Keskustelua liikenteestä

<< < (1173/3019) > >>

arttula:

EDIT3: Itseasiassa samalta käyttäjältä löytyy (hyviäkin) videoita ihan _oikeankin_ polliisin kyydistä, eli taitaa olla sheriffi itse Mutta oli tai ei niin tuskin silti saa ihan missä tahansa autossa olla tollaset piipaat

Näyttävät nuo oikeat poliisivideot olevan ihan julkisessa levityksessä olevia videoita, joten ei välttämätä itse kuvattuja...

Pe7e:

Näyttävät nuo oikeat poliisivideot olevan ihan julkisessa levityksessä olevia videoita, joten ei välttämätä itse kuvattuja...

Jees... asiasta viidenteentoista, kyllä kun noita videoita kattoo niin noi on vasta niitä troo teiden ritareita... ei ***kele... yks veti ratsiasta läpi ja monta kilomeetriä poliisia karkuun... jurripäissään...

tuntuu siinä rinnalla nää "vtun h*mo kun et käyttäny vilkkua!!1" -jutut pieneltä... 

EDIT: Tässä hiton hyvä pätkä ja takaa-ajon päättyminen ei ole mikään yllätys... kannattiko lähteä karkuun...

Aaltonen:

Äläs nyt! Ei tuossa mitään vakavaa tapahtunut. Pojat pitä vähän hauskaa. Ja kyllä ne poliistkin on ihan ihmisiä ja käyvät juutuubeissa sun muualla, missä muutkin.
Ja miten tuo liittyi ajotapaan tai taitoihin? Toki itsekkin toivon, että moinen leikki huomioidaan virkavallankin tasolla (jos jatkuu) mutta jokaisessa äijässä asuvaa pientä pikkupoikaa taitaa eniten harmittaa kun pojat pääsi leikkimään ja minä en...
Eri tunnelmat tuosta videosta olisi tullut, jos sitä olisi käytty jotenkin omaksi hyväkseen, ruuhkassa, tms.

Aiemmin pisti silmään sulla kirjoituksissa bussikuskin väkisin eteen änkeämisen syyksi jonkinlainen rytmin menetys, jonkin odottamattoman "häiriön" syystä, mitä voi tapahtua näemmä helposti.
 Selityksesi oli vielä aika ristiriitainen sen kanssa, että myöhemmin arvostelet itsekkäitä autoilijoita "minä-minä" asenteesta, taikka jostain jogurttipurkkin kanssa (vastuuttomasta) ajamisesta. Aika valikoivaa ymmärrystä mielestäni mutta ehkä se on joidenkin tyyli että "omia" ymmärretään, viimeiseen asti? Etkö itse näe miten valikoivaa ja asennoitunutta logiikkasi välillä on?

Eei tapahtunut ei, mutta poliisin harhauttamista ja poliisina esiintymisestä saa ihan kivat rapsut käsittääkseni. Ei kannata leikkiä, jos ei oikeasti poliisi ole. Ihan vaan vinkkinä. Ja vaikkei tuossa tapahtunut mitään, niin kertoo kyllä tekijöiden ja kuljettajan asenteesta enemmän kun tuhat sanaa. Harmi, että ovat Corveten alle saaneet...... ei ainakaan lievennä sitä kaasujalan asentoa tuo 5,7 litraa.

Niin joo selittelin mitä siinä on mahdollisesti voinut tapahtua, jos se linja-auto oli pitkään vilkkupäällä ja lähti sitten suoraan alle pysäkiltä, jossa nopeusrajoituskin oli yli 60kmh. Niin, edelleen, en puolustele sen enempää. Virheen kuljettaja teki. Mutta se, mitä sielä on voinut tapahtua kun tuo tilanne on päässyt tapahtumaan; ei kannata kamalasti morkata, jos ei tosiaan tiedä mitä tuola voi oikeasti tapahtua.

No joo halusin vaan tuoda julki sen, että kaikkea voi tapahtua, vaikkei mitenkään uskoisi. En todella tiedä mitä sielä on tapahtunut. Se jos tila-auton kuljettaja syö jugurttia kehälle liittyessään; ei ole minun syyni, jos siinä käy jotain ohoja. Tämäkin on ihan nähty juttu, eikä keksittyä potaskaa. 
Ja tästä minä minä asenteesta, kyllä se niin tässä viikon loppuakohti oli vaan. Kiire kiire kiire ja bussiakaan ei joudeta väistämään kun on kiire kiire kiire kiiiireee.... 

Ja tosiaan tästä mitä sielä voi tapahtua, se on mukavaa kun pysäkkijarru pahamtaa syyttä päälle keskellä liikkennevaloristeystä, siinä on vähän sellanen "mitä tapahtui" olo ja voi mennä hetki pieni, että siinä saa palaset loksahtamaan kohdalleen ja auton lopulta jonnekin siitä keskeltä ristyestä. Ja sitten päästään tilanteeseen: "mikä stanan bussikuski toiki on keskelle risteystä, kas kun ei matkustajia ulos päästänyt bussista tossa kohtaa ihme urpoja" kommentointiin. 

Pe7e:

Toihan on melko wanha Bomberidumbass eikä sille edes käynyt hirmu pahasti tuossa, foorumeilleen toki kävi elvistelemässä heti kun ehti 

Juu on tuo nähty ennenkin mutta laitoinpahan vaan.

Tuli muuten tyhmä kysymys mieleen aamulla tuolla paskakelissä kun piti neljältä töihin mennä ja satoi tota paskaa kaatamalla. Voiko autolla tehdä samanlailla kuten vaikka lentokoneilla, eli jos on erittäin kova sade/sumu jolloin valot huonontavat näkyvyyttä, voiko ajaa tässä tapauksessa pelkillä sumareilla(kääntymisvaloilla)? Eihän lentokoneessakaan laiteta valoja heti päälle jos se huonontaa näkyvyyttä rankan sateen takia vaikka lähestyttäessä...

Kokeilin tuota huvikseni aamulla että ajoin pelkillä sumareilla muutaman kymmentä metriä, en tiedä sitten oliko mitään merkitystä kun ei nää pitkälle eteensä, mutta jos pitää ajovaloja päällä niin ei nää ku noita pöytäliinan kokosia "lumi" hiutaleita

hynkel:

Voiko autolla tehdä samanlailla kuten vaikka lentokoneilla, eli jos on erittäin kova sade/sumu jolloin valot huonontavat näkyvyyttä, voiko ajaa tässä tapauksessa pelkillä sumareilla(kääntymisvaloilla)?

Voi, vieläpä aivan laillisesti. Kovassa vauhdissa alkaa vaan hyöty olla kyseenalainen, vaikka kuinka tulisi lunta...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page