Keskustelua liikenteestä

<< < (1669/3033) > >>

kume:
Quote

Olikohan se n:o 167 joka toissa vuonna täristi yli 70km/h taka-akselin kohdalla, niin että hampaatkin kalisivat. Ellei ole jo palanut, kun moottorin letkut ja pultit tärissyt irti.


toivotaan parasta

kume:
Quote

Keulastahan se totuus tulee ilmi.  http://helsinki.trumanb.net/wp-content/gallery/cbf-183-196/cbf183.jpg


Just toi romu, joku muukin on saanut siitä näköjään tarpeekseen. Normaalit yli 190 cm koivet ei mahdu Ikarus-tehtaan penkkien väliin kun etupyörien jälkeisillä face to face paikoilla, heti keskioven jälkeen tai takana keskellä ja vasemmassa reunassa jotka tosiaan ovat karuja mestoja matkustaa.

topi

kume:
Ikarus sanasta saa myös muodon Riuska. Tänään tuon rotiskon sisarbussi 194 oli kyllä jotai ihan muuta, niin kuin Sami kirjoitti keli oli todella haasteellinen joukkoliikenteelle. Matkustajilla oli kuitenkin huumorintaju tallella, ainakin niillä jotka mahtuivat kyytiin. Läppä lensi ventovieraiden kesken niin totutusta poiketen ettei koko odotushomma oikeastaan edes harmittanut.

topi

Mikko86:
Quote

Olikohan se n:o 167 joka toissa vuonna täristi yli 70km/h taka-akselin kohdalla, niin että hampaatkin kalisivat. Ellei ole jo palanut, kun moottorin letkut ja pultit tärissyt irti.

Noi on just parhaita!

Joskus aikoinaan Länsiväylää ajaneesta nro121:sta aukesi täydessä 80km/h vauhdissa ne lattialuukut. Mitä räppäniä lienee..?  Pöllytti kaikkee kivaa saastetta sisälle, mutta kuski ei edes jaksanut tulla niitä lukitsemaan. Käski takapenkkiläisiä lukitsemaan salpa ennen pysäkiltä lähtöä ettei pölise liikaa. Ihan käsittämätöntä kun ei jakseta nousta sieltä ohjaamokopista ja tulla laittamaan ajoneuvo kuntoon vaikka kuinka olis kiire

Pe7e:
Quote

Ootko mitannut matkan? Etkö osaa lähteä liikkeelle valuttamatta taaksepäin?

En ole ja osaan

Navigation

Up one level

Next page

Previous page