Keskustelua liikenteestä

<< < (1149/3031) > >>

Judanssi:

Ja eihän se virkavaltakaan niistä kamalasti lämpene jos ihan turhaan niitä päällä pitelee.

Eipä nuo tunnu virkavaltaa kiinnostavan

Mikko86:
Mun mielestä sumuvalojen käyttö heikentää näkyvyyttä eteenpäin ja mitään tuskin huomaa ennen kun se on siinä sumuvalojen söherövalossa 5m autosta eteenpäin

arttula:

Eipä nuo tunnu virkavaltaa kiinnostavan

Eipä hirveästi kiinnosta. Jos joskus sattuu ajamaan ratsiaan, on niistä huomautettu, ei sen enempää. Ja ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole minulle pitkiä vilkutellut, joten lienevät oikein suunnatut.

Aaltonen:

Eipä hirveästi kiinnosta. Jos joskus sattuu ajamaan ratsiaan, on niistä huomautettu, ei sen enempää. Ja ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole minulle pitkiä vilkutellut, joten lienevät oikein suunnatut.

Sillä suuntauksella mitään merkitystä ole siinä vaiheessa kun tie on märkä ja kaikki paikat kiiltää. Se on silmille myrkkyä, oli ne oikein suunnatut tai ei.

arttula:

Sillä suuntauksella mitään merkitystä ole siinä vaiheessa kun tie on märkä ja kaikki paikat kiiltää. Se on silmille myrkkyä, oli ne oikein suunnatut tai ei.

Mutta eipä ole protestejakaan näkynyt, joten jatkan nykyisillä linjoilla. Osta aurinkolasit, jos kerran häikii.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page