Keskustelua liikenteestä

<< < (1669/3031) > >>

fishu:
Quote

Concordian bussiyksilö no:183 on hännänhuippu näillä mittareilla mitattuna.

Olikohan se n:o 167 joka toissa vuonna täristi yli 70km/h taka-akselin kohdalla, niin että hampaatkin kalisivat. Ellei ole jo palanut, kun moottorin letkut ja pultit tärissyt irti.

Andersson:
Quote

Concordian bussiyksilö no:183 on hännänhuippu näillä mittareilla mitattuna. Millaisia mahtavat olla kuljettaa?

topi


Keulastahan se totuus tulee ilmi.  http://helsinki.trumanb.net/wp-content/gallery/cbf-183-196/cbf183.jpg

kume:
Quote

Olikohan se n:o 167 joka toissa vuonna täristi yli 70km/h taka-akselin kohdalla, niin että hampaatkin kalisivat. Ellei ole jo palanut, kun moottorin letkut ja pultit tärissyt irti.


toivotaan parasta

kume:
Quote

Keulastahan se totuus tulee ilmi.  http://helsinki.trumanb.net/wp-content/gallery/cbf-183-196/cbf183.jpg


Just toi romu, joku muukin on saanut siitä näköjään tarpeekseen. Normaalit yli 190 cm koivet ei mahdu Ikarus-tehtaan penkkien väliin kun etupyörien jälkeisillä face to face paikoilla, heti keskioven jälkeen tai takana keskellä ja vasemmassa reunassa jotka tosiaan ovat karuja mestoja matkustaa.

topi

kume:
Ikarus sanasta saa myös muodon Riuska. Tänään tuon rotiskon sisarbussi 194 oli kyllä jotai ihan muuta, niin kuin Sami kirjoitti keli oli todella haasteellinen joukkoliikenteelle. Matkustajilla oli kuitenkin huumorintaju tallella, ainakin niillä jotka mahtuivat kyytiin. Läppä lensi ventovieraiden kesken niin totutusta poiketen ettei koko odotushomma oikeastaan edes harmittanut.

topi

Navigation

Up one level

Next page

Previous page