Keskustelua liikenteestä

<< < (1101/3019) > >>

Mikko J Virtanen:
Näin välihuomiona.. mitä ne telematiikkatyöt oikein ovat? millaisia tolppia siellä on? En ole huomannut mitään erikoista, vaikak tulee jokaista kehää sahattua (tai no kehä I:llä täyshärdelli ennen leppävaaraa..)

Joona:
Quote

Näin välihuomiona.. mitä ne telematiikkatyöt oikein ovat? millaisia tolppia siellä on? En ole huomannut mitään erikoista, vaikak tulee jokaista kehää sahattua (tai no kehä I:llä täyshärdelli ennen leppävaaraa..)


Eiköhän niissä tule olemaan tietoa mm. ajoajasta Vuosaareen, ilman ja tien lämpötiloja ja muuta oleellista tietoa.

Pe7e:
Quote

Niinkö meinaat? Meinaat, että pari-kolmekymmentä tonnia lisäpainoa vaan tulee siellä perässä noin vain? Kuljettajan ei tarvitse, kuin vain vetää sitä perässä? Ei tarvitse mitään ylimääräisiä ennakointeja painojen, pituuden jne. suhteen? Ja että se kärry vaan tulee siellä perässä ihan itsestään ilman, että kuljettajan tarvitsee kiinnittää mitään ylimääräistä huomiota sen ohjaamiseen/hallintaan?

Noin varmaan on ajatellut moni kuljettaja, joista jonkun pienen virheen, epähuomion tai vastaavan takia onkin yhtäkkiä muuttunut kärryn kuljettajasta kärryn kuljetettavaksi...

No joo, nyt ymmärrän. Ne tolpat on siis sellaista plug and play-mallia, että ne kun tökätään pystyyn santaan, niin ne alkaa heti toimimaan? Olisit heti sanonut... Hiekka ja muu maa-aines toimii linkkiaineena tolppien kesken. Ja ne osaa ohjata itse itsensä näyttämää dataa ihan tuosta vaan. Voi veljet! On se ihmeellistä tää nykytekniikka. Mutta saatanan tunarit eivät ole osanneet tehdä itsestään pystyttyviä tolppia.  

No sanoin että ei ole mitään hajua noista yhdistelmistä. Mutta epäilen vahvasti että se kärry kyllä tulee siellä perässä eikä lähde omille teilleen... 

Ja tietääkseni ne niitä kaapeleita sun muita asensi jo kauan ennen kuin noi tolpat edes pystytettiin... sen takia se toinen kaistakin oli poissa käytöstä silloin aikanaan...

mmniemi:
Quote

Mutta epäilen vahvasti että se kärry kyllä tulee siellä perässä eikä lähde omille teilleen... 

Joo, niin tuli Konginkankaallakin. Ja niissä lukuisissa muissa tapauksissa, kun "kärry on vienyt miestä"... Oletko esim. koskaan katsonut tuolla tien päällä, miten paljon tuollainen täysperävaunu elää siinä vetoauton perässä? Se sivuttaisliike on joskus oikeasti huiman suurta. Sen verran suurta, että kyllä siinä varmaan saa jo kuskikin tehdä jotain leipänsä eteen... Voi vain kuvitella (tai tuskin edes voi), mitä se on esim. liukkaalla ja kovalla tuulella...

Quote

Ja tietääkseni ne niitä kaapeleita sun muita asensi jo kauan ennen kuin noi tolpat edes pystytettiin... sen takia se toinen kaistakin oli poissa käytöstä silloin aikanaan...


Mutta mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että tuollaisten pystytys, asennus, keksinäinen linkitys(?), ohjaus jne jne jne ottaa oman aikansa saada toimimaan? Tuskin ne sitä hommaa viivyttelee, että Koivostoa alkaisi vituttamaan

Mikko86:
Quote

Mutta mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että tuollaisten pystytys, asennus, keksinäinen linkitys(?), ohjaus jne jne jne ottaa oman aikansa saada toimimaan? Tuskin ne sitä hommaa viivyttelee, että Koivostoa alkaisi vituttamaan

No tuntuuhan se luvattoman hitaalta täällä pks-seudulla. Siit ei pääse mihkään.. Voisi ne jotain miettiä, että milloin laskea mitäkin kaapelia Huom! " Jos alkaa ****ttaa", muttei kumminkaan vituttamaan, niin mistä on kyse? Että kun ärsyttää nää kirjotusvirheet Menkää moderaattorit äidinkielen kurssille

Navigation

Up one level

Next page

Previous page