Keskustelua liikenteestä

<< < (149/3019) > >>

Aaltonen:
Saahan ne tilanteet nollata, mutta eikös itteään vois tosiaan kehittää miettimällä, miks niin tapahtu, miten sen voi ennalta ehkästä ensi kerralla, mitä voin tehdä toisin jne? Siks mä näitä tilanteita oon tänne kertonu, että ees joku miettis, että miks niin tapahtu ja mitä voi tehdä, ettei niin tapahdu uudelleen.

jr:
Eikös tämän threadin nimikin ole "Keskustelua liikenteestä?" Omista / toisten virheistä on ihan hyvä kertoa, toiset oppii lukemallakin..

Aaltonen:

Kehitän sillä sekunnilla kun se tilanne tapahtuu..? Emmä mitään jälkipuintia siihen tarvitse, mutta kukin tavallaan. Ei kannata kuitenkaan ihmetellä leimaantumista..

Niin no kukapa meistä ei sillä sekunnilla mieti, että "huh menipä läheltä". Mutta sitten kun todella läheltä menee, niin kyllä sitä aika kauan mielessä kelailee, että miks niin tapahtu ja mitä ois toisin pitäny tehdä.... AInakin itse koen nämä super läheltä piti tilanteet näin. Ehkei kaikki sitten koe, "oho meinas osuu, ens kerralla vähän hiljempaa jos muistaa..."...

Jone:
Aika paha, jos ei mietitytä KUN tulee se läheltä-piti tilanne...

svirkkul:

Meinasiko joltain palstalaiselta mennä tänään bemarista nokka lyttyyn kun joku arpoi edellä?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page