Keskustelua liikenteestä

<< < (1021/3019) > >>

TarppiVertainen:
Tänään testasin henkilöautoilijoiden reaktioita raskaankaluston ajonopeuteen. (Vaikea lause)
Ajelin tasantarkkaan 80:n alueella noin 82-85km/h ja kyllä tuli taakse jonoa ja hulluja ohittajia oli ihan perkkeleesti
Tietyöalueella ajoin 50:n alueella 50-65km/h ja silti oli taas ns. pöljiä liikenteessä!
Ajoin siis välin: Vaajakoski-Hartola-Heinola-Myllykoski ja sama takaisin, eli tietöitä oli paljon ja kelikin oli lievästi sanottuna märkä
Joten ihmettelen kovasti, mihin noilla kaikilla ohittajilla on kiire sieltä rekan takaa?
Ei tuolla Kouvolan/Heinolan seudulla tunnu olevan muutenkaan paljoa oppia autokoulusta h-autokuskeille opetettu!

svirkkul:

Joten ihmettelen kovasti, mihin noilla kaikilla ohittajilla on kiire sieltä rekan takaa?

Kuolemaan tietysti

Tosta talvesta, niin olihan tässä jo keskiviikko aamuna ihan oikeasti pienemmät tiet jäässä. Jengi vaan ajo kyllä samanlailla kun kesällä, vaikka ei nyt ehkä Vihdintie olekaan enää 9 aikaan jäässä, mutta mistäs sitäkään tietää?

Itse ajoin klo 8 keskiviikko aamuna uutisiinkin päässeellä lahden moottoritiellä. Kiihdytyskaistalla näki heti että nyt on muuten liukasta, silti porukka veti kuin kesäkelillä, itse olin tien tukkona hurjalla 70km/h nopeudella. 

TarppiVertainen:
No, eipä kauaa tarvinnut odotella uutista:

Iltalehti 1.11.2008:
Yksi kuoli kolarissa Jyväskylän maalaiskunnassa
1.11.2008 6:55
Henkilöauton kuljettaja kuoli lauantain vastaisena yönä rekan ja henkilöauton nokkakolarissa.

Onnettomuus tapahtui Haukanmaalla Jyväskylän maalaiskunnassa.

Kolarin seurauksena henkilöauto romuttui täysin ja rekan etuosa ajautui ojaan. Rekan kuljettaja selvisi tilanteessa vammoitta.

Päivystävän palomestarin mukaan silminnäkijät olivat nähneet kuljettajan ohitelleen uhkarohkeasti ennen onnettomuutta. Onnettomuus tapahtui suoralla tieosuudella.

arttula:

Ihan samasta asiasta motkotin täällä jokin aika sitten koskien myös henkilöautojen ohitusta. Itse kun ajan edelleen niiden nopeusrajoitusten mukaan (mittarivirhe korjattuna + 2km/h päälle vielä). Silti kerään aina jonoja taakseni, ja tulee tiukkoja ohituksia. Varsinkin nyt kun tuli talvinopeusrajoitukset voimaan.

Silti en luovu periaatteistani. Menkööt ohi, prkl !

juksii:

Silti en luovu periaatteistani. Menkööt ohi, prkl !

Se on se kumma juttu kun on hiukan hienompi tai tehokkaampi auto niin siitä on pakko päästä ohi. Voi sitten kehuskella kantabaarissa, että ohitimpa tossa vanhalla corollalla audin. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page