasta kun joku tuon lausuu...

rainer:
Tuli käytyä Pohjanmaalla, siis ihan kehä kolmosen ulkopuolella.
Kun ajelin takaisin etelään päin nopeutta mittarissa oli 90  ja tiellä nopeusrajoitus 80.
Taakse ilmestyi rekka, joka alkoi seurata parin metrin etäisyydellä mun takapuskurista.
Kaksi kertaa yritti ohitusta, mutta suora ei riittänyt, kun vastaan tuli liikennettä.
Sanoinkin siinä, että jos nyt hirvi hyppää eteen ja mä painan jarrua, niin rekka tulee takaa päälle.
No sitten tuli ylämäki ja ohituskaista ja rekka lähti ohittamaan. Mulla oli vakionopeuden säädin
asetettu nopeuteen 90 ja mäessä nopeus tietysti säilyi.
Rekka pääsi rinnalle ja vaikka diesel huusi täysillä, niin ohi ei päässyt.
No mä painoin sitten jarrua ja päästin rekan ohi.
Vähän oli kummaa käytöstä kuskilta ja jos tilanne ei olis ollut minulle niin vaarallinen, niin en olis päästänyt rekkaa ohi, vaan olisin vähän opettanut ammattikuskia.
On se kumma kun kuskille ei riittänyt 90:n nopeus  80:n alueella

arttula:

En mahda mitään, mutta aina kun porilaisista puhutaan, niin mieleen tulee Jussi Vareksen kuolematon lause elokuvasta V2 

Öh... Ja mikä oli siis... ?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page