Keskustelua liikenteestä

<< < (1657/3031) > >>

mmniemi:

Joo näinhän tuo on. Neliveto on ylivoimainen näissä olosuhteissa, mutta ihmettelen vaan ettei näitten autojen kuljettajat tiedosta sitä, että sitten kun se lähtee; se sitten myös menee sinne mettään. Neliveto on aika kinkkinen hallittava sillon kun se ottaa ja tempasee poikittain. Etenkin jos painopiste on korkealla ja massaa on paljon. No eipä ole mun murhe onneksi.

Mistä sinä sen tiedät, mitä ne kuskit tiedostaa ja mitä ei? Entäs, jos ne tiedostaa oman autonsa ominaisuuksista siellä oman autonsa ohjaimissa paljon enemmän, kuin sinä heidän autostaan bussisi ratin takaa?

Ja ennen kuin tulee taas sama vanha virsi siitä, miten taas oli nelivetoauto penkassa tai ojassa tai mitä vaan, niin tiedoksi, että sattuu niitä vahinkoja kaksivetoisillekin...

Pe7e:

Neliveto on aika kinkkinen hallittava sillon kun se ottaa ja tempasee poikittain. Etenkin jos painopiste on korkealla ja massaa on paljon. No eipä ole mun murhe onneksi.

Ja millä perustelet tämän? Paljon helpompi hallittavahan se on kuin vaikka pelkkä takaveto.

Sami Aaltonen:
Siihen mitä niitten kuljettajat ovat kertoneet. Vaatii tietämystä jos lähtee yllättäen kahvaan.
Mutta en minä enempää tiedä, sen tiedän tosin että paino ja korkea painopiste ei ainakaan auta asiaa.

erkki.pulkkinen:

Siihen mitä niitten kuljettajat ovat kertoneet. Vaatii tietämystä jos lähtee yllättäen kahvaan.
Mutta en minä enempää tiedä, sen tiedän tosin että paino ja korkea painopiste ei ainakaan auta asiaa.

Tuon painoteorian mukaan Suzuki Jimmy pitäisi olla helpompi hallittava kuin esimerkiksi Toyota Landcruiser. Kokemuksesta voin sanoa että ei ole.

Neliveto on todella helppo oikaista jos se vain jotensakin reagoi kaasupolkimeen ja ratin takana on edes suunnilleen ajotaitoinen kuski, ääliöitä varten on ESP:t, jotka yrittävät korjata kuskin puutteet.

Sami Aaltonen:

Tuon painoteorian mukaan Suzuki Jimmy pitäisi olla helpompi hallittava kuin esimerkiksi Toyota Landcruiser. Kokemuksesta voin sanoa että ei ole.

Neliveto on todella helppo oikaista jos se vain jotensakin reagoi kaasupolkimeen ja ratin takana on edes suunnilleen ajotaitoinen kuski, ääliöitä varten on ESP:t, jotka yrittävät korjata kuskin puutteet.

Kuulemma tämä ESP on muuten tuonut takseihin uuden ongelman; jarrupalat kuluvat super nopeasti. TÄmä on sitten ihan faktatieto.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page