Keskustelua liikenteestä

<< < (1293/3033) > >>

arttula:

^ Tuli jotenkin Nykäsen one-linerit mieleen 

Ainakin antavat yhtä älykkään kuvan lausujastaan...

Pe7e:

Kyllähän se saattaa estää... 

Kerro toki tuolta lässytykseltäsi että miten tuo 120max rajoitettu auto ei kulje sitä 120kmh tuossa 40kmh alueella?

Ja hommaa elämä ettei ole noin paljoa turhaa aikaa keräillä mun sanomisia tuolta 300 sivun seasta? Ja noistakin on varmaan puolet muiden sanomisista lainattua. Ja puolet ei liity mitenkään mihinkään, varsinkaan noin miten ne on kopiotu tuohon, kun ei näy edes missä yhteydessä mikäkin on ollut Nerokasta.

flaitsimulaatori:

Kerro toki tuolta lässytykseltäsi että miten tuo 120max rajoitettu auto ei kulje sitä 120kmh tuossa 40kmh alueella?

Ja hommaa elämä ettei ole noin paljoa turhaa aikaa keräillä mun sanomisia tuolta 300 sivun seasta? Ja noistakin on varmaan puolet muiden sanomisista lainattua. Ja puolet ei liity mitenkään mihinkään

Heheh, sehän tässä onkin niin hauskaa, että nuo lainaukset ovat vain ja ainoastaan sinun sanomiasi.   Loppuun todettakoon, että noiden lainausten etsiminen vei noin viisi minuuttia. Avasi vaan sattumanvaraisen sivun ja haki sieltä sun viestin. 

Pe7e:
Tuomas Filppula date=1244997527]
Heheh, sehän tässä onkin niin hauskaa, että nuo lainaukset ovat vain ja ainoastaan sinun sanomiasi.   Loppuun todettakoon, että noiden lainausten etsiminen vei noin viisi minuuttia. Avasi vaan sattumanvaraisen sivun ja haki sieltä sun viestin. 

No oisit sitten lukenut tarkemmin. En jaksa kaivaa noita mutta olen satavarma että noi MUNAA -jutut on Aaltosen juttuja, joita olen sitten lainannut/matkinut

PS:
Tuomas Filppula]
Ei ole tainnut olla tuolla vessaharjalla viime aikoina käyttöä...

Tuomas Filppula]
Uskaltaako tänään tehdä jo vähän kovempaa vai pitäisikö jättää väliin?

Tuomas Filppula]
Mitä oikein pitäisi tehdä? Vai pitääkö mitään? 

Kait tuokin on hauskaa kun on liikaa aikaa

Mutta edelleen, jos viitsit vastata ja jättää noi turhanpäiväiset jutut pois, että mikä estää sillä 120kmh rajoitetulla autolla ajamasta 40kmh alueella 120kmh? Noilla alueilla kun iso osa noista onnettomuuksistakin tuntuu tapahtuvan.

Pe7e:
Enkä muuten yhtään ihmettele miksi jotkut täältä tunnukset poistattavat, on täällä sen verran idioottia sakkia foorumi täys. Onneks mua ei vois vähempää kiinnostaa tollaset. Suurin osa tästäkin foorumista on ihan hyviä juttuja, lähinnä kuvaus/simupuolella. Tollasten..... takia kannata täältä lähteä

Ja kuten eräskin on todennut, parempi olla hiljaa

Navigation

Up one level

Next page

Previous page