Keskustelua liikenteestä

<< < (1301/3031) > >>

irakviper:

Ajattelin, että rekkamiehet ovat ihan fiksua porukkaa, mutta näköjään asia onkin toisin.

Ihan yhtäläillä sieltä löytyy väkeä joka lähtöön kuin henkilöautojen ratista, fiksuja, ääliöitä ja kaikkea siltä väliltä.

erkki.pulkkinen:

Noin tekeviltä pitäisi ottaa kortti pois ja antaa VR:n aikataulu tilalle eikä vaihtokauppaa pitäisi perua ikinä. Varmasti soittaisin poliisit jos joku rekka mua rupeais tiellä kiilaamaan. Ajattelin, että rekkamiehet ovat ihan fiksua porukkaa, mutta näköjään asia onkin toisin.

Tuskin ne rekkamiehet siinä kovin syyllisiä ovat, mulla on kokemusta siitä kuinka jotkut (varsinkin poikaset) haluavat näyttää että heidän kotteronsa kulkee lujempaa kuin rajoittimella varustettu rekka. Monilla on käytäntönä että eka kerran ymmärretään että teko voi sattua vahingossa, mutta toisen matsin jälkeen laitetaan vilkun päälle ja oletetaan että kyllä se varmaan on jo ohi.

Eli yleensä se kortti pitäisi viedä siltä pikkuautoilijalta, toki rekkakuskeissakin on semmoisia aivottomia paviaaneja jotka pitäisi lähettää siperiaan tai jonnekin vastaavaan.

hynkel:

Noin tekeviltä pitäisi ottaa kortti pois ja antaa VR:n aikataulu tilalle eikä vaihtokauppaa pitäisi perua ikinä. Varmasti soittaisin poliisit jos joku rekka mua rupeais tiellä kiilaamaan. Ajattelin, että rekkamiehet ovat ihan fiksua porukkaa, mutta näköjään asia onkin toisin.

Ja mitä luulet poliisien sitten tekevän? heristävän sormeaan sille rekkakuskille?-)

Tuossa yöllä ajelin 81 km/h viisykkösellä inkoon ja siuntion välissä kohti itää, sieltä tuli henkilöauto ohi ~90-95 lasissa ja sitten putosi tiellä nopeusrajoitus 100->80. Eikö se saatanan tunari jääny siihen nokan alle pelehtimään, vauhtia oli n. 75... Pikkalan tietämillä on kuudenkympin alue, pitähän sen sielläkin jarruttaa... no, siinä pääsi sentään uudestaan ohi ja yllätys yllätys ohituksen jälkeen se apina roikkui taas ihan perseessä kiinni, vaikka rajoitus oli edelleen se sama 80 ja mun nopeus 81. Kummasti se kaasujalka muuttuu raskaammaksi kun näkee ne rekan takaovet... Länsiväylällä se apina lähti taas ohi hirveetä kyytiä heti kun moottoritie alkoi, suomenojan kohdalla menin siitä taas ohi, edelleen sillä samalla nopeudella.

Tollasia urpoja kohtaa jatkuvasti, niskalaukaus olis sopivin ratkasu.

matskupu:

Ja mitä luulet poliisien sitten tekevän? heristävän sormeaan sille rekkakuskille?-)

Tuossa yöllä ajelin 81 km/h viisykkösellä inkoon ja siuntion välissä kohti itää, sieltä tuli henkilöauto ohi ~90-95 lasissa ja sitten putosi tiellä nopeusrajoitus 100->80. Eikö se saatanan tunari jääny siihen nokan alle pelehtimään, vauhtia oli n. 75... Pikkalan tietämillä on kuudenkympin alue, pitähän sen sielläkin jarruttaa... no, siinä pääsi sentään uudestaan ohi ja yllätys yllätys ohituksen jälkeen se apina roikkui taas ihan perseessä kiinni, vaikka rajoitus oli edelleen se sama 80 ja mun nopeus 81. Kummasti se kaasujalka muuttuu raskaammaksi kun näkee ne rekan takaovet... Länsiväylällä se apina lähti taas ohi hirveetä kyytiä heti kun moottoritie alkoi, suomenojan kohdalla menin siitä taas ohi, edelleen sillä samalla nopeudella.

Tollasia urpoja kohtaa jatkuvasti, niskalaukaus olis sopivin ratkasu.

Sun kannattais varmaan vaihtaa alaa, jos ottaa noin hermoon muut tielläliikkujat  Voi vaikka vaikuttaa työsuoritukseen (ja liikenneturvallisuuteen), jos kokoajan ohimosuonet pullollaan suhaa rekalla menemään.

Erkki Pulkkinen]
Tuskin ne rekkamiehet siinä kovin syyllisiä ovat...

Et voi oikeesti olla tosissas, että sun mielestä kiilaaminen tieliikenteessä on hyväksyttävää?

erkki.pulkkinen:

Et voi oikeesti olla tosissas, että sun mielestä kiilaaminen tieliikenteessä on hyväksyttävää?

Sanon että siinä tapauksessa jos bemmupoika alkaa asialla leikittelemään niin ehdottomasti on. Mitä jos minulla olisi vaikka vaarallista nestettä kyydissä joka voisi levitä edessä olevalle liikenteenjakajalle bemmupojan kisailun takia.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page