Keskustelua liikenteestä

<< < (1341/3031) > >>

AnttiH:

Sitten tuo Eestiläinen. Olin itse kiihdyttämässä kehälle kun tuo tuli jo kehää pitkin, mutta oli kaukana takana. Minä painoin kaasua normaalisti, koska olisin ehtinyt kevyesti tuon eteen, mutta tämä päätti myös painaa kaasua ja tuli melkein kohdalle. Noh, painoin lisää kaasua että pääsisin eteen sujuvasti. Nopeutta oli jo 110 mulla. Pääsin eteen, ja tuo tuli sitten perseeseen roikkumaan. Aikansa siinä roikkui kun minä sitten nostin kaasun niin että vauhti hidastui ja tuo pyyhkäisi ohi. Tuli eteen ja rupesi itse hidastelemaan. Ja aioin antaa vähän samaa lääkettä eli annoin auton valua aika lähelle sen perää, kunnes tämä sankari tekee sen kuuluisan jarrutempun, eli heittää sen lukkojarrutuksen. ...tanan ryssä.

Tuollaista täysin vastaavanlaista toimintaa on muuten itsekin tullut havaittua, ei tosin virolaisten vaan ihan suomalaisen mittariauton toimesta. Ja näyttipä tuolloin kyydissä olleen vielä asiakaskin, että kyllä ammattiautoilijaan voi luottaa. Vauhtia tosin oli hieman vähemmän enkä itse todellakaan alkanut tunkemaan perseeseen kiinni, mutta muuten täysin vastaava tilanne kuin edellä. Ja tämä siis viikonloppuaamuna kello 6.

erkki.pulkkinen:

No kun noin kauniisti pyydät niin...

Tuo ooppelin raato siis, tuli tikkurilan liittymästä itäänpäin, minä olin ohituskaistalla. Katsoin jo valmiiksi että ei stna mikä idiootti kun roikkui varmaan 2metrin päässä mopon perästä, joka oli myös liittymässä kehään. Noh, olin jo melkein kohdalla kun tuo ooppelisankari päätti tempaista eteeni(ajatteli varmaan näyttää mopolle että kyllä ooppeli lähtee ), painoin torvea ja tööttiähän sieltä tuli takas, ja sitten lähti karkuun. Lähdin perään näyttääkseni muutaman viittomakielisen merkin. En kuitenkaan viittinyt ruveta sen enempää kaahailemaan vaan ajelin siinä kintereillä kun se painoi karkuun siellä ruuhkan seassa. Ensin oikeaa kaistaa (minä olin koko ajan ohituskaistalla), sitten tuli ohituskaistalle, mutta joku auto tulikin vähän matkan päässä eteen, noh -> oikealta ohi ja takaisin ohituskaistalle. Sitten kun alkoi se ylämäki ennen Ikeaa, missä on 3 kaistaa (yhteen suuntaan), veti sinne "ohituskaistan ohituskaistalle" ja veti sieltä vielä joidenkin ohi. Ja sieltä vielä kirsikkana kakun päällä, veti molempien kaistojen yli suoraan heikinlaakson liittymään. Että sellanen sankari. Ja liikennettä tosiaan oli ihan riittävästi.

Sitten tuo Eestiläinen. Olin itse kiihdyttämässä kehälle kun tuo tuli jo kehää pitkin, mutta oli kaukana takana. Minä painoin kaasua normaalisti, koska olisin ehtinyt kevyesti tuon eteen, mutta tämä päätti myös painaa kaasua ja tuli melkein kohdalle. Noh, painoin lisää kaasua että pääsisin eteen sujuvasti. Nopeutta oli jo 110 mulla. Pääsin eteen, ja tuo tuli sitten perseeseen roikkumaan. Aikansa siinä roikkui kun minä sitten nostin kaasun niin että vauhti hidastui ja tuo pyyhkäisi ohi. Tuli eteen ja rupesi itse hidastelemaan. Ja aioin antaa vähän samaa lääkettä eli annoin auton valua aika lähelle sen perää, kunnes tämä sankari tekee sen kuuluisan jarrutempun, eli heittää sen lukkojarrutuksen. ...tanan ryssä.

Lyhyesti sanottuna: Voe Voe

matskupu:
Suosittelen vihanhallintakurssia ja/tai ajamisen lopettamista, jos noin helposti menee tappokuntoon hermo (ennenkuin tapat liikenteessä jonkun muun kun keskittyminen siirtyy liikenteestä muiden vihaamiseen).

Pe7e:
Noniin, alkoihan se itku sieltä Kauanhan siinä menikin.

jnurkka:
Onhan noíta kaikenmaailman suhareita liikenteessä. Mutta omalla käyttäytymisellään voi vaikuttaa jo asiaa paljon. Eiks se mennytkin niin, että jos pienenä tai miks ei vähän suurempanakin hiekkalaatikolla Matti löi minua niin minä sain lyödä Mattia takaisin. Vai menikö?!?!

-jani

Navigation

Up one level

Next page

Previous page