Keskustelua liikenteestä

<< < (1573/3019) > >>

hynkel:

Oikein muistat,lisäksi kun painat jarrua niin palaa sulake kun menee suoraan maihin.

Vain, jos perävaunun maajohto on vedetty kiinni myös perävaunun runkoon JA perävaunusta on riittävän hyvä sähköinen yhteys vetoautoon. Usein perävaunun valot on kuitenkin maadoitettu vain johdoilla ja johtoa ei ole liitetty runkoon kiinni.

Unzki:

En minäkään törmännyt, mutta näin kuitenkin. Kannattaisi liikkua enempi aamuyöstä klo 03-06 välillä niin sattuisi silmiin...

Itse asiassa kello oli lähellä kolmea kun siellä suhailin, mutta silti ei sattunut silmiin, koska olin hyvin yöni nukkunut. Siitäkään huolimatta en nähnyt suola-autoja suolaamassa.

TOC:

Vain, jos perävaunun maajohto on vedetty kiinni myös perävaunun runkoon JA perävaunusta on riittävän hyvä sähköinen yhteys vetoautoon. Usein perävaunun valot on kuitenkin maadoitettu vain johdoilla ja johtoa ei ole liitetty runkoon kiinni.

Aloittelija olen vain näissä hommeleissa.

susiluoto:
Tuossa mietin, kuten Ollekin, harrastelija, suurin syy näihin peräkärrivalojen toimimattomuuteen.Töpseli/seinä joka makaa ulkona suola/kylmä/muuten epäedullinen olosuhde, edullinen rakenne, kosteushan sinne menee ja aiheutta jopa autonkin valojen sekoilun, monesti.
Tuo nurinpäin kiinnittäminen on sitten jo voimalaji koska tuossa töpselissä on sellanen kohouma jonka pitäisi estää normaalin 110kg penkistä nostavan saamasta tuota paikalleen virheellisessä asennossa..
Kaikki on mahdollista, kuten Jaakko tänään mainitsi, eihän filminauhalla mikään liiku, silmiä ja aivoja siinä huijataan.

hynkel:

Tuo nurinpäin kiinnittäminen on sitten jo voimalaji koska tuossa töpselissä on sellanen kohouma jonka pitäisi estää normaalin 110kg penkistä nostavan saamasta tuota paikalleen virheellisessä asennossa..
Kaikki on mahdollista, kuten Jaakko tänään mainitsi, eihän filminauhalla mikään liiku, silmiä ja aivoja siinä huijataan.

Jep, mutta kun sen on kerran joku tökännyt siihen kyseiseen vetoautoon väärin päin, niin onnistuu se muiltakin ilman hirveitä voimia :)

Navigation

Up one level

Next page

Previous page