FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.10.17, 15:37

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Keskustelua liikenteestä
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 759 Reply Print
Author Topic: Keskustelua liikenteestä  (Read 1473744 times)
petikko
Former member
Re: Keskustelua liikenteestä
« Reply #8100 on: 28.01.10, 17:37 »

Poliiseiksi on valikoitu kansakunnasta siihen hyvin soveltuva osa. Älynlahjoiltaan tarkoituksenmukaista, sopivan pienipalkkaista ja asenteeltaan oikeaa jotta ymmärtävät palvella meitä herroja kuten kuuluu. Toki eidän on vastavuoroisesti päästävä purkamaan paineitaan ja toteuttamaan itseään.
Antti Havukainen

Date Registered: 04.04.04

« Reply #8101 on: 29.01.10, 12:47 »

Jos olisin poliisi,en kyllä pysäyttelis pasia mokoman ajon takia.Menee vaan oikeuslaitosten aika hukkaan,on niillä tärkeämpääkin tehtävää,luulisin. Grin

Taas on Pasi päässyt viime yönä tekemisiin virkavallan kanssa. Grin

http://www.youtube.com/watch?v=ZgbIFExDxzk
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #8102 on: 29.01.10, 13:00 »

Taas on Pasi päässyt viime yönä tekemisiin virkavallan kanssa. Grin

http://www.youtube.com/watch?v=ZgbIFExDxzk
Ei ***kele Grin "Ei näköjään pala *****na, eikä näköjään sytykään palamaan" Grin
Petri Koivisto

« Reply #8103 on: 02.02.10, 08:47 »

Nyt tuli taas vastaan sellanen huippusuoritus että altapois, pakko jakaa se täällä muiden kanssa Shocked

Eli citymaasturi, juuri ja juuri harjattu tuulilasi puhtaaksi, konepellille! Shocked Jumalaton kasa siinä suoraan näkökentässä! Varmaan puoli metrinen läjä konepellillä. Ihan oikeasti katoin kun se vastaan tuli että mitä helv****ä äsken näin?!?! No, ehkä noissa kutumaastureissa on se mersuistakin tuttu "infrapunanäkö", että kuskin ei tarvitse kuin katsoa sitä 7" ruutua siinä kojetaulussa... Embarrassed On ne maasturit ihme vehkeitä... kumoaa fysiikan lait ja pystyy ajamaan "IFR":ää... Grin
Pasi Ilola

Date Registered: 06.08.09

« Reply #8104 on: 02.02.10, 09:04 »

Nyt tuli taas vastaan sellanen huippusuoritus että altapois, pakko jakaa se täällä muiden kanssa Shocked

Eli citymaasturi, juuri ja juuri harjattu tuulilasi puhtaaksi, konepellille! Shocked Jumalaton kasa siinä suoraan näkökentässä! Varmaan puoli metrinen läjä konepellillä. Ihan oikeasti katoin kun se vastaan tuli että mitä helv****ä äsken näin?!?! No, ehkä noissa kutumaastureissa on se mersuistakin tuttu "infrapunanäkö", että kuskin ei tarvitse kuin katsoa sitä 7" ruutua siinä kojetaulussa... Embarrassed On ne maasturit ihme vehkeitä... kumoaa fysiikan lait ja pystyy ajamaan "IFR":ää... Grin

thmbdn

Näitä tyyppejä riittää liikenteessä. Vaarantavat oman henkensä lisäksi muidenkin tielläliikkujien hengen ymmärtämättä ollenkaan asiaa. Mutta mehän voidaan lohduttautua sillä, ettei itse olla samalaisia pökijöitä

Grin

laugh
Antti Havukainen

Date Registered: 04.04.04

« Reply #8105 on: 02.02.10, 13:40 »

Ai tähän tyyliin vai?

http://www.vartti.fi/artikkeli/43129a74-427a-44b2-9651-bc0546140870 Tongue
Petri Koivisto

« Reply #8106 on: 02.02.10, 13:45 »

Juuri tuohon tyyliin Tongue Tollaseen varmaan jo poliisikin puuttuu?

