Keskustelua liikenteestä

<< < (109/3019) > >>

B777:

Minkä takia pitää tarkoituksella provosoida muita ja aloittaa tappeluita?

Sanot, että kukaan ei ole täydellinen, mutta kyllä välillä viestejäsi lukiess tuntuu että pidät itseäsi sellaisena. Ja varmasti tulet säheltämään ihan vitusti liikenteessä. Ihan vaan sen takia, että sinulla on nyt jo vahvat mielipiteet joistakin asioista ennen kuin olet edes korttia saanut ja olet usein kirjoittanut, kuin puhuisit 20v kokemuksella. Kyllä sinulle ongelmia tulee liikenteessä. Aivan varmasti.

PS. Itsehän en pidä kommenttejasi juuri minään. Juuri tästä syystä.

Montako kertaa pitää sanoa, että joskus voi olla muulla mielellä kun sillä että kaikki on kuoleman vakavaa. Tosin se ei onnistu täällä. Taas kerran säkin sen osoitat. Ja enkö mä just viimesessä viestissä ja sitä ennen sanonut että en todellakaan pidä itseä täydellisenä missään suhteessa ja teen virheitä jne jne niinkun jokainen koska kukaan ei oo täydellinen.  Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt? Jos vaikka vääntäisin sulle rautalangasta.

Aaltonen:

Mikä siellä liikenteessä on niin ongelmallista? Mä en oikeesti ymmärrä. Ei mulla vaan ole mitään ongelmia, kuhan ajelen rauhallisesti. Sakkoja tai mitään muutakaan ei ole edelleenkään tullut. Kyse on vaan siitä kuinka asian itse ottaa. Mua ei stressaa yhtään ajeleminen/liikenne yms. 

Eikai niitä ongelmia tuu, ku ajaa 4,5m autolla... No huumori on huumoria. 

B777:
Joopa jåå, olipahan taas joku Aygo tänään kentällä roikkumassa perässä vaarallisen lähellä...

Aaltonen:
Kai nyt ku joku ihme Bemari ajaa 50 alueella 15kmh.... Ja sitten se joku ihme Bemari ajo kehän liittymässä niin paljon ku siitä lähti.... kun taas joku ihme Aygo säästi tupla määrän bensaa ja tuli sieltä sitten joskus sinne kehälle...

mmniemi:

kun taas joku ihme Aygo säästi tupla määrän bensaa ja tuli sieltä sitten joskus sinne kehälle...

Paitsi kun joku tutkimus ja laskelmat sanovat, että on taloudellisempi kiihdyttää mahdollisimman ripeästi sinne kahdeksaan kymppiin tai sataseen ja pistää suoraan kakkoselta/kolmoselta iso vaihde päälle, kuin väännättää hitaasti kaikki vaihteet läpi...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page