Keskustelua liikenteestä

<< < (1521/3031) > >>

TOC:
Quote

Onhan tuossa kelissä se hyvä puoli, on sinulla sitten 500 tai 89 hevosvoimaa koneessa, umpihangessa molemmat hyytyy.


Kauheita tehoja siellä,mulla petterissä 60 heppaa ja meinaa hyytyä hangen ulkopuolellakin.

susiluoto:
Vaimo kertoi kun töistä tuli että ovat laitelleet linjapiileihin ja kuormaautoihin myös nuo ABS ja ESP jutut, oli nähnny kaksi linjaautoa ja yhden kuormaauton ojassa.

arttula:
Quote

Vaimo kertoi kun töistä tuli että ovat laitelleet linjapiileihin ja kuormaautoihin myös nuo ABS ja ESP jutut, oli nähnny kaksi linjaautoa ja yhden kuormaauton ojassa.


Ihme muuten, ettei EU ole jo kieltänyt noita, kun noin vaarallisia ovat... Saako ne jotenkin kytkettyä pois toiminnasta pysyvästi ? En uskalla enää huomenna lähteä ajamaan, kun molemmat löytyvät Audista.

susiluoto:
Meitin SUV laitteesta ei saa kun nelivedon pois, pelottaa hiukka.
Orvo rassu joutuu siellä ameriikan liukkailla taiteilemaan kesärenkailla ja nelivedolla, pelottaa miten tuo pärjää keskellä texaxia.Sillä ei ole edes ESP tä eikä JHP tä.

Autopilot:
Quote

Niin asenteistahan tuo lähtee, miten tuola ajaa.

Mutta sanokaa mitä sanotte  , joillekin on vaan yksinkertaisesti annettu liian tehokas auto. Sen mitä maanteillä toisiaan tota hommaa kattelee. Ei tulis sellasia riskiohituksia, jos otettas 200hv/300Nm pois pellinalta. 


Tehokkaasta autosta ei ole yhtään mitään mitään hyötyä tällä kelillä vaikka itsellä ei ole tosin kuin muutama kymmenen hepaa yli parinsadan ei sillä pääs yhtään kovempaa kun 90 heppasella autolla tällä kelillä. Jos lautaa talloo niin joko se sun rakastama DSC sanoo että soo, soo, ja jos sen ottaa pois niin sitten suditaan paikallaan jos ei ole hellä kaasulle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page