BTW, olipa muuten mennyt puoliperä pitkäksi tuossa Heikinlaakson liittymässä Cheesy Tai jotenkin ihmeellisesti kärry puskenut kaarteessa ojan puolelle? Koska veturi oli puoliksi tiellä mutta kärry (etupää) oli hangessa syvällä... mitenhän tuo on onnistuttu tekemään? Liikaa vauhtia ja vetäviltä lähtenyt pito (sladiin) ja kärry jatkanut matkaansa?
« Last Edit: 02.02.10, 13:51 by Petri Koivisto »
Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

« Reply #8107 on: 02.02.10, 15:13 »

Tänään meinasi olla jännät paikat, kun moottoritiellä tuli sellainen pienen norsun kokoinen vanha jenkkimaasturi, olisiko ollut joku Blazer, vastakarvaan kohti. Kyllä siinä sai olla tarkkana vähän joka suuntaan, kun auto jota olin ohittamassa, ei ymmärtänyt sitten millään antaa minulle tilaa palata oikealle kaistalle. Siinä vaan samaa tahtia hidasti vieressä, kun minäkin ja idioottina tuijotti minua Tongue Ja peiliä piti vilkuilla, että perässätulijat eivät runtaa kontista sisään... Onneksi tämä vastaantullut täti oli ilmeisesti tajunnut, mitä oli tekemässä ja hoksasi räpsytellä pitkiään, sillä siinä mutkassa olisi muuten saattanut jäädä homman luonteen tajuaminen liian myöhään. Toisaalta sen ilme oli pyöreine silmineen sellainen, että noinkohan sittenkään oli ihan kartalla. Näin parhaaksi soittaa poliisit...

« Last Edit: 02.02.10, 15:20 by Mikko Maliniemi »

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #8108 on: 02.02.10, 19:20 »

Jooh kattelin tauolla tota kuvaa.
Ei tossa voi muuta todeta, että IKÄVÄKYLLÄ luoja on suonut jollekin varallisuutta, mutta aivot se on tälle henkilölle sijoittanut hanuri osastolle.
Tatu Koiranen

Date Registered: 10.04.07

« Reply #8109 on: 02.02.10, 19:55 »

Vissiin aika asianmukaisesti kasaan parsittuja nuo nyssetkin, kun koko tuulilasi tipahtaa irti... http://www.vartti.fi/vartti/serve/binary?id=def1ef49-aa5e-4c77-935a-f86432328478&width=600&height=600&crop=false

0503277581 - tatu at koiranen piste fi
petikko
Former member
« Reply #8110 on: 02.02.10, 20:00 »

Jooh kattelin tauolla tota kuvaa.
Ei tossa voi muuta todeta, että IKÄVÄKYLLÄ luoja on suonut jollekin varallisuutta, mutta aivot se on tälle henkilölle sijoittanut hanuri osastolle.

No voihan olla että kyseinen kaveri on kuitenkin niin fiksu että pärjää elämässään ilman mielikuvituskavereita.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #8111 on: 02.02.10, 20:00 »

Vissiin aika asianmukaisesti kasaan parsittuja nuo nyssetkin, kun koko tuulilasi tipahtaa irti... http://www.vartti.fi/vartti/serve/binary?id=def1ef49-aa5e-4c77-935a-f86432328478&width=600&height=600&crop=false

Arvasin, että joku kaivaa ton kuvan tänne.
Tuulilasin kiinnityksestä en osaa sanoa yhtään mitään, onko se hyvä vai huono.
Joka tapauksessa en ole tapausta nähnyt kuin kuvista, en osaa sanoa siitä  yhtään enempää mitä kuvat näyttävät.
Jos joku tuon paikan tietää; niin näillä keleillä se on prkeleen liukas.
Sami Aaltonen
Former member
« Reply #8112 on: 02.02.10, 20:02 »

No voihan olla että kyseinen kaveri on kuitenkin niin fiksu että pärjää elämässään ilman mielikuvituskavereita.

Aivan, niin fiksu että ei välitä mistään mitään. Minä minä minä minä minä minä minä minä................................................................ Ja jos joku huomauttaa näytetään isoa sentteriä ja sanotaan haista sinä v***tu.

AI että, kerran näin tollasen tapauksen. Herra pysähty valoihin ja katolla ollut paksu lumipeite alkoi liikkua sulan katon takia...
AIJAI..kun se eka osa rojahti ikkunalle ja perään toinen.  Grin TYHMÄ IHMINEN jos ei tota tajua!
Silti en usko, että se oppi siitä yhtään mitään. Se opitaan sitten, kun se tippuu jarrutuksessa ja näkyvyys menee täysin pois. Ehkä sitten kun joutuu uutta peltiä hakemaan................
petikko
Former member
« Reply #8113 on: 02.02.10, 20:04 »

Aivan, niin fiksu että ei välitä mistään mitään. Minä minä minä minä minä minä minä minä................................................................ Ja jos joku huomauttaa näytetään isoa sentteriä ja sanotaan haista sinä v***tu.

