Keskustelua liikenteestä

<< < (1481/3033) > >>

hynkel:

Se on jännä, että xenonien asennukseen päin persettä johtaa jonkun ihmisen koulutus. Mä oon huomannut ennemminkin, että monella "amiksella" löytyy autostaan ihan tehtaalla asennetut xenonit, koska monet niistä tienaa aika mukavasti.

Ammattikoululaiset harvoin tienaa niin hirveesti. Tähän tulokseen olen tullut myös sellaisten oppilaitosten pihamaita katselemalla, aika vähän siellä on uudemmanmallista katiskaa rivissä.

pho201:

Ei sulla on ollut noin 2 sekuntia aikaa tajuta mummo ja pistää pyörä kumoon. Aika nopeaa toimintaa!

Älä nyt uutu yksityiskohtiin (joita en edes tarkkaan osaa kuvailla). Ei siinä jäänyt aikaa mittailla aikaa tai matkaa. Oli vain toimittava vaistomaisesti. Kyse oli tosiaan sekunneista. Muissa vaihtoehdoissa olisin ehkä satuttanut itseäni tai muita.

Eiköhän jätetä jo jaarittelu tästä aiheesta.

Pekka

niksu99:

Miltä kuulostaa keskipalkka 200-300eur/kk ja 90-oct. bensiini maksaa 0,58eur/litra?

http://www.tekniikkatalous.fi/energia/article347247.ece?s=r&wtm=-13112009

Tuli mieleen vanha mainos.........

[ Attachment not found - or removed ]

nrostedt:

Ei mua xenoneissa oo se kirkkaus häirinnyt - enemmänkin se väri, mikä sopivassa kulmassa on melkolailla sininen valo.

Mutta se mikä todella häiritsee on "silmäpuoli" autot joissa on toinen valo kaput.

Taas  tällä viikolla niitä on tullut aamuliikenteessä vastaan keskimäärin yksi tai kaksi minuutissa.   

Sovitaanko että Flightforumin lukijat laittavat omat valonsa nyt viikonloppuna kuntoon, jookos?

Unzki:

Mutta se mikä todella häiritsee on "silmäpuoli" autot joissa on toinen valo kaput.

Taas  tällä viikolla niitä on tullut aamuliikenteessä vastaan keskimäärin yksi tai kaksi minuutissa.   

Sovitaanko että Flightforumin lukijat laittavat omat valonsa nyt viikonloppuna kuntoon, jookos?

Tästä tulikin mieleen, että kuinka monessa autossa (tai lähinnä kuinka uusissa / minkä luokan autoissa) syttyy jokin huomiovalo tms kun jokin lamppu kärähtää? Tatulla vois olla tälläseen ympäripyöreään kysymykseen tietoutta, joten antaa tulla Lähinnä vain tosiaan kummastuttaa, että kuinka paljon näitä silmäpuoliautoja tulee vastaan liikenteessä, luulisi tuon valotehon heikkenemisen huomaavan lähes heti varsinkin jos kyse etuvalosta vaikka ei mitään joulukuusta kojelautaan syttyisikään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page