Keskustelua liikenteestä

<< < (1257/3019) > >>

Judanssi:

Tuo on aivan yleinen käytäntö Länsi-Euroopassa. Suomessa ei ole vielä opittu liikennekulttuuria puhumattakaan Itä-Euroopasta.

Tässä(kin) suhteessa Viro kuuluu Länsi-Eurooppaan. Liikenne on muuten hetkittäin pientä kaaosta, mutta jalankulkija suojatien läheisyydessä on kingi!

Pikkis:

Tässä(kin) suhteessa Viro kuuluu Länsi-Eurooppaan. Liikenne on muuten hetkittäin pientä kaaosta, mutta jalankulkija suojatien läheisyydessä on kingi!

Kuin myös Norjassa. Ja he kyllä hyppivät tielle kuin porot, sillä erotuksella että poron liikkeitä on helpompi ennustaa.

tike:

Kiireestä jonnekin.......

Radiosta keskeytettiin lähetys,tuli poliislitiedotus onnetomuudesta E18 Enköping:ing ja Tukholman välillä.
Kiellettiin immeissiä kääntymästä moottoritiellä ja ajamaan vastakarvaan  .Ne jotka jo ajavat vastakarvaan saa kääntyä takaisin.
Kiirusta siis pitää.

Mä olen todella tyhmä, mutten tajunnut. Siis olikos ne ruåttalaiset jo alkaneet ajamaan vastakarvaan, joka sitten kiellettiin? Ja pitääkö se niinkuin radiossa erikseen kieltää? 

TOC:

Mä olen todella tyhmä, mutten tajunnut. Siis olikos ne ruåttalaiset jo alkaneet ajamaan vastakarvaan, joka sitten kiellettiin? Ja pitääkö se niinkuin radiossa erikseen kieltää? 

Juu,käännytty oli.

En toki pysty sanomaan minkä maan kansalaisia olivat......,tiedä vaikka....

tike:
Olle   Jätetään arvailujen varaan...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page