Keskustelua liikenteestä

<< < (101/3019) > >>

Aaltonen:
Joo tosta on paljon puhetta ollu, että aikataulut vs turvallisuus.
Itse oon päättänyt, että aikatauluista viis, kuhan ajo on turvallista matkustajille ja muille liikenteessä liikkuville. Etenkin mitä pahempi keli, sitä enemmän "aivan sama" ne aikataulut on.
Voihan se vaikeeta olla, kun kello on liikaa ja ruuhka päällä ja kiire ois ettei tule sanomista, mutta kyllä noi pitäs pystyä tärkeysjärjestykseen pistämään. Turvallisesti perille, minuutti kaks kolme sinne tänne, jos pystyy välttämään 2 tunnin vahinkoilmotusteon.
Enkä Teemu kritisoi mitenkään, totesin vaan että miten sitä ite yrittää ajatella. Saas nähä onnistuuko.

cabdriver:

Joo tosta on paljon puhetta ollu, että aikataulut vs turvallisuus.
Itse oon päättänyt, että aikatauluista viis, kuhan ajo on turvallista matkustajille ja muille liikenteessä liikkuville. Etenkin mitä pahempi keli, sitä enemmän "aivan sama" ne aikataulut on.
Voihan se vaikeeta olla, kun kello on liikaa ja ruuhka päällä ja kiire ois ettei tule sanomista, mutta kyllä noi pitäs pystyä tärkeysjärjestykseen pistämään. Turvallisesti perille, minuutti kaks kolme sinne tänne, jos pystyy välttämään 2 tunnin vahinkoilmotusteon.
Enkä Teemu kritisoi mitenkään, totesin vaan että miten sitä ite yrittää ajatella. Saas nähä onnistuuko.

En Sami kritisointina ottanutkaan; aivan järkeä mies puhut. Mutta kun tilanne on se että siitä kolmesta minuutista syntyy 3 tunnin päähän 20 minuuttia niin se duunin teko ei todellakaan ole enää silloin kivaa. Järkeä saa ja pitääkin erityisesti huonoissa keleissä käyttää eikä bussin ajaminen "rajoitinta vastaankaan" kovin järkevää ole mutta välttämätön pakko! Kultainen keskitie löytyy ajan kanssa ja etenkin kun rutiini tietyillä reiteillä kasvaa saa silläkin aikaa säästettyä.

Aaltonen:
No saas nähdä, miten itselle sitten joskus käypi 

Joona:

Jos vielä aiot YTV-alueelle bussikuskiksi, niin taitaa jäädä työura lyhyeksi. Vaikka asiaa puhut ja aivan oikein olet asennoitunut, niin eipä taida millään muulla olla merkitystä kuin sillä, että pysyy aikatauluissa.

cabdriver:

Jos vielä aiot YTV-alueelle bussikuskiksi, niin taitaa jäädä työura lyhyeksi. Vaikka asiaa puhut ja aivan oikein olet asennoitunut, niin eipä taida millään muulla olla merkitystä kuin sillä, että pysyy aikatauluissa.

Älä Sami puolestasi ota tätä pottuiluna mutta kun kurssilta pääset joudut valitettavasti unohtamaan kaiken oppimasi.  Esimerkiksi itse en vain voi pyytää arvioijia ammattitutkintoa varten käymään koska tiedän että heidän perusteisiin kuuluu myös nopeusrajoitusten tarkkailu.. 

Eräs kaveri tuli meille Kirkkonummelle Connexilta ja sanoi että aikatauluissa on mahdoton pysyä esim. seutulinjalla 109 eli Kamppi - Kauniainen - Jorvi... Oli meillä 3 viikkoa ja valitti samaa lähtiessään että meillä ei pysty ajamaan aikatauluissa... Noh, mies on väärällä alalla eikä sille voi mitään; firmaa vaihtamalla ei työ helpotu vaan asennoituminen on kaiken a ja o. Se on Sinulla Sami ainakin hallussa ja olen siitä todella iloinen.

Tervetuloa alalle ja tsemppiä. 

--off-topic--

Jos olet Sami Vantaalla ja törmäät Raution Mikkoon ( lapinmies ) tai Virtasen Helenaan sano LA228san Saarisen Teemulta terveisiä... Helena oli kurssin vastaava ja Mikko muistaa mut kyllä muuten ..  .. olin kuulemma ensimmäinen kuski joka ei meinannut mahtua MANnin penkin ja ratin väliin.. 

--off-topic--

Navigation

Up one level

Next page

Previous page