Keskustelua liikenteestä

<< < (1285/3033) > >>

Kiwipilot:

Autoilu on jännä asia, kaikenlainen puuttuminen siihen tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä yksilönvapauden rajoittamista. Etenkin niille jotka katsovat oikeudekseen rikkoa näitä sääntöjä.

Nimenomaan ja johtuu vain ja ainoastaan auton asemasta suomalaisessa kulttuurissa: automobiili on härmän junteille ensisijaisesti kullin jatke, ja vasta sen jälkeen kulkupeli.

Pe7e:

Yksi syy on se että jos ja kun sattuu onnettomuus niin rupee tapahtuun.....

Sitä varten on keksitty ne upeat leditaulut ja vaihtuvat nopeusrajoitukset Kehä3:llakin varoittavat ruuhkista ja ties mistä. Kait sinne Turun motarille sais sellasetkin varoittamaan mahdollisesta onnettomuudesta. Onhan siellä jo nyt sellasia varoittamassa putoavista kivistä

Niin, jokaisen meistä kannattaa ehkä miettiä asiaa... Ja ilman noloutta.

Harmillista vaan kun iso mies joutuu aloittamaan "nälvimisen" kun ei muuta keksi

TOC:

Sitä varten on keksitty ne upeat leditaulut ja vaihtuvat nopeusrajoitukset Kehä3:llakin varoittavat ruuhkista ja ties mistä. Kait sinne Turun motarille sais sellasetkin varoittamaan mahdollisesta onnettomuudesta. Onhan siellä jo nyt sellasia varoittamassa putoavista kivistä

Tarkoitin että tulee pahempaa jälkeä kun nopeus on suuri.

Kolarit tunneleissa,jos muuallakaan ei hyvä juttu.Kaksi autonraatoa esim. helpo kuljettaa pois,kymmenen ..........
Lueppa tästä Gothard tunnelionnettomuudesta.......

arttula:

Nimenomaan ja johtuu vain ja ainoastaan auton asemasta suomalaisessa kulttuurissa: automobiili on härmän junteille ensisijaisesti kullin jatke, ja vasta sen jälkeen kulkupeli.

Juurikin näin. Muistanpa itsekin, kuinka pollea olin parikymppisenä ensimmäisestä omasta autostani. Ja olin vähintäänkin maailman PARAS ja KOKENEIN ajaja. Hieman on kokemus ja nähdyt tapaukset tuoneet realiteetteja ajattelumaailmaani sen jälkeen.

Lienee silti turha "neuvoa" maailman PARHAITA nykyisiä parikymppisiä, jotta osaisivat ajaa maltillisemmin...

Noh, kuolkoot ja halvaantukoot pois. Minä en välitä. Olen nähnyt niitä ihan riittävästi, jotta enää koskettaisi.

arttula:

Harmillista vaan kun iso mies joutuu aloittamaan "nälvimisen" kun ei muuta keksi

Harmillista - mutta ymmärrettävää, että nuoret kollit eivät osaa kuunnella kokeneempiaan. Mutta "nahkurin orsilla tavataan"...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page