Keskustelua liikenteestä

<< < (1385/3031) > >>

petikko:
EDIT: Siirretty jatkoineen mopomiittiketjusta /MM

Mopolla häröily on kevyttä kauraa verrattubna raskaan liikenteen sössimisiin:

"Kello 19:ään mennessä perusteellisesti oli tarkastettu 138 ajoneuvoa. Poliisin mukaan tulos noudatti perinteistä linjaa eli rikkeitä löytyi etenkin kuormauksessa sekä ajo- tai lepoaikasäännösten noudattamisessa. Ajo- tai lepoaikarikkomukseen syyllistyi 23 kuljettajaa. Kahdella kuljettajalla ei ollut ajokorttia, ja kaksi autoa oli katsastamatta."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091010227780_uu.shtml

Kumpi sinusta olisi mukavampi päälleajaja, mopo vai täysperävaunu?

Pe7e:

OT: kuseepas sun hiivassa paljon mittari, mun omassa mittari-90 on about 88 vielä

Nojaa, riippuu tietty nopeudesta mutta joskus olen katsonut garminin avulla että ainakin noilla isommilla nopeuksilla se heittää jopa tuon 7km/h... ainakin tuo 120km/h mittarin mukaan näytti gepsissä 113km/h

kille:

Nojaa, riippuu tietty nopeudesta mutta joskus olen katsonut garminin avulla että ainakin noilla isommilla nopeuksilla se heittää jopa tuon 7km/h... ainakin tuo 120km/h mittarin mukaan näytti gepsissä 113km/h

Ei se sun Garminisikaan 100% tarkka ole..

mmniemi:

Silti tuo on aika iso marginaali noin uudelta autolta. Mites sulla on renkaan halkaisija muuttunut alkuperäisistä?

mmniemi:

Ei se sun Garminisikaan 100% tarkka ole..

Tasaisessa ajossa ja suorahkolla tiellä se on kyllä lähestulkoon 100% tarkka. Toleranssi on olematon. Pientä virhettä tulee mäissä ja mutkissa, kiihdytyksissä/jarrutuksissa, tai jos satelliitteja ei ole käytettävissä riittävän monta (näin on todella harvoin). Ja mutkien ja mäkien pitää olla isoja/jyrkkiä, että tuosta niiden aiheuttamasta virheestä olisi oikeasti jotain vaikutusta...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page