Keskustelua liikenteestä

<< < (1657/3033) > >>

Sami Aaltonen:
Siihen mitä niitten kuljettajat ovat kertoneet. Vaatii tietämystä jos lähtee yllättäen kahvaan.
Mutta en minä enempää tiedä, sen tiedän tosin että paino ja korkea painopiste ei ainakaan auta asiaa.

erkki.pulkkinen:
Quote

Siihen mitä niitten kuljettajat ovat kertoneet. Vaatii tietämystä jos lähtee yllättäen kahvaan.
Mutta en minä enempää tiedä, sen tiedän tosin että paino ja korkea painopiste ei ainakaan auta asiaa.


Tuon painoteorian mukaan Suzuki Jimmy pitäisi olla helpompi hallittava kuin esimerkiksi Toyota Landcruiser. Kokemuksesta voin sanoa että ei ole.

Neliveto on todella helppo oikaista jos se vain jotensakin reagoi kaasupolkimeen ja ratin takana on edes suunnilleen ajotaitoinen kuski, ääliöitä varten on ESP:t, jotka yrittävät korjata kuskin puutteet.

Sami Aaltonen:
Quote

Tuon painoteorian mukaan Suzuki Jimmy pitäisi olla helpompi hallittava kuin esimerkiksi Toyota Landcruiser. Kokemuksesta voin sanoa että ei ole.

Neliveto on todella helppo oikaista jos se vain jotensakin reagoi kaasupolkimeen ja ratin takana on edes suunnilleen ajotaitoinen kuski, ääliöitä varten on ESP:t, jotka yrittävät korjata kuskin puutteet.


Kuulemma tämä ESP on muuten tuonut takseihin uuden ongelman; jarrupalat kuluvat super nopeasti. TÄmä on sitten ihan faktatieto.

matskupu:
Quote

Neliveto on todella helppo oikaista jos se vain jotensakin reagoi kaasupolkimeen ja ratin takana on edes suunnilleen ajotaitoinen kuski, ääliöitä varten on ESP:t, jotka yrittävät korjata kuskin puutteet.


Kannattaa varoa autoa vaihtaessa ettet ääliöidy itsekin Se hetki on yllättävän lähellä, että uutta autoa ei saa ääliöitymättä.

niksu99:
Quote


 ääliöitä varten on ESP:t


Hmm... mielestäni ihminen on helpompi leimata ääliöksi ulosantinsa kuin esim. autonsa varustelutason vuoksi.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page