Keskustelua liikenteestä

<< < (1581/3019) > >>

kille:

Aah, nyt ymmärrän. Sanot siis, että sen lisäksi, että rekkakuskit ovat kenties kykenemättömiä olemaan ajamatta autoaan jumiin jäiseen ylämäkeen (kun vaihtoehtona on jokusen sadan metrin kierto), he ovat myös väkivaltaisia öykkäreitä, joiden toimia ei kärsi mennä arvostelemaan?  

Kyllä, ehtottomasti! Jos et usko, niin valehtelen lisää! 

juksii:

Minkälaisia vastauksia odotat saavasi, Jukka? Tämä varmaan kertoo eniten siitä mitä tuohon kysymykseen kannattaa vastata, vai kannattaako vaivautua ollenkaan.

En tiedä mitä odotan. Piti vain hiukan päästä ihmettelemään maailman menoa.

Luulen että valitsen vastauksen joka ei ollut listassa.

- Siihen suuntaan sitä on aina lähdetty.

Sami Aaltonen:
Ihme valittamista, valitetaan että rekat jää mäkeen ja morkataan toimiston ikkunasta ja hihitellään.
Eikö ole miestä mennä kysymään paikan päälle, että oletko tyhmä vai muuten umpi kuuro kun et käännä toiseen suuntaan?
AINIIN, hittolainen, mitäs jos se rekan kuljettaja hyppääkin hytistä pois ja käskeepi ajamaan sen rekan sitten pois kun neuvoja on viisaampi kuin kuljettaja...
Menis loppupäivä sitä peruutellessa, joten parempi hihitellä toimistossa.

Minä en paikkaa tiedä enkä halua tietää.
Mutta on olemassa teitä, jonne ei mennä tollasella rekalla. Jos mennään, sieltä ajetaan peruuttaen pois tai ei ollenkaan. Meijän himan lähellä on muuten yks sellanen tie. Erehdyt "kun kaikki menee tonne, minä menen tänne, voitan 200m matkassa" päätöksen tekemään, saatkin sitten kaivella kauan sitä rekkaa sieltä rautatien sillan alta pois.......

mmniemi:

Ihme valittamista, valitetaan että rekat jää mäkeen ja morkataan toimiston ikkunasta ja hihitellään.
Eikö ole miestä mennä kysymään paikan päälle, että oletko tyhmä vai muuten umpi kuuro kun et käännä toiseen suuntaan?
AINIIN, hittolainen, mitäs jos se rekan kuljettaja hyppääkin hytistä pois ja käskeepi ajamaan sen rekan sitten pois kun neuvoja on viisaampi kuin kuljettaja...
Menis loppupäivä sitä peruutellessa, joten parempi hihitellä toimistossa.

Räjähtäähän ne tulivuoretkin aina välillä, mutta että sinäkin Brutukseni? 

Minä en paikkaa tiedä enkä halua tietää.
Mutta on olemassa teitä, jonne ei mennä tollasella rekalla. Jos mennään, sieltä ajetaan peruuttaen pois tai ei ollenkaan. Meijän himan lähellä on muuten yks sellanen tie. Erehdyt "kun kaikki menee tonne, minä menen tänne, voitan 200m matkassa" päätöksen tekemään, saatkin sitten kaivella kauan sitä rekkaa sieltä rautatien sillan alta pois.......

Eikö tämä ole nyt vähän ristiriidassa tuon edellisen kappaleen kanssa? 

Sami Aaltonen:
Öööööööööö tuli vaan mieleen tuo, että siinä voi olla kenties joku syy, miksi ne kääntyy sinne ylämäkeen eikä toiseen suuntaan.
Mistä sitä tietää. Mene ja tiedä, tiedä ja mene. 

Joka tapauksessa, asiasta kolmanteen; citikani, siis citi maasturi kuskeille vois pitää jonkun erillisen ajokoulun.
Ei voi olla mahdollista, että yli puolet niistä joita päivän mittaan näkee; ei mahdu kaistoilleen, eivät omista rattia saati vilkkuja näissä autoissaan. Ikäväkyllä! Useat näistä ylileveistä ja yli pitkistä vilkuttomista ja ratittomista Citimaastureista edustavat ökyluokkaa, eikä näitä taviksien Honda CRVeetä tai vastaavia.
Hmmmm....auttaisikohan asiaan erillinen autokoulussa räätälöity kurssi. "Näin tiedät CItimaasturisti mitat paremmin" tai "Opi ajamaan Maasturillasi paremmin!" kurssi tai joku vastaava kurssi..... 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page