Keskustelua liikenteestä

<< < (145/3031) > >>

Henkka:

Eiköhän anneta tän asian jo olla. Tää menee kokoajan vaan syyttelyksi ja viisasteluksi. En minä mikään pyhimys ole tuola, eilenkin jäi liikenneympyrässä vilkkulaittamatta pari kertaa ja sen sellasta, tuli ajettua ohi rajotustenkin ja ties mitä tuli tehtyä tuola. Pyhimyksestä olen kaukana. Mutta sitä vaan olettaa kun yhteisiä sääntöjä on lakiin töötätty, niin niitä kans noudatettaisiin, ees jollain tapaa. Enkä nyt tarkota tätä pysäköintitapausta, virhe ku virhe. Vaan ihan kaikkea muuta mitä tuola päivän mittaan näkee. Ja jos mun liikenneasenteen katsot siitä, mihin eilen pysäköin auton ni aika pienestä jutuista sen näköjää näkee. 

Seli, seli!  

On täällä nähty noita "tieraportteja" sen verran, raflaavine kuvineen, että kyllä on outoa nyt kun puhutaan vain virheesta.
Tuo on kyllä ihan tietoista itsekkyyttä ja yksi niitä harvoja asioita, joita itseni on vaikea ymmärtää mitenkään. Että terve ihminen ei saa persettaan raahattua vähän pidempää, vaan nähdään asiat noin minäkeskeisesti.
Ihan sama tuokin mutta kun näitä sinun kauhisteluja muiden itsekkyydestä ja kiireestä saa lukea täällä tasaisin ajoin täällä...

Tässäpä minun "ziisustelut" 

Mäkkäri:

Ja se on peruste liikenneturvallisuuden vaarantamiseen? 

Kuka näin on väittänyt   

Aaltonen:

Seli, seli!  

On täällä nähty noita "tieraportteja" sen verran, raflaavine kuvineen, että kyllä on outoa nyt kun puhutaan vain virheesta.
Tuo on kyllä ihan tietoista itsekkyyttä ja yksi niitä harvoja asioita, joita itseni on vaikea ymmärtää mitenkään. Että terve ihminen ei saa persettaan raahattua vähän pidempää, vaan nähdään asiat noin minäkeskeisesti.
Ihan sama tuokin mutta kun näitä sinun kauhisteluja muiden itsekkyydestä ja kiireestä saa lukea täällä tasaisin ajoin täällä...

Tässäpä minun "ziisustelut" 

No minäpä kiitän, toivottavasti olosi parani.
Voidaan me mun puolesta tätä jatkaa, ei siinä mitään.

Ja Jukalle vaan sellanen kommentti, että sitä voidaaki seuraavaksi ruveta oikein pohtimaan, että miksi niin tapahtu...

jr:
Tänään tuli taas mukava tilanne nk. ammattiautoilijan vuoksi. Ajelin kaikessa rauhassa iltapäiväruuhkassa Haagan liikenneympyrästä Pitäjänmäelle päin kun vasemmalle kääntyvien kaistalta päättää taksi tunkea keulansa minun käyttämälle kaistalle vaihtaakseen sille (suoraan menevien vasemmanpuoleinen, ei bussikaista). Ihan ok, tervetuloa vain, mutta ensi kerralla vilkun kanssa ja mielellään ennen sulkuviivoja. Peiliinkin voisi vilkaista. Vai eikö punainen Golf näy sieltä tarpeeksi hyvin?? Tiukka jarrutus, onneksi en lähtenyt väistämään bussikaistalle, sillä sitä pitkin ajoi samalla ohi 550. Pakkohan tuosta oli pieni äänimerkki taksille muistutuksena antaa. Taksi pysähtyi sitten kaistalleen, ja pääsin jatkamaan matkaa.

Aaltonen:
Jep, Haagan ympyrässä pitää aina olla varovainen. Etenkin kun Mannerheimintien liittymä tulee eteen, kaistat tekee varsin mielenkiintosen koukeron siinä kohtaa. ONneksi ei kolahtanut

Navigation

Up one level

Next page

Previous page