Keskustelua liikenteestä

<< < (133/3019) > >>

Aaltonen:
Jep, ite oon huomannu, että jos ilmastointi on käytössä, niin sen kun pistää kylmälle ja voimakkuuden täysille hetkeks, niin se piristää kummasti kun saa viileetä raikasta ilmaa.

AvS_MotorSports:
Tai jos mahdollista niin auto johonkin parkkiin ja menee tepastelemaan hetkeksi pihalle. Polttaa vaikka tupakan jos sellainen maistuu. Pitäis piristyä paremmin. Ei enää oikeen meinaa tehota nuo poppihuudatukset ja viilennykset muhun. Olen myös huomannut että purkan jauhaminen auttaa.

mikojan:

Tai jos mahdollista niin auto johonkin parkkiin ja menee tepastelemaan hetkeksi pihalle. Polttaa vaikka tupakan jos sellainen maistuu. Pitäis piristyä paremmin. Ei enää oikeen meinaa tehota nuo poppihuudatukset ja viilennykset muhun. Olen myös huomannut että purkan jauhaminen auttaa.

Kun mikään muu ei auta, niin kannattaa ihan reilusti ottaa pienet torkut siellä autossa. Olen pari kertaa joutunut siihen turvautumaan, eli auto parkkiin, ovet lukkoon, penkki lepoasentoon ja unta. Viimeksi jouduin tekemään niin kolme vuotta sitten ajellessani Kuopiosta kotiin Hyvinkäälle yötä myöten. Jaksoin Heinolan Tähtihoviin saakka, sitten oli pakko luovuttaa. Onneksi kahvio on siellä auki ympäri vuorokauden, joten herättyäni menin ensimmäiseksi juomaan kupin kahvia ja syömään voileivän. Sitten ei enää tehnyt tiukkaa päästä kotiin asti.

Kerhokaverin sisar nukahti rattiin kuusi vuotta sitten, ajoi päin tolppaa ja kuoli. Erään toisen kaverini veli nukahti niin ikään rattiin ennen tuota, mutta hänellä oli onni matkassa: auto meni kylläkin lunastukseen, mutta kaveri taisi selvitä mustelmilla.

petke:
Olen myös joutunut ottamaan torkut autossa matkalla vanhempieni luo. Ajattelin, että kyllä tuon 40-50 km vielä menee vaikka silmät rupes lupsumaan. Sitten järki pompahti esiin. Auto parkkiin ja 20 min torkut. Sitten meni loput 40km hyvin.

Aaltonen:
Joillain on kyllä uskomaton kiire. Olin pysäkillä, asiakaat turvallisesti sisällä...laitan ovet kiinni, 3 sekkaa ennen ovien kiinni menoa vilkku päälle, lähden pysäkiltä, aikaa kulunut noin 5-6sekkaa kun vilkku meni päälle, katson peiliin ja nään että "sieltä sitä vaan tullaan, jarrusta tietoakaan". "Hän" oli minusta noin 50-100m päässä kun lähdin hiljaa pysäkiltä pois, eipä löytynyt siltä sitä jarrua, joten oli pakko puolessa välissä kääntää takas, ettei hieno Passatti mene lunariin liikennejakajaan.... On se joillain kiire. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page