Keskustelua liikenteestä

<< < (1201/3031) > >>

Aaltonen:
Voi pojat sentään!!   On se mutkien leikkaaminen sitten niin kivaa!
Ei mitttään väliä sillä onko se mutka pimeä vai näkeekö sinne vahingossa jopa tuleeko ketään vastaan. Sinne vaan keskellä kaistaa, ei sieltä eilenkään ketään tullut samaan aikaan vastaan!

Pelottaako se piennar niin paljon, että pitää väkisin osua keulaan keskellä mutkaa, vai eikö vaan jakseta/viitsitä välittää? Vai onko jopa siitä kyse, ettei tunneta ajoneuvon mittoja?!

Ei muuta, mutta välillä vähän kyllä pistää pohtimaan.......................

tornadof36:
Täysin OT:
Doda doin....
Mun mielestä on havaittavissa ihan koko saralla jonkinlaista inflaatiota kanssaihmisten kunnioittamisessa. Eli ongelma ei ole vain iäkkäiden tai toisenväristen kohtelussa.
Miten nykyään nuoret hakee roolimallejaan, mitä ne ovat? Tai keitä? OT off.

Liikenteestä:
Eilisessä IL:ssä oli nuoren hyvinkääläistytön isän vuodatusta viime viikon liikenneonnettomuudesta. Kyseisen miehen tytär kuoli tuossa onnettomuudessa.
On se karseeta, miten ei tunnu 18-v kuskeilla olevan mitään tolkkua. Tuon onnettomuuden kuskilla oli 0,8 promillea. Noin nuorella se on aika paljon.
Vapaan kasvatuksen tulostako? Vai mistä on kysymys? Koulu ja koti palloittelevat keskenään kasvatusvastuitaan  .

Niin, oli siinä liikennettäkin tuossa.

-jukka

mmniemi:

Tuon onnettomuuden kuskilla oli 0,8 promillea. Noin nuorella se on aika paljon.

Perustele. Mulle ei oikein aukene, miten se ikä siihen vaikuttaa...

TOC:

Perustele. Mulle ei oikein aukene, miten se ikä siihen vaikuttaa...

Kokenut  käyttäjä sietää paljon enemmän näitä promilleja,4-5 promille ja viälä kävelee meko suaraan.

Nuori käyttjä ei ole vielä ehtinyt hankkia tätä kovan ja kalliin työn takana olevaa sietokykyä.

Eli olis vainaa jo 2-3 promillen jälkeen.

Joku voi korjata/jatkaa

mmniemi:
Edelleenkään tuolla ei ole mielestäni (juuri) mitään tekemistä iän kanssa. Olen takuulla pitänyt puoleni alkoholin määrässä viimeisen kuudentoista vuoden ajan, enkä ole kovin montaa kertaa lasiin sylkäissyt, ellei ole ollut pakottavaa syytä. Ja silti moni 18v ja nuorempikin pystyy juomaan minut pöydän alle...

Mutta joo, oli ehkä turhaa välimerkin nysväämistä

Navigation

Up one level

Next page

Previous page