Keskustelua liikenteestä

<< < (1377/3033) > >>

jranki:

Joo, toi Jagge on tullut nähtyä muutamaan otteeseen. Porcheista en tiedä, muistaakseni joku kaveri väitti vaan kivenkovaan että on poliisilla sellanenkin.... En muista oliko Porsche mutta joku tollanen vähän "kovempikin" peli kuitenkin.... Jaguarin lisäksi siis...

Riippuu millä vuosikymmenellä kaverisi näin väitti. Suomen poliisilla on nimittäin ollut Porscheja parikin kappaletta. Tosin joskus 60-luvulla mutta kuitenkin.  

Autopilot:

Raha.

Ei hätää. Kun Martti Hetemäen veroehdotus menee läpi kyllä niitä sitten varmasti alkaa näkymään 

Unzki:

Ei hätää. Kun Martti Hetemäen veroehdotus menee läpi kyllä niitä sitten varmasti alkaa näkymään 

Hehe, paha

Henkka:

Minkäköhän takia Suomeen ei noita hankita? Syynä se kun ei pysy Jaggekaan lapasessa?

Rahan lisäksi varmasti vaikuttaa se ettei esim. Porshen merkki anna mitään lisäarvoa autolle, eli se ei tee siitä soveltuvampaa siihen käyttötarkoitukseen, johon se on tarkoitettu.
Aina jollain on nopeampi auto kuin poliiseilla ja jos mennään yli niiden nopeuksien, millä poliisi voi kalustollaan operoida, ei itse takaa-ajaminenkaan ole enään teillämme järkevää.

Jatkossa poliisit saavan entistä enemmän omaa vapautta kalustonhankintaan, tiettyjen rajojen sisällä. Nyt he voivat valita tietyistä vaihtoehdoista, jotka on valmiiksi heille katsottu.
Eli painoarvoa on tulevaisuudessa enemmän autojen käyttäjien mielipiteillä. Tuskin kalusto kovasti muuttuu entisestään.

Tuo Jaguar on TM:n luovuttama lahja-auto ja sitä käytetäänkin paljon itse työn ohessa pr-tarkoituksiin. Myös aikanaan olleet Porshet ja jenkkiraudat ovat olleet lahjoitusautoja. Tuo Ferrari on muuten joke.

Uudet maijat ovat saaneet integroidut vilkut katolle ja olen huomannut ettei autoa erotakkaan heti vilkaisulla niin helposti, kuin ennen. Etenkin hämärän aikaan oli ennen helpompi huomata kotolta vilkkupaneelin muodot. Ei sillä että se olisi huonompi asia nyt...

Autopilot:

Edit: Ja löytyyhän poliisilta tällainen Miami Vice -henkinen Testarossakin.

Mikä tämän auton tarina on?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page