AI että, kerran näin tollasen tapauksen. Herra pysähty valoihin ja katolla ollut paksu lumipeite alkoi liikkua sulan katon takia...
AIJAI..kun se eka osa rojahti ikkunalle ja perään toinen.  Grin TYHMÄ IHMINEN jos ei tota tajua!
Silti en usko, että se oppi siitä yhtään mitään. Se opitaan sitten, kun se tippuu jarrutuksessa ja näkyvyys menee täysin pois. Ehkä sitten kun joutuu uutta peltiä hakemaan................

Meinaatko että kyseessä olisi kuitenkin jonkinsortin uskovainen joka yrittää päästä sinne Paratiisiin, Nirvanaan, Valhallaan tai Taivaaseen tekemällä "vahinkoitsarin"?
Kari J. Ansamaa

Date Registered: 15.05.09

« Reply #8114 on: 03.02.10, 10:00 »

Arvasin, että joku kaivaa ton kuvan tänne.
Tuulilasin kiinnityksestä en osaa sanoa yhtään mitään, onko se hyvä vai huono.
Joka tapauksessa en ole tapausta nähnyt kuin kuvista, en osaa sanoa siitä  yhtään enempää mitä kuvat näyttävät.
Jos joku tuon paikan tietää; niin näillä keleillä se on prkeleen liukas.

Ilmeisesti lasi on suunniteltu irtoamaan ulospäin onnetomuuksissa, kuten eräissä neuvostoliitossa valmistetuissa ajoneuvoissa, ettei päähän tulisi lasin aiheuttamia vammoja?
Henkka
Former member
« Reply #8115 on: 03.02.10, 10:20 »

Petri Koivisto

« Reply #8116 on: 03.02.10, 13:31 »

***tu tollasilta kusipäiltä pitäs katkoa kaikki raajat Angry Löynyt vielä apuun yrittänyttä naista Angry
Joona Väisänen

Date Registered: 27.10.01

« Reply #8117 on: 03.02.10, 14:12 »

BTW, olipa muuten mennyt puoliperä pitkäksi tuossa Heikinlaakson liittymässä Cheesy Tai jotenkin ihmeellisesti kärry puskenut kaarteessa ojan puolelle? Koska veturi oli puoliksi tiellä mutta kärry (etupää) oli hangessa syvällä... mitenhän tuo on onnistuttu tekemään? Liikaa vauhtia ja vetäviltä lähtenyt pito (sladiin) ja kärry jatkanut matkaansa?

Ihmettelin ensin tuota, että puskenut ojan puolelle, mutta vasemmallehan se oli mennyt. Ajelin eilen ohi siitä pariin otteeseen. Selkeästi liikaa vauhtia ollut ja perävaunun etukulma puskenut ulkokaarteeseen päin. Noi puolikkaat on kyllä kirottuja paskoja talvella. Luojan kiitos ei tartte ajaa niillä.
Petri Koivisto

« Reply #8118 on: 03.02.10, 14:19 »

Ihmettelin ensin tuota, että puskenut ojan puolelle, mutta vasemmallehan se oli mennyt. Ajelin eilen ohi siitä pariin otteeseen. Selkeästi liikaa vauhtia ollut ja perävaunun etukulma puskenut ulkokaarteeseen päin. Noi puolikkaat on kyllä kirottuja paskoja talvella. Luojan kiitos ei tartte ajaa niillä.
Niin no "oja" kait se on siellä vasemmallakin? Kuitenkin tarkoitin sitä että puskenut pitkäksi siitä mutkasta Tongue
Petri Lehtovirta

Date Registered: 05.04.04

« Reply #8119 on: 04.02.10, 08:56 »

Tietyömaa, so what...

Turunväylän tietyöalueella Espoossa Kehä I:n kohdalla rikotaan nopeusrajoitusta jatkuvasti. Tammikuun aikana rikkomuksista on kirjoitettu yli sata rangaistusvaatimusta ja liki kolmekymmentä kuljettajaa on määrätty ajokieltoon.  thmbup

HS.fi

Pages: 1 ... 404 405 [406] 407 408 ... 759 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1